2001
|
|
Horien arteanazpimarragarriena (bere zailtasunarengatik), helburuen eskuratze prozesuan daudenfase desberdinak definitzea da. Azken finean, nola ikasten den ari gara aztertzen, hots, gaitasun komunikatiboa eskuratzeko ikasleak
|
zer
bide ibili behar duen. Arazohau ezinbestean gainditu behar da, neurri handi batez ebaluazioa, materiala, irakasle eta ikasleen momentu bakoitzeko rola, helburuen iraupena eta beren banaketaikas prozesuan hemen hartuko ditugun erabakien menpe daudelako.
|
2003
|
|
eta. Euskal Herriaren Unibertsitatea?. Bestetik, Mitxelenak, testua ezagutu ondoren, era gordinean azaldu zuenez, idatzi horretan ez zen zehazten
|
zer
bide hautatu behar zen Euskal Unibertsitatea lortzeko, ez eta Euskal Herriak zeraman borrokan non kokatu behar zen Euskal Unibertsitatea.
|
2007
|
|
gobernuzintzoaren txostena. Adibide modura ekarri nahi izan dut hona, interesgarria delako ikustea era honetako konpromiso batek
|
zer
bide historiko egin duen. Gobernuzintzoaren txostena hainbat enpresarentzako nahitaezkoa da; kotizatzen dutenenpresentzat, hain zuzen.
|
2010
|
|
Bien izenak elkarrekin ematerakoan, jakinik gero
|
zer
bideak izan dituzten, gauza bat ilustratu nahi izan dugu: 1970 arte jelkideekin eztabaidatu behar bazen, jarrera berriak askatzeko eta beren gain ipintzeko, 1970etik aurrera ETAk ez dugehiago EAJrekin eztabaidatuko.
|
2012
|
|
Are gehiago, haien aldea bikoitza izan zen. Horrenbestez, informazio beraren berri ematean, tokiko irratien albisteekin bat zetozen berrien erdian Euskadi Irratiak ez zuen azaldu
|
zer
bidetatik jaso zuen informazio hori. Beraz, tokiko irratien informazioa bi aldiz gardenagoa izan zen.
|
2014
|
|
Testu honen hasieran aipatu dugu aztertuko genuela
|
zer
bide hartzen zuenemakumearen gorputzaren irudikapenak, gizonezkoen beldur edota desiren objektugisara aurreikusten zen edota identitate eraikuntzaren seinale gisa azaltzen zitzaigunberridazketa dela medio. Hori horrela, generrake (Bb) ko Rosa eta (GO) ko Felisaliteratur pertsonaia transgreditzaileak direla.
|
|
Migrazio prozesua tutu neuraletik neurona bakoitza finkatuko den garunaren lekuraino gauzatzen da. Badirudi bidaia hori prozesu neurokimiko eta mekanikariek kontrolatuta dagoela, prozesu horiek zehazten dutela neurona bakoitzak norantz eta
|
zer
bideri jarraituz joan behar duen; badirudi bai neurona ekoizpena bai garunean dagokion lekurako migrazioa boladaka gertatzen dela, behetik beti gorantz.
|
2015
|
|
Honek eragin linguistikoaren ebaluazioa egin beharra berrestenduela uste dut. Baina badakigu askotan gure herrian zer gertatzen den, eta lehen Peiok aipatu dutxosten batzuk gaur egun derrigorrezkoak direla, ingurumen txostena eta, eta orduan
|
zer
bide egindaiteke, zer prozedura edo nori eskatu. Aurtengo jardunaldietan hausnartu beharreko eta ondorioetan jaso beharreko zerbait izan daitekeela uste dut, ikusita tresna bat jada badaukagula, zukesan duzu sustatu egingo dela tresna hau udaletan erabiltzea, neurri zuzentzaileei begira, hizkuntzapolitikei begira eta bestelako politikei begira, baina zer urrats eman litzateke?
|
|
Herri mailan zerbait sakonagoa litzateke planeamendu orokorreko zerbait diseinatzeko? Hor galdu naiz aurkezpen horretan, ea tresna bat bainogehiago dagoen edo horrek
|
zer
bide izan lukeen hemendik aurrera.
|
|
Hala ere, emaitza hori da eta agian erabilgarria izan daiteke ingurumen hezkuntzaren alorrean, baina kudeaketaren ikuspuntutik ez digu gauza berri askorik esaten, GSB babesteko argumentu nagusia artelatzaren beraren existentzia baita. IAESaren emaitzek, ordea, informazioa ematen digute etorkizuneko kudeaketa neurriek
|
zer
bideri jarraitu lioketen. Gainera, aukera ezberdinen arteko trade off-ak esplizituki adierazten ditu, eragile sozialek gatazkarekiko duten posizionamenduarekin batera.
|