Emaitzak: 6
2007 | ||
Beraz, ez da komeni 125 g txerriki edo beste haragi jatea errazio bidez. Eguneroko dieta osoari gantza, kolesterola eta kaloria gehiago ematen dizkio. Maiztasuna Dieta ez desorekatzeko, haragi mota hori egunero edo astero | zer maiztasunekin jaten den ere begiratu behar da. Gomendioen arabera, astean 3 aldiz kontsumitzen da. | |
2009 | ||
Ikerketa berri horrek aztertu zuen zer erlazio dagoen eguneko kaltzio kontsumoaren eta minbiziek 293.907 gizonezkotan eta 198.903 emakumezkotan duten eraginaren artean, 50 eta 71 urte bitartekoetan. Parte hartzaileek dietetikako galdetegi bat bete zuten proiektua hasi zenean, 1990eko hamarkadaren erdialdean, eta adierazi zuten | zer maiztasunez jaten zituzten esnekiak eta beste elikagai batzuk, eta, gainera, jaki osagarriak hartzen zituzten. Ikertzaileek, gero, parte hartzaile bakoitzaren fitxa minbiziaren intzidentzia erregistroekin lotu zuten, 2003 urtera arte diagnostikatutako tumore gaiztoen kasu berriak identifikatzeko. | |
2011 | ||
Funtsezkoa da jakitea | zer maiztasunekin jan behar diren elikagai oinarrizkoak eta errazioek zer nolakoak izan behar duten, familia osoarentzat osasungarri izan daitezen: | |
2012 | ||
Gainera, zazpitik batean besterik ez dute jakin nahi izan | zer maiztasunekin jaten duen elikagai multzo bakoitza eta edaten duen ura. | |
Ohitura dietetikoei dagokienez, hirutik batean bakarrik galdetzen zuten bezeroak jaten zuen elikagai motari buruz, eta lautik batean, berriz, ordu artean mokadutxo bat egiten zuen edo gantz askoko elikagaiak jaten zituen. Gainera, zazpi bisitaldietatik batean baino ez zen jaki taldeek eta ura edateak | zer maiztasunekin jaten zuten jakin nahi. Azkenik, hamarretik batek galdetu du ea bezeroak edari azukretsuak hartzen zituen. | |
Maila akademikoari dagokionez, elkarrizketatuen %33 unibertsitatekoak ziren, %37k goi mailako batxilergoa, BBB edo LH zuten eta beste %22k oinarrizko batxilergoko titulua edo OHOkoa lortu zuten. Elkarrizketatu bakoitzari, besteak beste, seme alabei jaten emateko errutinari buruz galdetu zitzaion (eskolako jantokian jaten duten, gainerako dietaren plangintza egiten dutenean kontuan hartzen duten, gosaria, hamaiketakoa eta askaria nolakoak diren, egunean zenbat otordu egiten dituzten, ordu artean mokoka egiten duten, elikagai taldeek | zer maiztasunez jaten duten, etab.). eta denbora librean egiten dituzten jarduerei buruz (eskola barruko eta kanpoko kirola, kontsolaren eta bideojokoen erabilera, etab.).). Gainera, haurren obesitateari buruz duten iritziari, arrazoiei eta erantzukizunei buruz ere galdetu zitzaien gurasoei. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 6 (0,04) |
Lehen forma
zer | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
zer maiztasun | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
zer maiztasun jan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |