Emaitzak: 8
2012 | ||
Beraz, ikastetxe baten funtzionamendua antolatzeko moduarekin du zerikusia. Hierarkia-harremanak eta kudeaketa arloan parte hartzen duten pertsona eta | taldeen arteko komunikazio-bideak ezartzen ditu. | |
Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzean lanean diharduten hezitzaile | taldeen arteko koordinazioak eta haien eta Lehen Hezkuntzakoen arteko koordinazioak jarraipena eta koherentzia ematen die planteamendu didaktikoei, eta ikasitakoa sendotu eta finkatzen dute. | |
Horrenbestez, espazioaren, denboraren eta | taldeen arteko banaketa zuzena planteatzerakoan, kontuan izango dira haur-eskolak bere erakunde-dokumentuetan finkatu dituen hezkuntza-printzipioak, hala nola: | |
2013 | ||
2.5 > Enpresa etikoki kudeatzea lehia-abantaila gisaEtikoki kudeatzeko sistemak aplikatzen dituzten enpresek hobetu egiten dituzte enpresaren eta interes- | taldeen arteko harremanak, eta lehia-abantaila izan daitezkeen onura hauek lor ditzakete: Langileak inplikatuagoak sentitzen dira enpresan; beraz, hobetu egiten da haien errendimendua, eta, horrekin batera, produktibitatea.Hornitzaileek eta banatzaileek tentsioak kentzeko moduan eta harremanak errazteko eta eraginkorragoak egiteko moduan egiten dute lan eragiketa logistikoetan eta hornikuntzazkoetan.Bezeroen k... | |
2016 | ||
Arazoak horren ugariak direnez, funtsezkoa da gatazka mota identifikatzea, hura konpondu ahal izateko. Gatazka-egoerei konponbidea aurkitzen ez bazaie, langileen arteko eta | taldeen arteko harremanek okerrera egingo dute, eta inorentzat gustuko ez diren egoerak sortuko. Gatazka bati aurre egiteak lan-giroa hobetzea dakar, bai eta langileek haien garapen pertsonalerako behar dituzten baldintzak hobetzea ere. | |
2018 | ||
Gaur egungo gizartean, ohitura dugu norberaren interesen alde egiteko. Horregatik, batzuetan, arazoak gerta daitezke talde-lanetan edo | taldeen arteko lanetan, eta beharrezkoa izaten da bitartekaribaten lana, komunikazioa errazteko. Bitartekarien eginkizunak bi dira: | |
Nola? Helburu integratzaileakproposatu zizkien; hau da,, lankidetzaren bidez soilik lor zitezkeen helburuak izanik, bi | taldeen arteko aldeak baliogabetzen zituzten helburuak, proposatu zizkien. | |
Bada, ikerketek diotenez, | taldeen arteko elkarreraginak ere ondorio positiboak edo negatiboak izan ditzake. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 8 (0,05) |
Lehen forma
taldeen arteko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
talde harreman | 2 (0,01) |
talde alde | 1 (0,01) |
talde banaketa | 1 (0,01) |
talde elkarreragin | 1 (0,01) |
talde komunikazio | 1 (0,01) |
talde koordinazio | 1 (0,01) |
talde lan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
talde alde baliogabetu | 1 (0,01) |
talde banaketa zuzen | 1 (0,01) |
talde elkarreragin ere | 1 (0,01) |
talde harreman okerrera egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |