Emaitzak: 15
2011 | ||
Kaptadorea leku zabal eta garbian kokatu, oztopo nabarietatik urruti. Idatzi koadernoan | zer egunetan eta zer ordutan jarri dugun. | |
BTK toki zabal eta garbi batean kokatu, oztopoetatik ongi bereizirik. Idatzi koadernoan ekipoa | zer egunetan eta ordutan kokatu dugun, bai eta gasometroaren bilketa hasierako irakurketa ere. Horiez gain, komeni da laginketak irauten duen bitarteko ezaugarri meteorologikoak jasotzea ere. | |
Laginak hartzen hasi baino lehen, gasometroaren neurketa koadernoan idatzi behar da, eta, horrekin batera, laginketa zehatz | zer egunetan eta ordutan hasi den ere bai. | |
2012 | ||
– Dokumentuak edo espedienteak eskatzen direnean, inprimaki bat bete behar da, garbi adierazita zer dokumentu eskatu den, | zer egunetan utzi den maileguan eta nori edo zer departamenturi utzi zaion maileguan. | |
Deialdia: hartzaileei bilerara joateko hitzordua ezartzea, bileraren arrazoia azalduta eta bilera | zer egunetan, zer ordutan eta non egingo den aipatuta. | |
Errekurtsoa bera: errekurtsoa zer xedapenen aurka jartzen den, eta xedapena zer organok eta | zer egunetan eman zuen, eta zer egunetan jakinarazi zen. | |
Errekurtsoa bera: errekurtsoa zer xedapenen aurka jartzen den, eta xedapena zer organok eta zer egunetan eman zuen, eta | zer egunetan jakinarazi zen. | |
Irakaslea eta ikasleak elkar agurtzea (egun on ama, egun on aita, ohetik jaiki naiz begiak itxita, egun on andereño, egun on...), egunaren errepasoa (asteko | zer egun da, zein hilabete, zer zenbaki, zer eguraldi dugu, zenbat gaude, norbait falta da?...) dira, besteak beste, haurrek egunero egiten dituzten errutinak, eta alfonbra gunean eserita egiten dituzte kolektiba garaian. | |
2014 | ||
– Irakurketa | zer egun eta ordutan egin den. | |
2016 | ||
Bakoitzak aukeratu eta antolatu du gaia. Irakasleak garaiz esango dio ikasle bakoitzari | zer egunetan egin duen ahozko komunikazio saioa. Bi ikaslek egingo dute eskola saio bakoitzaren amaieran. | |
bakarra (ADB) | zer egunetan onartu den hartu behar da kontuan. | |
2017 | ||
Jakinarazpenaren helburua interesdunari administrazio egintzaren edukiaren berri ema tea da, bai eta haren aurka aurkez daitezkeen errekurtsoen berri ematea ere. Interesdunari egintzaren berri | zer egunetan eman zaion jasota uzteko eta zein diren errekurtsoen epeak eta egintza noiztik den irmoa zehazteko da baliagarria Administrazioarentzat. | |
Estatuaren Administrazio Orokorrak eta autonomia erkidegoetako administrazioek epeak zenbatzeko | zer egun diren baliogabe ezarriko dute, nork bere eremuana, lan egutegi ofizialari lotut. | |
Autonomia erkidegoek onartutako egutegian adierazita egongo da | zer egun diren balio gabe egutegi horren aplikazio eremuko toki entitateentzat. | |
Epeak egunetan jartzen badira, | zer egun mota izango dira? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 15 (0,10) |
Lehen forma
zer | 15 (0,10) |
Argitaratzailea
LANEKI | 15 (0,10) |
Konbinazioak (2 lema)
zer egun | 15 (0,10) |
Konbinazioak (3 lema)
zer egun eman | 2 (0,01) |
zer egun egin | 1 (0,01) |
zer egun jakinarazi | 1 (0,01) |
zer egun mota | 1 (0,01) |
zer egun onartu | 1 (0,01) |
zer egun utzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |