Emaitzak: 7
2002 | ||
Joxerra Garziaren lana izan da bertsoa | zer marko teorikotik aztertu daitekeen tajuzkoen azaltzea. Erretorika klasikotik, alajaina. | |
2010 | ||
Aurreko astean adierazitakoa berresteaz gain?. Guk emaniko aurrerapausoen aurrean kontrako jarrera agertu du ETAk??, desadostasunaren gakoa non zegoen ere azaldu zuen lehen aldiz: . Ez dago aldez aurretik zehazterik Nafarroak eta EAEk | zer marko osatu behar dugun etorkizunean, eta, gainera, hori ezinbesteko baldintza moduan jarri indarkeria amaitzeko. Hori ez daukagu onartzerik. | |
2013 | ||
Mart� nez de Lunak funtsean proposatzen duen gaiari( | zer marko kontzeptual erabili euskarak iritzi publikoaren prestigioaren lehia irabaz dezan), esperimentu txiki batekin erantzun diot: bezeroak irabaztearekin konparatzea. | |
2015 | ||
Orduan Tolosaldekoa daukagu, Kabiakoa ere hortxe, beste herri batean ere egingoda gutxienik, eta honen zabalkundea ere egingo dugu UEMAko herrietan. Joango gara zehazten, oraingoz tresna bat daukagu eta praktikak erakutsiko digu gero | zer marko eman honi. Azkenengogaldera. | |
2021 | ||
Erretorika hezkuntza sistemaren oinarri izatetik erabat desagertzera pasatu zen, eta erromantikoek bertsolaritza deskubritu zutenean ez zuten | zer marko 696 zegokion asmatzen jakin: " The discussion as to whether they were simply bertsolaris or could also be considered poets fascinated cultural promoters, observers, and critics in the 19th century" (Gabilondo, 2016: | |
Eta, ebaluazioa ere noski, baina garrantzitsua iruditzen zaigu didaktikara eramateko urratsak, justifikazioa eta ikuspegia hemen argitzea, esan dugun moduan, baliabide didaktiko literarioaz harago doan proposamen batez ari garelako: hau da, nondik, zer logikatik, | zer markotik eraikitzen den hori guztia, ondoren, errutinen egokitzapenak egin behar direnean edota antzekoak izan daitezkeen beste proposamen batzuk eraikitzerakoan, oinarrian dauden printzipio horiek ezagutzeak ahalbidetuko duelako. | |
2022 | ||
K05, K06, K07 eta K08 testuetan islatzen den diskurtsoari erreparatuz gero, Iñaki Martinez de Luna soziolinguistak 2013 urtean argitaratutako euskararen framingaren azterketa aipatzea ezinbestekoa da. Martinez de Lunak euskara gizartean zerekin lotzen den, edo | zer marko interpretatiboren txapelpean ulertzen den, aztertu zuen 2013ko ikerlan horretan. Hala, esan daiteke euskararen inguruko errealitatearen hautematea eta irudikapena gidatzen dituzten egitura kognitibo ezberdinak daudela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 7 (0,05) |
Lehen forma
zer | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer marko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
zer marko eman | 1 (0,01) |
zer marko eraiki | 1 (0,01) |
zer marko interpretatibo | 1 (0,01) |
zer marko kontzeptual | 1 (0,01) |
zer marko osatu | 1 (0,01) |
zer marko teoriko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |