Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 28

2001
‎Horregatik, psikologiako profesionalek aholkatzen dute kirurgiara jo aurretik, pertsona horrek psikologo batekin hitz egin eta arazoa jorra dezala, bene benetan zer nahi duen zehazteko.
2002
‎Pentsa ezazu zer nahi duzun, zer gertatzen zaizun, nola zauden, eta saiatu erostera joatea ez den bestelako aukerak bilatzea.
2003
‎Hortik aurrera, aukerak mugagabeak dira, baina betiere bi galderari erantzun diete: zer nahi dugun argiztatu eta nolako argi motaz egin nahi dugun, bi gai horiek erabakiko baitute gure etxea argiz nola jantzi.
‎API baten eginkizun nagusia da erabiltzaileari bitartekari lana egitea etxebizitzarekin zerikusia duen edozein arazotarako. “Informatu aurretik, bezeroak zer nahi duen entzun behar du”, dio Bizkaiko Higiezinen Jabetzako Agenteen Elkargoko lehendakari José Ramón Gorostizak. Xehetasunen berri izan ondoren, agenteak bere prestakuntza eta esperientzia eskaintzen ditu etorkizuneko eragiketa batean aldeko finantzaketa sistemak proposatzeko.
‎Gida horiek, gainera, produktuaren araudiari, babesari eta kontsumitzailearen eskubideei buruzko informazioa ematen dute. Bi erakunde horien arabera, jostailuak ondo aukeratzeko, aldez aurretik gogoeta egin behar da, eta “zer duten, zer nahi duten eta zer behar duten haurrek” jakin, hautatutakoak jostailuak modu integralean garatzen lagun dezan. Gogoan dute jostailuak egokitu zaien haur zehatzerako hautatu eta pentsatu behar direla, afektuz eta ilusioz entregatu behar direla, eta beste haur batzuekin eta helduekin partekatu behar direla, “gurasoek, aitona amonek eta adingabeak zaintzen dituzten pertsonek ere jolas egin dezaten eta haurren nortasuna, trebetasunak eta interesak ezagutu ditzaten”.
2005
‎Suposatzen du dirua irabaz daitekeela, argindarraren tarifa baxua denean ura altxatuz eta argindarra sortuz tarifa altua denean. Orduan, zer nahi duzu, dirua irabaztea gezatzetik edo ura ahalik eta merkeen gezurtatzetik at?
‎Eraso fisiko, hitzezko eta sozialak saihesteko irakasleen gehiengoak ikastetxeetan zer nahi duen ezartzeko mekanismoetako bat eskola bitartekotza da, Argentinan eta beste herrialde batzuetan ondorio positiboak dituen legeak arautua. Kataluniako Generalitateak, esperientzia horiei erantzunez, ikasleen eskubide eta betebeharrei buruzko eta unibertsitateaz kanpoko ikastetxeen bizikidetza arautzeko dekretu proiektuaren ardatz bihurtu du eskola bitartekaritza.
2007
‎Enpresa horien helburua ez baita ezkontza agentzia bat inspiratzea, kontua ez da ezkongabe batzuk beste batzuekin elkartzea. “Jarduera horietako parte hartzaile guztiak helduak dira, 30 urtetik gorakoak, eta badakite zer nahi duten. Bi pertsonak elkar ezagutzen badute, elkar gustatu eta elkarrekin egon nahi badute, primeran, baina ez da gure helburua”, adierazi du Pérezek.
‎Gurasoekin eztabaidarik izanez gero, ikusi dugu gazteak berdinen munduan babesten direla, familiaren espaziotik alde egiten dutela, gelara joan eta Messenger en zehar lagunekin hitz egiten dutela. " Normalean, bi gurasoek nahi dutena jartzen dute telebistan, eta kumeak mugitu behar du ordenagailua zer nahi duen ikusteko" Beste batzuetan, ez da tentsio larririk izaten, eta, besterik gabe, ez zaie gustatzen gurasoek gaueko hamarretan aretoko telebistan jartzen duten programazioa, hau da, 16 urteko mutilak, gurasoen gustu berekoak ez direnak. Familiarekin gustura dauden gazteak ere agertzen dira, egongelan bilduta, hizketan ari diren bitartean eta gurasoekin telebista ikusten duten bitartean.
2008
‎bitxi baina eraginkorra garatu dugu: badakigu zer nahi dugun eta hori lortzeko zer egin behar dugun.
‎Elikagai horien kontsumoa handitzeko estrategiak bilatzean, kontsumitzailearengandik hasi, “sardexkatik”, eta ekoizpen eremuraino, “baserriraino” jo da. Ekoizlea bezerora hurbiltzen da zuzenean galdetzeko zer nahi duen eta neurrira egindako eskaintzak prestatzeko. “Edukitzailetik baserrira” negozio filosofia bat da, eta erosten dutenen eskaria ulertzea eta ekoizpen katean aplikatzea du helburu.
2009
‎Aretoko ordenagailu gisa defini liteke? “Dirurik ordaindu gabe zer nahi dugun eta noiz nahi dugun ikustea da telebistaren etorkizuna” Bai, baina ez dugu nahi ordenagailu bat izatea, beste etxetresna bat baizik. Jendea telebistarekin harremanetan jartzeko modua aldatu nahi dugu.
‎Norbaitek emititzen du, eta zuk irentsi egiten duzu telebistak eskaintzen duena. Hiru abisuko legeen mehatxuak gorabehera, Interneten bila gabiltzana da nahierara telebista izateko aukera, dirurik ordaindu gabe nahi dugunean zer nahi dugun ikustea. Mohebox H2box en atzeko marka da, gure telebista adimendunaren eredua, eta garatzen ari garena ordenagailu estandarra da, software librearekin sortua, entxufatu eta telebista ikusteko modua aldatzen duena.
2010
‎Eta nik esaten diet gurasoei hauxe galdetu behar diotela beren buruari: zer nahi dugu, haurra zigortu jokabide hori eduki duelako, edo haurrak balio jakin batzuk ikas ditzan nahi dugu. Eta haurrak 6 urte dituenetik egin behar da galdera hori.
‎Kontsumitzaileak badaki zer nahi duen eta ez dago prest gehiago ordaintzeko
2011
‎Gizarteak erabaki behar du zer nahi duen produktu ekologikotzat: traktoreak erabil daitezke?, eta ureztatze sistema intentsiboak?, edo aski da ongarri eta pestizida naturalekin?
2012
‎Irudia: Erditze pertsonalizatuaren erreikuspena Erditzeko unea, zer nahi dute emakumeek. Haurdunaldia normaltasunez eta arriskurik gabe gertatzen denean, emakumeek non eta nola gelditu erabaki dezakete.
‎Eta garrantzi gutxiagokoa da langileek eman dezaketen iritzia. Haiek egunero jartzen dira harremanetan bezeroekin, produktuarekin, eta ongi dakite herritarrak zer nahi duen eta salmentak nola hobetu. 5 Ez erabili azalekoa Askotan, enpresak ia erabiltzen ez dituen azpiegiturak ditu, jende gutxi joaten den lokalak, langileentzako beharrezkoak ez diren enpresako telefonoak, gaizki banatutako lana, otorduengatiko dieta handiak, asko kobratzen dion banku baten bezeroa da.
2014
‎Jakina, bakoitzak ezaugarri bat emango dio ogitartekoari, baina norberak ikusi behar du zer nahi duen, eta, nola ez, gainerako osagaiek ere badute zer esana.
2015
‎Gure solaskideek egiten dutenari buruzko informazioaren iragazki lanak aukera ematen digu argiago jakiteko zer nahi dugun edo zeren bila gabiltzan, eta, gainera, errazago kontrastatu ditzakegu hainbat iturri.
‎Honek, hildakoarekin duen ahaidetasun maila egiaztatu ondoren, kontuei baja emango die. Alde horretatik, testamentu digitalak asko argitu dezake zer nahi duen Googlek pertsona bizi zenean zuen materialarekin egitea. Erabiltzailearen borondateaz gain, zerbitzu bakoitzak bere politika berezia du kasu berezi hauei dagokienez Hala ere, testamentuaren borondateek batzuetan talka egin dezakete zenbait zerbitzu eta enpresaren erabilera baldintzekin.
2016
‎Kontua ez da aplikazio bat deskargatzea haiek asmatu eta horretara jo besterik ez izateko. Gomendagarria da norberaren bideo-joko batean lehen lanorduak boligrafoz eta paperez pasatzea, zer nahi duen aztertu eta erabaki ondoren. Hona hemen proiektuaren lehen fase honetan hartu beharreko funtsezko puntu batzuk:
‎Horri esker, bezeroen zorroa zabaldu daiteke Foursquareren gomendioei esker, eta bezeroak gehiago ezagutzen dira eta haiekin harreman zuzenagoa izan daiteke. Hala, errazagoa da jakitea nolakoak diren, zer nahi duten eta zer gustatzen zaien, eta zerbitzu egokienak eskain dakizkieke. Bestalde, Foursquare enpresak bezero leialenak saritzeko aukera ematen du, leialtasuna errazteko eskaintza eta deskontu bereziekin, eta negozioa sustatzeko aukera ematen du, publizitate kanpainen bidez. Baina, horretarako, lehenik eta behin, Foursquareren negozioa prest dagoela ziurtatu behar da.
2017
‎publizitatea eraginkorragoa izatea bezero, produktu edo, Google, Facebook eta antzekoen kasuan, norberaren publizitatea askoz prezio handiagoan saldu ahal izateko. Hau da, makina saltzailerik onena baino gehiago izatea eta une oro pertsonengana nola zuzendu behar den jakitea, zer nahi duten jakitea eta une horretan bezeroen beharrekin enpatizatzeko modua ezagutzea. Siri, AlpdAt eta beste adibide batzuk Siri, Apple, arazo zaila da, munduko machine learning ezagunenarekin.
2019
‎Teorian, dena dago enkriptatuta, inork pribatutasunik ez izateko»ez da bermatzen apps horiek ez ematea gure kontsumo jokabideari buruzko informazioa modu anonimoan. Garrantzitsuena ez da noladeitu edo non bizi zara, baizik eta nola jokatzen duzun, zer diozun, zer nahi duzun, norekin lotzen zaren eta nondik nabigatzen duzun», azaldu du Hernándezek.
2020
‎Aurkakotasun horrek bere nortasuna eraiki nahi duela erakusten du. Eta haurraren hizkuntza baliabideak oraindik urriak direnez, jokabide adierazpen bat erabiltzen da (kasketa) zer nahi duen (edo ez) edo zer gertatzen zaion edo sentitzen duen azaltzeko. “Haurraren barruko gatazka edo borroka baten isla da, eta ez daki kudeatzen”, onartu du.
2021
‎• Espazioak orekatzea Bikotekidearekin dagoenean, harreman nahiaren eta bere espazioa izateko nahiaren artean dabil; beraz, bizikidetza on baterako gakoetako bat bi gauzetarako uneak aurkitzea da. Nork bere buruari azaldu behar dio zer kezkatzen duen, zer nahi duen eta zer eskatu. Kontuan hartu behar da bestea ez dela ni bezalakoa eta, gainera, bikotekidearekin dagoenean “beste bat” dela.
2023
‎Helburua emakume bakoitzarentzako neurrira egindako jantzia egitea da, bati funtziona dakiokeenak beste bati ez baitauka zertan”, erantsi du Díazek. “Oso garrantzitsua da pazienteak zer nahi duen eta zer behar duen ulertzea. Harekin hitz egin behar da haren sintomatologiaz, ama izateko nahiaz, zer tratamenduren arabera erabiliko dituen beldurrez, eta jarraitu beharreko tratamenduaren erabakiaren berri eman.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia