2000
|
|
Analisiak adierazi zuenez, herrialde eta estatuko estereotipoen antolakuntza printzipioak desberdinak ziren hiru identifikazio estrategia desberdinetako taldeentzat. Asimilazio
|
taldeak
sorturiko klusterraren estereotipoak hiru dimentsiotanantolatu ziren: gaitasuna, gustukoa izatea eta onestasuna.
|
2001
|
|
Hala ere, korrelazio positibo hori gertatzen denean, hau da, estatusaltuko taldea menperatzailea denean eta gehiengo taldea bere egoera mantentzen saiatzen denean, ukipen egoeran dauden taldearteko distantzia handitu egiten da; horixe da euskara eta euskal hiztunen egoera (estatusbaxuko taldea, menperatua, gutxiengoa eta egoera aldatzen saiatzen dena). 3) Lehen aipatu diren analisi eta aplikazio mailak baino orokorragoak direnak: maila sozietala eta politiko territoriala (Azurmendi, 1987, 1988, 1999), edo sozietala eta historiko soziala (Hogg eta Abrams, 1999); ikuspegihorretatik
|
taldeak
sortu eta garatzen diren eszenatokiak kontuan hartzendira; emaitza enpirikoen kontraesanak esplikatzeko azken analisi maila hauerabiltzen da askotan.
|
2002
|
|
Aurreneko talde kooperatibo horren sorrera aurrekari garrantzitsua izan zen bailaran. Horrela, urte batzuk igarota, lehendik zeuden kooperatiba gehienek antzeko
|
taldeak
sortu zituzten.
|
|
Ataungo irakaslearen magisteritzak1980ra arte iraun zuen, 90 urte zituela. Klaseez gain, Iruñean BarandiaranekEtniker
|
taldeak
sortu zituen, eta Unibertsitatearen barneko pertsonak baziren ere, talde haietako gehienak kanpoko ikertzaileak ziren. Lan hori Euskal Herriko AtlasEtnografikoaren hazia izango zen.
|
|
– Arloka elkartu eta ahal dugun neurrian ikerkuntza
|
taldeak
sortzea.
|
|
Halaber, maiz, unibertsitate batean argitaratuko liburuen berri ez dute izatenbeste unibertsitateetako irakasleek, jakintza arlo berekoak izanda ere. Beraz, informazio truke handiagoa egin behar da, eta liburuak idazteko ere, unibertsitatedesberdinetako irakaslez osatutako autore
|
taldeak
sortu lirateke.
|
|
Aztergai hartu ditugun titulazioak hasi zirenetik, Euskararen Normalizaziorako Plan Unibertsitarioek diotena gauzatzeko asmoz, euskarazko
|
taldeak
sortu ziren. Hain zuzen 31 taldea goizez, eta 46 taldea arratsaldez.
|
|
Premiazkoa da ikerketak euskaraz egitea, horretarako euskaraz lan egitekoikertzaile
|
taldeak
sortuz unibertsitate bakoitzean eta euskal unibertsitate desberdinetako ikertzaileen artean; gero ikerketetan agertutako ezaguerak ikasleei zeingizarteari bideratzeko.
|
|
Antolaketa horri erantzuteko arazoak zeuden, bai udan
|
taldeak
sortzeko, baiikasturtean zehar ikasleak taldekatzeko (ordutegia eta maila uztartu).
|
2003
|
|
Noski, gero nahiko txapuza egiten dute eta hori hurrengo urteetarako kaltegarri gertatzen da». Hori saihesteko beharrezkoa zen, Karlos Otegi eta Jose Manuel Susperregiren ustez,
|
taldeak
sortu eta urtean zehar harreman eta elkarlan gehiago edukitzea. Batzuen iritziz, unibertsitatean jorratzen ez zena eskaini behar zuen UEUk; beste batzuen ustez, aldiz, urtean zehar egindako lan interesgarrienen aurkezte eta eztabaida leku izan behar zuen UEUk.
|
|
zenbait ikastaro azken unera arte kolokan egon ziren, beste batzuk, Historiakoa esaterako, ez ziren benetako ikastaroak izan, hitzaldi solte gutxi batzuk baizik eta Hizkuntzalaritza Saila antzeko egoeran egon zen, Txillardegik aitortu zuenez. Hurrengo urtean Txillardegiren beraren zuzendaritzapean, Hizkuntzalaritza Saila asko berrindartu zen, fakultate eta herrialde desberdinetako
|
taldeak
sortu zituen eta zenbait ikerketa egin eta argitaratu ziren. Bi sail horien, eta beste batzuen arazoa berdinak ziren, azpiegitura egokien eta sailburu arduratsu baten falta, urte batetik bestera gorabehera asko sortzen zuen arazoa, hain zuzen ere.
|
|
II. UEUren ondoriorik bikainena: «horrelako (lan)
|
taldeak
sortzea eta finkatzea, halegia. Geroak erakutsiko du nolako fruitua dakarren taldeko lan honek, datorren urteko Unibertsitaterako eta euskal kulturaren bizitzarako eta hedakuntzarako».63
|
2007
|
|
Egin ezin dena da, behin erabakia hartu eta gero, ezer ez egiteahartutako konpromiso hori aurrera ateratzeko. Erabakia hartu eta ez badituzulan
|
taldeak
sortzen, ideia horrek porrot egingo du.
|
|
Diziplina anitzeko
|
taldeak
sortu, Irizar etik kanpora atera eta pentsamenduestrategikoak berraztertzen ditugu, aurrekoak ordezkatzeko. Gero, erabakiak batzarorokorrean transmititzen dira.
|
|
Egitura hori gabe, oso zaila baitu mezuak beharduen lekura heltzea. Guk, EITBn,
|
taldeak
sortu ditugu. Ez daude departamentukasailkatuta, talde hauek apurtxo bat txikiagoak dira.
|
2008
|
|
Batzar Nagusian iritzi
|
taldeak
sortuz edo botoak elkartuz, kooperatiba handietan ere antzeko helburuak lor daitezke.
|
2009
|
|
Berehala, oso nabarmen gelditu zen bi bandoen arteko desoreka. Matxinatuekzuten nagusigo militarrari aurre egiteko, errepublikarekiko leialak hala moduzkoeta bat bateko defentsaguneak eta
|
taldeak
sortu behar izan zituzten. Aitzitik, EmilioMola eta Camilo Alonso Vegaren aginduetara zeudenek, laster oso, gerrarik latzena aurrera eramateko prest zeudela argi laga zuten.
|
|
Taldekideen ezaugarriei dagokienez, bi aukera posible ditugu: bata, antzeko ezaugarriakdituzten emakumeen taldeak egitea litzake, alegia, etxekoandreen taldeak, lanmunduko arazoak sentitzen dituztenenak etab.; edota ezaugarri ezberdinak dituztenemakumeen
|
taldeak
sor genitzake, nahiz eta hauekin lan egitea zailagoa izandaitekeen esperientziarik ez duen talde gidariarentzat.
|
|
Aldizkari horiek lan ugari egin zuten euskal nortasunaren kontzientziari eustearen alde. Esate baterako, dantza
|
taldeak
sortu ziren Euskal Herri osoan eta haiekin bat garatu zen ikurrinaren hedapena eta ezagutza ere.
|
2010
|
|
Hori dela-eta, azken bi hamarkadetan, hobera egin du ikerketen esparruhorrek. Zenbait unibertsitateren babespean ikerketa
|
taldeak
sortu dira eta esparruhistoriko hau indartu egin da. Bartzelonako Unibertsitate Autonomoan GEXEL (Grup d. Estudis de l. Exili Literari) deitutakoa, 1993an sortu zen.
|
2012
|
|
Eusko Rock Erradikala bere azken urteetan zegoela, trikiti jotzaile batzuek, midiformatua erabiliz, trikiti rock
|
taldeak
sortu zituzten 80ko hamarkadaren bukaeran, eta 2000 urtera arte, indartsu aritu ziren diskoak grabatzen eta plazarik plaza jotzen (Markez, www.badok.info).
|
2014
|
|
4 laguneko
|
taldeak
sortu.
|
2015
|
|
Lehenengo saioan moduluaren irekiera gauzatzen da eta ondoren, eragile sozialek beraien erronkakaurkezten dituzte eta parte hartzaileen lehentasunak kontutan hartuta
|
taldeak
sortzen dira. Hurrengo bisaioetan lan egiteko erremintak zehaztu ostean, egoeraren inguruko diagnostikoa egiten dute, markoteorikoa osatzen hasten dira eta dinamika ezberdinen laguntzaz prototipatzen dihardute.
|
2017
|
|
Ikerketa honen helburu nagusiena taldeak sintetizatu eta funtzionalizatudituen magnetitazko nanopartikula gibel metastasia tratatzeko eraginkorrak diren ikustea izanda. Horretarako RGD peptidoekin funtzionalizatuta dauden magnetitazko nanopartikulakintrarterialki sartu zaizkie arratoiei gibelera eta ikerketa
|
taldeak
sortutako gailuelektromagnetikoaren bitartez hipertermiako tratamendua aplikatu zaie laborategiko arratoiei (Garaio et al., 2015). Gero, ikerketa histopatalogikoen bitartez hipertermiaren bidez hildakominbizi ehunak kuantifikatu dira tratamenduaren eraginkortasuna frogatzeko (Arriortua et al., 2016).
|
|
Ondoren, tenperatura 140 °C tara igotzen da, saretze agentearen disolbagaritasunahanditzeko asmoz, eta proportzio egokia 4,4, diaminodifenil sulfona (DDS) gehitzen da.Nahaste homogeneoa lortutakoan, 120 °C tan desgasifikatu egiten da irabiatzeak sortu ditzakeenaire burbuilak ezabatzeko eta bukatzeko tefloizko moldeetan 180 °C tan labean sartzen dasaretze erreakzioa gerta dadin. Saretzean OH
|
taldeak
sortzen dira DGEBA ren eraztunepoxidikoen irekieraren ondorioz. 1.irudian DGEBA eta DDS ren arteko erreakzioaren eskemaikus daiteke:
|
2019
|
|
Lan honetan bi corpus erabiltzen dira, biak Stanford unibertsitatean dagoen Center for Computer Assisted Researchin the Humanities (CCARH)
|
taldeak
sortuak eta KernScores1 webgunetik eskuratuak. Lan honetan musikaren errepresentazio sinbolikoa erabiliz lan egiten denez gero, bi corpusetako piezak MIDI formatu estandarrean eskuratudira.
|
|
Alkoxisilanoek urarekin erreakzionatzen dute, silanol
|
taldeak
sortuz, ondoren beraien arteankondentsatu dezaketenak. Silanoak polimero kate desberdinetan baldin badaude, hidrolisiarenondoren kondentsazioak kateak saretuko ditu, 1 irudian erakusten den moduan.
|