Emaitzak: 10
2018 | ||
• Elkarteetako euskaldunak arrazoiekin jantzi, egunerokoan sortzen zaizkien oztopo eta zalantzei aurre egiteko: zergatik lehenetsi euskara, | zer leku eman garbi izan (adibidez, ez da nahikoa ekitaldien sarrera eta amaiera euskaraz egitea, edo izenburua euskaraz ere jartzea), zer den errespetua, gune hegemonikoen beharra, aniztasunaren | |
2019 | ||
Ez hurbilegi, ez urrunegi, ez du lan erraza Pirinio Atlantikoetako prefetak G7koen gailurraren kontrakoei | zer leku eman erabakitzeko. Joan den astean Baionako suprefekturan egin zuten bilkuran, kontra gailurra Hendaian (Lapurdi) egiteari buruz ados jarri ziren, baina Kotte Ezenarro PSko auzapezak kontrako iritzia agertu du jadaneko. | |
2020 | ||
Hau da, Basa Sagarrerik eta harekiko harreman sinbiotikoaren kontzientziarik ez balitz, Etxamendiren utopia literariorik ez liteke. Nola interpretatu eta | zer leku eman ote, sinesmen ez arrazionalen arabera sentitzen duen eta horren arabera irudimen literarioa gorpuzten duen euskal narrazioari? 186 | |
2021 | ||
Orain biak beren lanbidean plantatuak direla, pentsatu dute ordua zela, Ipar Euskal Herriko osasun sailean ari diren profesionalekin zerbaiten muntatzea. Lehen pausu batean, sail hortan ari diren pertsonekin biltzea aurreikusia dute, ikusteko denek elkarrekin osasun alorrean euskarari | zer leku emaiten ahal den. Ez bada norabiderik finkatua, bakarrik administratiboki elkartea sortu dute. | |
Herri ikuspuntutik, ideiak argi izatea beharrezkoa dela uste du Arrutik: " Filosofia bezala, garbi izan behar dugu kirolari | zer leku eman behar dioun eta zer lortu eman nahi dugun. Azpeitian kirola egiten duen jende asko dago, baina egiten ez duena ere bai, eta garrantzitsua iruditzen zaigu herritar guztiek izatea jarduera fisikoa egiteko aukera eta gaitasuna". | |
ETAk Segiri | zer leku ematen zion frogatzeko, udaberrian atxilotu Ekaitz Sirventen paperak aipatu ziren. | |
2022 | ||
Zein udatiar mota erakarri nahi da? Lurraldearen ekonomia iraunkor batean, turismoarentzat | zer leku eman nahi da? | |
2023 | ||
Antzerki irakasleen lan egoeren ezagupena bereziki esanguratsua iruditzen zait, prestigioaren ikuspegi batetik: | zer leku ematen diogu hezkuntza sisteman antzerkiari, nola zaintzen ditugu bertako langileak. Edo, zuzen galdetuta... zaintzen al ditugu? | |
Nik metodo pedagogiko bat daukat, ez dut hau egiteagatik egiten. Hor argi ikusten da | zer leku ematen zaion antzerkiari: ez da formakuntza gisa ikusten, apaingarri gisa baizik, “plus” baten moduan, ikastaro amaieran egiten den gauza polit bat, edo euskararen erabilpena bultzatzeko jarduera bat, besterik gabe. | |
Nire lekua ez dago antzokian bakarrik. Gainera, a | zer leku ematen diguten! Nire ustez antzokia, orain ulertzen dugun bezala, zaharkituta dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 10 (0,07) |
Lehen forma
zer | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Susa | 3 (0,02) |
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer leku | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
zer leku eman | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |