Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2003
‎Ikasturtea laster bukatuko da, eta oraindik ez dakit zer moduz ari zaren moldatzen ikastetxe berrian, baina, egia esan, kontu horiek bigarren mailakoak dira une honetan. Beste batean hitz egingo dugu horretaz.
2009
‎Teknologia berrietara egokitze horretan zer moduz ari da Euskaltzaindia?
2010
‎Eta, zer moduz ari zara surfean?
2013
‎Ea zer moduz ari naizen ikasten galdetu dit. Berak ikasita omen du ia dena.
2016
‎Hona hemen txakurren zaintzaile izan nahi duenarentzako gako batzuk. 3 Txakurrari argazkiak eta informazioa eskatu egunero Zaintzaile on batek egunero jakinaraziko du zer moduz ari den kantxa, edozein anomalia azalduko du edo sor dakizkiokeen zalantzak argituko ditu. Gainera, argazki bat bidali behar du, gutxienez, egunean, jabeak bere txakurrari falta ez diezaion.
2017
‎Ezinezkoa da haurren ideien mundu mugaezinera iristea ariketa batzuen bidez, galdera batzuen bidez, ekintza jakin batzuen bidez gainera, horiek denak testuingurutik kanpo, denak berdinak denontzat. Gehienez baloratu genezakeena da zer moduz ari den bakoitza bere prozesua egiten, zer moduz sentitzen den eskolan, zer nolako harremanak dituen…, baina balorazio hau ez litzateke inoiz izango azterketen bidez, baizik eta irakasle guztien behaketa jarria, errespetuzkoa eta ez inbaditzailearen bidez. Beraiek diotena entzunez, eta haurrei buruz ahalik eta gehien ezagutuz”. Helburuen araberako ikasketa prozesuaSan Millan ikast... “Ez dago etenik.
2018
‎Gainera, eurekin lan egitea plazera izan da niretzat. Momentu oro aritu zaizkit kontatzen zer moduz ari diren, eta argazki mordo bat bidali dizkidate. Nahiz eta eurekin egoteko aukerarik ez dudan izan, gertu gertutik bizi izan dut han izan duten esperientzia".
2019
‎Hala ere, badira indize honi ahulguneak topatu dizkiotenikertzaileak. Kabbar eta Dell (2013) autoreek adierazten dute indizearen azterketa kritiko gutxi egin dela eta, Nazio Batuen Erakundeak (NBE) eGobernuaren garapena adierazteko emandako balio absolutu batek, ez duela zertanlagungarri izan herrialde bat dituen gaitasunen arabera zer moduz ari den ondorioztatzeko. EGDI gaur egungo ordenazio teknika estandar gisa eta influentzia handiko balio gisa errekonozitzen duten arren, argi dute EGDIk ezduela ematen Barne Produktu Gordina (BPG) desberdina duten herrialdeen arteko konparaketa egiteko aukerarik.Haien proposamena EGDI kalkulatzean BGP kontutan hartzea da.
2021
‎–Horixe –etorri zen bat John Whiteside– Bide batez esanda, zer moduz ari da Maltby mutikoa?
‎Behin eta berriz idatzi zuen esaldia, arretarik handiena jarriz eta bere" munstrotsu" hartan luzatuz. Ordubeteren buruan, zer moduz ari zen ikustera etorri zen Miss Morgan.
2022
‎Denboraldi honetan, zer moduz ari da Urola. Zein duzue sasoi honetako helburua?
‎Colganen espia dela esango nuke nik. Buelta bat eman ezazu ea zer moduz ari diren. Zuri ez dizute susmo txarrik hartuko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia