Emaitzak: 11
2001 | ||
Hemenaitortu behar dizuet, nire aspaldiko ametsa dela, gure euskaltegian gauzatzekoa, baina orain arte beteezina. Jabetzen naiz honelako ekimenak martxanjartzeak | zer eskatzen duen: kudeaketa egokia, ardurak banatzea, etab. | |
Hizkuntza gramatika hutsa baino gehiago dela ikusi denetik, gero eta gehiagotan aipatzen dira eduki kulturalak. Beldur gara, ordea, definitzen eta adibideak ipintzen hasiz gero, ez ote genukeen onartu ezdakigula oso ondo kontzeptu hori zer den, | zer eskatzen duen eta euskararenikas/ irakaskuntzan berekin zer dakarren eta zein ondorio dituen. | |
Horrek, jadanik komunikazioa normaltasun eta egokitasun nahikoaz jardutenduen ikasleak dituen hutsuneak gainditzea eskatuko du. Eta hori gerta dadin, ezinbestekoa da ikaslea bera ohartzea, xede hizkuntzaz ohiko testuak hiztunarruntaren egokitasun eta normaltasunaz jaso eta emateak | zer eskatzen duen, etahorretara heltzeko norberak zer falta duen. | |
2002 | ||
Beraz, ikasleak duen lana saioa prestatzea da: | zer eskatu diogun, zer egingoduen, nola, zer forma erabil dezakeen... | |
Laguntzeko gertu agertu zuan beste esklabo bat, hau ere antzeko kanta molde eskasarekin. Eta beste zer edo | zer eskatzen genian bakoitzean, berdin. Etxe partikular bateko jantokia barik, antzokiko abestaldea ematen zian. | |
2007 | ||
Kazetari gaztea mutu gelditu da, ez daki oso ondo | zer eskatzen zaion. Izerdia nabaritu du eskuetan, baina, ezertan hasi aurretik, konturatu da ezen eskuetako izerdia icebergaren gailurra besterik ez dela, zeren, izerditan, gorputz osoa baitauka, eta hats nabaria du. | |
2009 | ||
(G): Zure aitonaren memoria dela-eta, | zer eskatzen duzu berarentzat? | |
2011 | ||
Keinu edo mugimendu errepikatzaile eta estereotipatuak egiten dituzte. Nortasunaren nahaste obsesibo konpultsiboa dutenei baino gehiago kostatzen zaie beren emozioak ulertzea eta besteek beraiei | zer eskatzen dieten sumatzea. Hala ere, ez dute atzerapen larririk agertzen hizkuntzaren mailan edo gaitasun kognitiboetan. | |
2012 | ||
Leonor Zalabata ordezkari indigenak salatu du oraindik ere zurien arazo, balio, behar eta mundu ikuskerari lehentasuna ematen zaiela. Haren aburuz, indigenei ez zaie aukerarik eman eurena esplikatzeko, munduari zer nolako kontribuzioa egin diezaioketen erabakitzeko edota | zer eskatzen duten horren truke plazaratzeko. | |
2014 | ||
Hala ere, probarekin erlazionatutako zenbait faktorek badute eragina emaitzetan; adibidez: zer egin behar den edo | zer eskatzen den egoki ulertzea, materialarekin konfiantza lortzea eta egoerak erakustea jolasak balira bezala. Probak bide horretan sinplifikatzen direnean, haurren egitea nabarmen hobetzen da. | |
2015 | ||
Ba aniztasun hori mantendu. Horrek | zer eskatzen du. Babes bat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 11 (0,07) |
Lehen forma
zer | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 11 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
zer eskatu | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
zer eskatu dieta | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |