2009
|
|
· Multicast helbideak, edo
|
taldeko
helbideak. Interfaze asko identifikatzen dituzte.
|
|
Ikusi difusio helbiderik (broadcast) ez dagoela IPv6 bertsioan, haren eginkizuna
|
taldeko
helbideek betetzen baitute. Etorkizunean helbide mota edo azpimota gehiago definitzea badago.
|
2017
|
|
Aplikazioaren programazioa (funtzionalitatea),
|
taldeko
helbidearen programazioa ere barnean hartuta (elkartzeak).
|
|
batetik, piztea edo itzaltzea eta, bestetik, erregulatzea. Kasu horretan, bi
|
taldeko
helbide emango zaizkio, aukera bakoitzerako bat.
|
|
Taldeko helbideen egitura askea. Alderdirik nabarmenetako bat zera da, nahiz eta ETS3 bertsioan
|
taldeko
helbideak bigarren eta hirugarren mailakoak izan zitezkeen, egitura hori ez zela nahikoa neurri handiko proiektuen beharrizanak asetzeko; hori dela eta, ETS4 bertsioaren bidez, ia egitura mugagabeak definitu daitezke, 16 biteko espazio osoa taldeko helbideetarako erabilita.
|
|
Taldeko helbideen egitura askea. Alderdirik nabarmenetako bat zera da, nahiz eta ETS3 bertsioan taldeko helbideak bigarren eta hirugarren mailakoak izan zitezkeen, egitura hori ez zela nahikoa neurri handiko proiektuen beharrizanak asetzeko; hori dela eta, ETS4 bertsioaren bidez, ia egitura mugagabeak definitu daitezke, 16 biteko espazio osoa
|
taldeko
helbideetarako erabilita.
|
|
Taldeak kudeatzeko erlaitzean, morroiak
|
taldeko
helbide zentralak sortzeko aukera eskainiko digu, nahiz eta oraindik ez diren erabiliko funtzioen arabera. Aurrekoari gehituta, gela bakoitzean libre utzi beharreko taldeko helbideen kopurua aukeratuko dugu.
|
|
Taldeak kudeatzeko erlaitzean, morroiak taldeko helbide zentralak sortzeko aukera eskainiko digu, nahiz eta oraindik ez diren erabiliko funtzioen arabera. Aurrekoari gehituta, gela bakoitzean libre utzi beharreko
|
taldeko
helbideen kopurua aukeratuko dugu.
|
|
Prozesua amaitu ostean, proiektuaren pantaila nagusia agertuko zaigu, eta, bertan, gailuak ezarri ahal izango ditugu, baita haien parametroak,
|
taldeko
helbideak, euren. arteko harreman logikoak eta abar ere.
|
|
Proiektuaren propietateetan, hainbat datu definituko ditugu: baliatu beharreko bitarteko fisikoa, lehendabiziko linea sortu nahi dugun, edota nahi ditugun
|
taldeko
helbideak irudikatzeko formatua.
|
|
ETS4 softwarean,
|
taldeko
helbideen formatua bi mailatakoa, hiru mailatakoa edo askea izan liteke; hori da ETS3 bertsioarekin duen alde nagusia.
|
|
argiak piztea presentzia sentsorea aktibatzen denean edo sakagailuari ematean. Horretarako,
|
taldeko
helbideak sortu ditugu, gailuen arteko elkartze logikoak definituta. Adibidez, kidetze posible bat zera izango litzateke, lanbide heziketako bulegoko argi aparailuak aktibatzearekin eta desaktibatzearekin lotutakoa.
|
|
Adibidez, kidetze posible bat zera izango litzateke, lanbide heziketako bulegoko argi aparailuak aktibatzearekin eta desaktibatzearekin lotutakoa. Horretarako, jakinik hiru mailatako
|
taldeko
helbideak ezarri ditugula, hasierako talde bat sortu genezake, «LHko bulegoa».
|
|
aukeratuko dugu eta erdi mailako taldea eransteko aukera agertuko zaigu. Amaitzeko, sortu dugun erdi mailako taldea aukeratuta, sistemak Gehitu
|
taldeko
helbideak aukera erakutsiko digu, Aktibatzea/ Desaktibatzea funtzionalitatearekin lotutako talde tertziarioa sortzeko, «Akzionamendua» deituko duguna (ikus 6.85 irudia).
|
|
Taldeko helbidea sortuta edukirik, hurrengo urratsa zera izango da, lanbide heziketako bulegoaren argiztapen sistemako hiru elementu nagusien arteko lotura egitea. Lotura hori
|
taldeko
helbide berbera esleituta egingo da; zehazki, aurreko urratsean sortutakoa. Horretarako, nahikoa da ikono gorriari ematea «0/ 0/ 1 Akzionamendua» taldeko helbidearekin eta mugimendu detektagailuaren Eragin funtziora arrastatzea, edo alderantziz.
|
|
Lotura hori taldeko helbide berbera esleituta egingo da; zehazki, aurreko urratsean sortutakoa. Horretarako, nahikoa da ikono gorriari ematea «0/ 0/ 1 Akzionamendua»
|
taldeko
helbidearekin eta mugimendu detektagailuaren Eragin funtziora arrastatzea, edo alderantziz.
|
|
6.86 irudia. Hiru mailako
|
taldeko
helbide oso bat sortzea.
|
|
6.87 irudia. Mugimendu detektagailuaren «Eragin» objektuari esleitutako
|
taldeko
helbidearen xehetasuna.
|