Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2001
‎Horien arteanazpimarragarriena (bere zailtasunarengatik), helburuen eskuratze prozesuan daudenfase desberdinak definitzea da. Azken finean, nola ikasten den ari gara aztertzen, hots, gaitasun komunikatiboa eskuratzeko ikasleak zer bide ibili behar duen. Arazohau ezinbestean gainditu behar da, neurri handi batez ebaluazioa, materiala, irakasle eta ikasleen momentu bakoitzeko rola, helburuen iraupena eta beren banaketaikas prozesuan hemen hartuko ditugun erabakien menpe daudelako.
2003
‎eta. Euskal Herriaren Unibertsitatea?. Bestetik, Mitxelenak, testua ezagutu ondoren, era gordinean azaldu zuenez, idatzi horretan ez zen zehazten zer bide hautatu behar zen Euskal Unibertsitatea lortzeko, ez eta Euskal Herriak zeraman borrokan non kokatu behar zen Euskal Unibertsitatea.
2007
‎gobernuzintzoaren txostena. Adibide modura ekarri nahi izan dut hona, interesgarria delako ikustea era honetako konpromiso batek zer bide historiko egin duen. Gobernuzintzoaren txostena hainbat enpresarentzako nahitaezkoa da; kotizatzen dutenenpresentzat, hain zuzen.
2010
‎Bien izenak elkarrekin ematerakoan, jakinik gero zer bideak izan dituzten, gauza bat ilustratu nahi izan dugu: 1970 arte jelkideekin eztabaidatu behar bazen, jarrera berriak askatzeko eta beren gain ipintzeko, 1970etik aurrera ETAk ez dugehiago EAJrekin eztabaidatuko.
2012
‎Are gehiago, haien aldea bikoitza izan zen. Horrenbestez, informazio beraren berri ematean, tokiko irratien albisteekin bat zetozen berrien erdian Euskadi Irratiak ez zuen azaldu zer bidetatik jaso zuen informazio hori. Beraz, tokiko irratien informazioa bi aldiz gardenagoa izan zen.
2014
‎Testu honen hasieran aipatu dugu aztertuko genuela zer bide hartzen zuenemakumearen gorputzaren irudikapenak, gizonezkoen beldur edota desiren objektugisara aurreikusten zen edota identitate eraikuntzaren seinale gisa azaltzen zitzaigunberridazketa dela medio. Hori horrela, generrake (Bb) ko Rosa eta (GO) ko Felisaliteratur pertsonaia transgreditzaileak direla.
‎Migrazio prozesua tutu neuraletik neurona bakoitza finkatuko den garunaren lekuraino gauzatzen da. Badirudi bidaia hori prozesu neurokimiko eta mekanikariek kontrolatuta dagoela, prozesu horiek zehazten dutela neurona bakoitzak norantz eta zer bideri jarraituz joan behar duen; badirudi bai neurona ekoizpena bai garunean dagokion lekurako migrazioa boladaka gertatzen dela, behetik beti gorantz.
2015
‎Honek eragin linguistikoaren ebaluazioa egin beharra berrestenduela uste dut. Baina badakigu askotan gure herrian zer gertatzen den, eta lehen Peiok aipatu dutxosten batzuk gaur egun derrigorrezkoak direla, ingurumen txostena eta, eta orduan zer bide egindaiteke, zer prozedura edo nori eskatu. Aurtengo jardunaldietan hausnartu beharreko eta ondorioetan jaso beharreko zerbait izan daitekeela uste dut, ikusita tresna bat jada badaukagula, zukesan duzu sustatu egingo dela tresna hau udaletan erabiltzea, neurri zuzentzaileei begira, hizkuntzapolitikei begira eta bestelako politikei begira, baina zer urrats eman litzateke?
‎Herri mailan zerbait sakonagoa litzateke planeamendu orokorreko zerbait diseinatzeko? Hor galdu naiz aurkezpen horretan, ea tresna bat bainogehiago dagoen edo horrek zer bide izan lukeen hemendik aurrera.
‎Hala ere, emaitza hori da eta agian erabilgarria izan daiteke ingurumen hezkuntzaren alorrean, baina kudeaketaren ikuspuntutik ez digu gauza berri askorik esaten, GSB babesteko argumentu nagusia artelatzaren beraren existentzia baita. IAESaren emaitzek, ordea, informazioa ematen digute etorkizuneko kudeaketa neurriek zer bideri jarraitu lioketen. Gainera, aukera ezberdinen arteko trade off-ak esplizituki adierazten ditu, eragile sozialek gatazkarekiko duten posizionamenduarekin batera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia