2013
|
|
2 Identifikatu berri dituzun hitzak beste batzuez ordezkatuz, tristura adierazteko ez ezik, beste hainbat sentimendu adierazteko ere erabil liteke bertso hori: haserrea, ausardia& Seiko
|
taldetan
jarrita, taldekide bakoitzak olerkiaren eraldaketa bat egingo du, honako jarraibide hauek baliatuz:
|
|
Zerk salatzen du honako irudi hauetako sentimendua? Lauko
|
taldetan
jarrita, jolas egingo duzue.
|
2014
|
|
1 Hona hemen, batetik, gidoi posible bat hainbat hutsunerekin, eta, bestetik, hutsune horiek betetzeko proposamenak. Osa eta antola ezazue zuen solasaldietarako gidoia, 4 kideko
|
taldetan
jarrita. 15 minutu izango duzue horretarako.
|
|
2 Bete taulen bigarren zutabea, lauko
|
taldetan
jarrita. Taldekide bakoitzak egiteko horiek betetzeko balia daitezkeen bost edo sei testu eskuratuko ditu (keinuren bat ere badago tartean), hurrengo orrialdean proposatzen dizkizuegun guztien artetik.
|
|
denok solasera! Lauko
|
taldetan
jarri, eta solasaldiak egingo dituzue. Talde bakoitzak bere solasaldia planifikatuko du; solasaldia gauzatzerakoan, berriz, taldeak binaka elkartuko zarete.
|
|
Ekimenean parte hartzeko, lauko
|
taldetan
jarrita, argazkien inguruan 10 minutuko solasaldia egiteko, grabatzeko eta irakaslearekin partekatzeko eskatzen zaizue. Grabazio horiek beste herritarrak kontzientziatzeko erabiliko dira, eta ardura duten erakundeak neurriak hartzera bultzatzeko.
|
|
Hiruko
|
taldetan
jarrita, kide batek Manent musika taldearen Nahastu abestiaren hitzak eskuratuko ditu; beste batek, audioa, eta hirugarrenak, irudiak. Bakoitzak dagokiona aztertu, eta haren ezaugarriak adieraziko ditu.
|
|
1 Lauko
|
taldetan
jarrita, hitz egin ikusitako film laburrari buruz. Horretan laguntzeko, erantzun honako bi galdera hauei.
|
2016
|
|
1 Seiko
|
taldetan
jarrita, bakoitzak zerrendako pertsonaia bat hautatuko du, eta beste bi elementurekin erlazionatu egingo du: batetik, harentzat egokia izan daitekeen argazki batekin, eta, bestetik, pertsonaia horrek izan lezakeen pentsamendu, sentimendu edo ekintza batekin, 41 orrialdean zerrendatuta daudenen artean.
|
|
1 Hiruko
|
taldetan
jarrita, kide bakoitza binetan agertzen den pertsonaia bat izango da, norberak aukeratutakoa, eta tunelean gertatutakoaren bere bertsioa kontatuko du. Horretarako, honako urrats hauei jarraituko diezue:
|
|
Hara hemen istorio labur bat, hainbat modutan kontatua. Seiko
|
taldetan
jarrita, arretaz entzungo dituzue.
|
|
Badirudi lotura duela langai ditugun gaiekin, baina zeri buruzkoa izango da zehazki? Seiko
|
taldetan
jarrita jakingo duzue.
|
|
1 Aipatu dokumentuaren bi testu eskaintzen zaizkizu. Lauko
|
taldetan
jarrita, bikote batek testu batekin egingo du lan, eta besteak, bestearekin. Bikote bakoitzak egokitu zaion testuari buruzko galderei erantzungo die.
|
|
Lauko
|
taldetan
jarrita, gorputzarekin, keinuekin eta ahotsarekin jolas egingo duzue.
|
|
Erantzuteko, bosteko
|
taldetan
jarrita, aukera ezazue forokideen testu bana, iritzien edukia aztertzeko eta balioesteko. Ondoren, guztien artean, osatu bukaeran dagoen taula, erantzun zuzenak eta okerrak eztabaidatuz eta zergatiak emanez.
|