Emaitzak: 11
2012 | ||
Ez dugu ahaztu behar adin horietako haurrek, | taldean egon arren, banaka ibiltzeko joera dutela; hau da, beste batzuen ondoan jolasten direla, baina ez direla nahita jolasten beste haur batzuekin. Pixkanaka, harreman handiagoa eskatzen duten materialak sartuko ditugu, eta xede hori izango duten egoerak sorraraziko ditugu. | |
ez diren jokabideak detektatzea da. Antzeko adineko haurren | taldean dagoenez, jokabide akatsak, akats sentsorialak edo kognitiboak konparatzeko eta detektatzeko aukera du. | |
2017 | ||
Aukeratu duela ez asko gertatutako katastrofe bat eta hausnartu hartan izan zenezakeen parte hartzea, laguntza humanitariotako | taldean egon izan bazina eta piramidearen esku hartzeko ereduari jarraituz. | |
Aurpegi bilatzailea komandoaren aukera berri honekin (Aurpegia | taldean dago), beste aurpegi batzuk hauta daitezke haien neurriak berrezartzeko, haien geometria aurpegi hautatuaren geometriarekin alderatuta. | |
Aurpegi bilatzailea komandoaren aukera berri honekin (Aurpegia | taldean dago), beste aurpegi batzuk hauta daitezke desfasatzeko, haien geometria aurpegi hautatuaren geometriarekin alderatuta. | |
2018 | ||
edo, musulman guztiak dira intoleranteak?).., baina noski gure taldeko kideok guztiok gara desberdinak! Gure | taldean dauden desberdintasunekiko oso sentikorrak gara, eta gutxiago beste taldeetan izaten diren desberdintasunekiko. Beste adibide bat genero diferentziarena da: | |
Beraz, taldekideen ahalegina txikiagoa izaten da | taldean egotean bakarrik egotean baino; bada, fenomeno hori gizarte alferkeriaizendatu zuten. | |
Horren adibide dira jangelan janaria lortzeko borroka egitea, saskibaloi arbitroari garrasi egitea, eta bai ekintza basatiak egitea edo iskanbila handiak sortzea ere. Desindibidualizatuta egotea da | taldean gaudenean norberaren kontzientzia gutxitzea eta lotsa galtzea. | |
Desindibidualizazioa: | taldean gaudenean, hau da, asaldura eta anonimotasuna sustatzen diren egoeretan, norberaren kontzientziari eta buruari jartzen dizkiogun trabak galtzea. | |
Inguruan zenbat pertsona dauden (lekukoaren efektua): Bakarrik gaudenean, erantzukizun handiagoa sentitzen dugu | taldean gaudenean baino; taldean gaudenean, guk ez beste batek laguntzea espero dugu, erantzukizuna banatuta dagoela sentitzen dugulako. | |
Inguruan zenbat pertsona dauden (lekukoaren efektua): Bakarrik gaudenean, erantzukizun handiagoa sentitzen dugu taldean gaudenean baino; | taldean gaudenean, guk ez beste batek laguntzea espero dugu, erantzukizuna banatuta dagoela sentitzen dugulako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
taldean | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
LANEKI | 11 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
taldean egon | 8 (0,05) |
talde egon | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
talde egon bakarrik | 1 (0,01) |
taldean egon baino | 1 (0,01) |
taldean egon desberdintasun | 1 (0,01) |
taldean egon norbera | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |