Emaitzak: 6
2001 | ||
afektu positiboa eta dagoeneko Gardner eta Lambert-ek (1972) aipatutako identifikazio desioa; eta autore horiek diotenaren arabera, badaude zenbait kasu, zeinetan biak ez dira elkarrekin agertzen.Beren ustetan, orientazio integratiboa beste talde etnikoarekin kontaktuan egon etaberen kultura mehatxatua ikusten ez duten taldeetan bakarrik agertzen da; baldintza horietatik kanpo, zaila da gertatzea. Hori, orokorrean, hizkuntza menperatzaileeta maioritarioa duten | taldeen kasua da. Guri dagokigunez, Euskal Herrian, gaztelania dutenen taldea legoke egoera horretan. | |
2007 | ||
Horrela, dirua, fama eta, argi dago, boterea ere onak dira soilik gizabanakoekberen burua eta besteena administratzen dakiten neurrian, morrontzarik gabe. Gauzabera gertatzen da | taldeen kasuan; hau da, inor mendean hartu gabe eta inorenmendean gelditu gabe jo dezakegu onuragarritzat boterearen jarduna. Bestela ez daneurrikoa. | |
2009 | ||
Zerga gutxiago ordaintzeko orduan trebetasun handiena duten | taldeen kasuan (zergen zama alboratzeko zenbait tresna erabiliz), batez besteko tasak handiagoak eta tasa marjinalak txikiagoak izan behar dira, zergen zamari uko egiteko talde horiek duten erraztasunari aurre egiteko asmoz. | |
2011 | ||
Hala, gerraurrean nola gerraostean ere, euskaraz idatzitako literatur lanek Euskal Herrian kokatuta egon behar zuten, halabeharrez. Gogoan izan, aurreiritzi hori Txillardegik 1959an jada erabat kritikatzen zuela403 Literaturaren esparruan batzuek hizkuntzaren gaineko ideia mugatu horrekin nahiko goiz eten bazuten ere, zientzia eta teknologiaren esparruan, etena askozaz ere beranduago egin zen, eta UEUren eta bertan parte hartzen zuten pertsona eta | taldeen kasuan argi ikus daiteke. Berez, aurreko ataletan ikusi denez, 1960etan egin ziren saio eta lehen hurbilpen batzuk euskaraz zientzia eta teknologia gai unibertsalak lantzeko, baina oso saio dibulgatibo eta mugatuak izan ziren. | |
2017 | ||
Behin sekuentziak edukita, TIDE programa (www.tide.nki.nl) erabiliz, sekuentziak konparatuak izan ziren. 5 irudian ikusdaitekeen moduan, gidak erabili ziren | taldeen kasuan, indel en frekuentzia estatistikoki adierazgarriaizan zen PBS taldearekin konparatuz gero, gidek DNA n mozketa efizientea eratu zuelarik (p< 0.01(**), p< 0.001(***), ns: ez adierazgarria). | |
2019 | ||
Halaere 14 aste ondoren, tratamendurik jaso ez zuen taldeak (WD), ALT mailak izugarri emendatutazituzten. Aldiz, tratatutako | taldeen kasuan mailak murriztu ziren bai eme zein arretan (5.IrudiaA). Transaminasen igoera gibeleko kalteekin zuzenki erlazionatuta dago, beraz tratamenduakguztiz murrizten du toxikotasunaren ondoriozko kalteak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
taldeen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
talde kasu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde kasu argi | 1 (0,01) |
talde kasu maila | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |