2013
|
|
Basozainak, hasteko, gogorarazi dizu zer dioen legeak txakurrak mendian lotuta ez eramateari buruz. Ondoren, zure larritasuna ikusita,
|
zer
egin behar duzun proposatu dizu.
|
|
1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa:
|
zer
egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
|
|
Hasieran argitu duzue unitatearen eskakizuna. Orain, hari aurre egiteko,
|
zer
egin behar duzuen hausnartuko duzue.
|
|
1 Lehenik,
|
zer
egin behar dugun zehaztuko dugu; horretarako, irakurri arretaz 2 jarduerako eskaera.
|
|
Galdera: ekintza gauzatzeko
|
zer
egin behar dut?
|
|
g) Behin puntuak adierazita,
|
zer
egin behar da grafikoa amaitzeko?
|
|
c) Taula ondo aztertu eta erantzun:
|
zer
egin behar dela uste duzue bi zatikiren arteko biderketa egiteko?
|
|
rdenagailuek eta prozesu automatikoek gero eta presentzia handiagoa dute gure egunerokoan. Baina prozesu horiek gertatu aurretik, norbaitek erabaki du
|
zer
egin behar duen makinak edo ordenagailuak egoera bakoitzean. Horretarako programa informatiko bat diseinatu eta sortu behar izan du, eta
|
2014
|
|
a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu
|
zer
egin behar duzuen egoeraren eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
|
|
1 Lehenik,
|
zer
egin behar duzuen zehaztuko duzue; horretarako, irakurri berriro arretaz 1 jarduerako eskaera.
|
|
1 Lehenik, zehaztu
|
zer
egin behar duzuen, hirunaka; irakurri berriro, arretaz, 1 jarduerako eskaera.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta, osatu honako taula hau, gelakideen artean.
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula, gelakideon artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula hau, gelakideen artean.
|
2016
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro. Ondoren, osatu gelakideen artean taula hau.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu jarraian duzun taula, gelakideen artean.
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera. Ondoren, osa ezazue gelakideen artean taula hau.
|
|
Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; ondo abiatzeko garrantzizkoa baita jakitea zehazki
|
zer
egin behar den.
|
|
Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; emaitza ederrak lortzeko funtsezkoa baita zorrotz planifikatzea
|
zer
egin behar den.
|
|
1 Zure ustez,
|
zer
egin behar duzue?
|
|
Eskaera behar bezala betetzeko, lehenik, irakurri arretaz zereginak eta osatu kontrol zerrenda, zeregin bakoitzean
|
zer
egin behar duzuen zehaztuz. Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero.
|
|
Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero. Halaber, planifikatu zuetako bakoitzak
|
zer
egin behar duen.
|
|
a) Zuen ustez,
|
zer
egin behar duzue?
|
|
Hau da, a b a c= a (b c) propietateari biderkagai komuna atera esaten zaio. Behatu arretaz biderkagai komuna ateratzeko propietatea adierazten duen identitateari, eta, ondoren, adieraz ezazue hitzez
|
zer
egin behar den propietatea aplikatzeko.
|
2017
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu taula hau gelakideen artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere. Ondoren, osatu honako taula hau gelakideen artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik eta behin,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri arretaz hasierako jardueran proposatutako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere.
|
|
baladen ezaugarriak zehazteko eskema erabiliz, identifika dezatela zer berdintasun eta desberdintasun dituzten bi testuek. Argi eta garbi adierazi diezue
|
zer
egin behar duten, baita zenbat denbora izango duten horretarako ere!
|
|
Aurreko jarduerek zenbateraino lagundu dizuete unitatean fisikaren zer atal landuko dugun jakiten? Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten, emaitza onak lortzeko funtsezkoa baita
|
zer
egin behar den zorrotz planifikatzea.
|
|
c) Bestalde, ikus dezagun
|
zer
egin behar den baltsa ur gainean egonkor egon dadin eta hondoratu ez dadin. Nola eraikiko dugu?
|
|
c Idatzi zereginak eta osatu kontrol zerrenda, bakoitzak
|
zer
egin behar duen ondo zehaztuz. Planifikazioa hurrengo jardueran berreskuratuko duzue.
|
|
a) Bideoaren informazioa kontuan hartuta, idatzi paragrafo batean
|
zer
egin behar duzun. Erronka hobeto deskribatzeko, baliatu 5 Wak:
|