Emaitzak: 8
2000 | ||
Terapia taldeetan bereziki agerian jartzen diren egoera hauek, | taldeko gainerako kideek angustiaz eta ondoezaz bizi dituzte, nola eta zergatik jakin gabenorbaitekiko gorrotoa sentitzen baitute. Hain zuzen, bizitzako edozein egoeratangerta daitezkeen egoera hauek, hitzaren eta ulermenaren bidez lantzea eta gainditzea ahalbidetzen du talde terapeutikoak. | |
Terapeutaren (eta, hala badagokio, | taldeko gainerako kideen) interpretazioenbidez bere barne objektuak kanpora nola proiektatu dituen deskubri dezake, horrela objektu gutxien suntsitutako, osasuntsu eta sendoenak berrintroiektatu ahalizateko. Hori guztia, aurrerago zehaztuko dugun moduan, talde psikoterapianterapeutak duen toki eta eginkizun bereziaren bidez gauzatzen da. | |
hau da,, besteak? ere transferentziagai bihurtzendira; horrela, alde batetik transferentziak ahaide objektura terapeutarengan edoterapeutengan mobilizatzen dira, eta, bestetik, baita senide objektuetara ere, | taldeko gainerako kideengan posibilitate transferentzialen sare aberatsa sortuz. | |
Transferitutako fantasiak taldeko bozeramale batek edota gehiagok adieraztendituzte. Taldekideen jarreraren, adierazteko moduaren edo adierazpen berarekikoerreakziotik edota | taldeko gainerakoen erreakzioetatik ateratako zantzuen araberaemango dute bozeramaleek talde funtzio horiei buruzko ideia. | |
Terapeutarekiko eta | taldeko gainerako kideekiko transferentziari dagokionez, nahikoa azaldu da lehenago, eta zehaztutakoaren arabera, subjektuaren historiarenelementu estereotipatuekin osatuta dago. | |
2002 | ||
Honahemen dagokien taula. Lehen azaldu dugun bezala, bertan 7 ikurrak UPV/ EHUkoirakasgaia adierazten du, G | taldeko gainerako ikasleek ere aukera dezaketena; bestalde, UPV/EHUko ikasleei beste unibertsitateek zuzendutako gaiak U ikurrazadierazten dira. | |
Ekimen horren laburpena ondoko taulan erakusten da, non 7 ikurrakUPV/ EHUko irakasgaia adierazten duen. G | taldeko gainerako ikasleek aukeradezaketena?, eta, UPV/EHUko ikasleei beste unibertsitateek zuzendutako gaiakU ikurraz adierazten diren: | |
2011 | ||
Euskadi Irratia izan zen digitalizaziorako bidean EITB | taldeko gainerako hedabideei aurrea hartu ziena. 90eko hamarkadaren erdialdetik euskal komunikaziotaldeak argi zuen etorkizuna digitala izango zela eta horrantz abiatu behar zirela.1995ean Euskadi Irratia digitalizatzen hasteko planak finkatzeari ekin zioten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 8 (0,05) |
Lehen forma
taldeko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
talde gainerako | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde gainerako kide | 4 (0,03) |
talde gainerako ikasle | 2 (0,01) |
talde gainerako erreakzio | 1 (0,01) |
talde gainerako hedabide | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |