Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2009
‎Zentro horiek sormenezko idazketarako hastapen ikastaroak, kontakizunetarako tailer aurreratuak, ipuin modernoko irakurketa tailerrak edo proiektu narratiboetarako tutoretzak eskaintzen dituzte. Batek oinarri teorikorik edo praktikorik ez badu, leku horietan baliabide teknikoak ikasiko ditu, egile berriak ezagutuko ditu eta taldean eztabaidatuko du idazten duena. Prezioak 75 euro ingurukoak dira hilean Internet bidezko ikastaroetarako eta 90 euro presentzialetarako.
‎Halaber, autodefentsaren alde egin dute. Beharrezkoa da emakumeok antolatzea, gure artean babestea, taldean eztabaidatzea eta espazio bateratuak sortzea.
‎Nik etengabe irakurtzen jarraitzen nian, politikako kontuak ere bai. Hamasei urterekin, Marxen Kapitala osorik irentsi nian, eta taldean eztabaidatzeko eskema bat egin; orain barregura ematen zidak zer ondorio ateratzen nituen gogoratuta, baina hura bai grina. Garai hartan, edozeren aitzakian egiten nitian eskemak; Euskal Historia osoa sei orritan laburbildua neukaan, Federico Zabalaren liburukote batean oinarrituta; materialismo historikoaren eta dialektikoaren oinarrizko kontzeptuen koadroa ere egina neukaan, Chiletik MIRekoek bidalitako material gorri batzuk abiapuntutzat hartuta, eta orobat Althusser, Rosa Luxenburgo, Marta Harnecker eta beste hainbatenak.
2012
‎Eta bada gehiago; adibidez, denbora eraginkortasun handiagoaz banatzeko programak edo, esaterako, helburu hauek dituztenak: jarrera batzuk eskuratzea (hala nola, taldean eztabaidatzea), lanbide gaitasunaren sentimendua hobetzea (prestakuntza jardueretara joanda), zereginak berriro diseinatzea, lan ordutegitik kanpo lanetik deskonektatzea, ariketa egitea edo zaletasunen bat garatzea; eta, baita ere, konpromiso ideologikoak hartzea, lanaldian zehar atsedenalditxoak hartzea eta pazienteekin gehiegi ez inplikatzea. Taldean eta pertsonen artean, garrantzitsuena da kideen arteko laguntza.
2013
‎Orain dakizunarekin, eta behaketatik eta analisietatik ateratako ideiekin, arazoa konpontzeko eraiki behar duzun tresnaren diseinua egingo duzu (marrazkia, eraikuntzari buruzko azalpenak&). Komeni da, lehendabizi, bakoitzak diseinu bat egitea, eta, gero, taldean eztabaidatu ondoren, egokiena aukeratzea.
2014
‎Zalantzak irakasleari galdetu aurretik taldean eztabaidatzen
‎b) Banakako diseinuak. Aurreko ideiak erabiliz, taldeko kide bakoitzak diseinu bat proposatuko du, ondoren taldean eztabaidatu eta soluziorik egokiena aukeratzeko.
‎c) Soluzio hoberenaren aukeraketa. Aldeko eta kontrakoak arakatu eta taldean eztabaidatu ondoren, ideia guztietatik egokiena aukeratu. Horixe eraikiko duzue.
2015
‎Arestiren lumak idatzia zen, jakina, eta euskal proletariorik existitzen ez zela zioen. Ordurako gatazka ugari izandakoak ziren Lurrekoak, esan bezala, beren balizko espainoltasuna gorabehera, eta taldean eztabaidatu ostean, ale guztien hegalak moztea erabaki zuten. Erabakiaren berri Arestiri Saizarbitoriak eman ziezaion deliberatu zuten halaber.
2016
‎Ipuinaren hasieraz gain, bukaera ere irakurri dute ondoren, eta ausaz osatutako taldeetan, elkarrekin joan dira bidea adosten: " Triste nago eta zoriontsu izan nahi dut, horretarako bidea egingo dut, bakarka pentsatuz eta taldean eztabaidatuz, nahiz eta beharbada ideala ez lortu". Materiala irekia da eta bidean ezustekoak daude, istorioek interpretazio bat baino gehiago izan ditzakete eta bide ezberdinak egiteko aukera dago, baita ipuin edo komikia nahieran eta nahi beste osatzeko ere orri edo bineta berriak txertatuz.
‎Horrekin batera, bigarren arazo bat ere aipatzen zuten: ziurgabetasuna euren ideiak eta soluzioak taldean eztabaidatzeko, batez ere beste batzuek kontrakoak proposatu ahal zituztela kontuan izanda. Hau da, ziurgabetasuna sortzen zitzaien euren kabuz ikastean.
2017
‎Zurea egiten duzu, taldekideen artean eztabaidatu, eta listo. Bidehutsen kasuan, taldean eztabaidatu ondoren, asanblada dator. Eztabaidatzen jarraitu behar duzu, zure lagunak direnekin, gainera.
‎Eta gero, taldekide bakoitzak berrikusten izan du, baita elizbarruti desberdinetako ordezkari ziren beste lankide edo laguntzaile batzuek ere. Ekarpen guztiak taldean eztabaidatzearen fruitu da behin betiko eta azken bertsioa.
2018
‎Zortzi formakuntza eginak genituen uda heltzerako. Bertan, aurreko Txapelketetako bertsoaldiak entzun, puntuatu eta bakoitzak geure epaiak justifikatu behar genituen, gero taldean eztabaidatzeko. Lanketa bereziak ere egin ditugu gai konkretuekin, emozioekin adibidez, eta exijentea izan da, baina baita oso aberasgarria ere.
2019
‎Informazio pertsonalaren eta pribatutasunaren kudeaketak duen garrantziari buruzko lanketa, taldeka: informazio bakoitza (izen abizenak, helbidea, telefono zenbakia, pasahitza, etab.) nori (familia, lagun edo ezezagunei) kontatzen dioten taldean eztabaidatzea eta, ondoren, talde handian adieraztea.
2022
‎Txapelketaren barrenean, gai jartzaile gisa bi lan daudela azaldu du Belarrak: «Alde batetik txapelketako gaiak sortzea, horien inguruan taldean eztabaidatzea eta saioak osatzea, eta bertze alde batetik horiek publiko aitzinean aurkeztea». Bigarrenaren garrantzia nabarmendu du:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia