Emaitzak: 7
2001 | ||
Estatu barnean eta instituzio pribatuetan kontrol instituzional handia duten hizkuntz | taldeak kontrol instituzionalik ez duten hizkuntz taldeak baino egoera hobeandaude bizitasuna beren talde kolektiboko ezaugarri bezala gorde eta goratzeko. | |
2010 | ||
Minutuak aurrera, aukerak ugaltzen ziren bi taldeentzat, Durangoko | taldeak kontrola hartu zuen arte. Baloia trebetasunez mugitzen hasi ziren durangarrak eta saiakera batzuen ondoren, Jaiok berdinketaren gola lortu zuen. | |
2021 | ||
Horregatik, duela hilabete batzuk Evitarekin bakarka elkartu eta kalkulu berri bat eskatu nion: ze probabilitate legoke, komando batek huts eginez gero, beste instalazioa, bakarra, hartzen duen | taldeak kontroletik kanpo geratutako instalazioa jokoz kanpo utzi eta bakar batetik erabateko agintea lortzeko. Davidek utzitako dokumentazio guztia behar izan zuen, eta lau egun eman genituen dena zehatz mehatz aztertzen, behin behineko ondorio batera iristeko: | |
Sousa eta lankideen (8) ikerketan TUG, 6 MWT eta irismen funtzionalaren testean (FR) ezberdintasun esanguratsuak ikusi ziren taldeen artean; hobekuntza handiena erresistentzia eta indarra landu zuen taldeak izan zuen, eta erresistentzia bakarrik landu zuen | taldeak kontrol taldeak baino emaitza hobeagoak izan zituen. Egin ziren beste bi neurketetan, GMIan eta CS testean, ez zen hobekuntza esanguratsurik gertatu. | |
Faktore bakarreko ANOVA egin zen datu horiekin, talde aldagaia esanguratsua izanik, F (2, 32)= 3,36, p=, 048, n2p= 0,17 (0,00). Talde bikoteekin ondoren egindako konparazioetan, Tukey proba erabiliz ikusi zen EI | taldeak kontrol taldeak baino esanguratsuki gehiago kontsumitu zuela. | |
Froga saioan, EIA taldeak EI taldeak baino kontsumo gutxiago adierazi zuen, eta nahiz eta kontsumoaren ezberdintasuna esanguratsua ez izan, emaitza honek higuin baldintzatuaren garapen maila handiagoa erakusten du EIA taldean, eta, beraz, guk espero genuen ezkutuko inhibizioaren areagotzearen guztiz kontrako emaitza. Are gehiago, EIA | taldeak kontrol taldearen antzeko higuin maila erakutsi zuen, ikaskuntza asoziatiboaren garapen eraginkorra adieraziz. | |
Lehenengo taldeak, EI taldeak, almendra soluzioaren bakarkako aurkezpenak jaso zituen (A); bigarren taldeak, EIA taldeak, almendra eta gatzarekin sortutako soluzio konposatu bat edan zuen (AX); eta azkenik, kontrol taldeak ura edan zuen (U). Emaitzetan zera ikusi zen, alde batetik, ezkutuko inhibizioaren efektua konfirmatuz, EI | taldeak kontrol taldeak baino gutxiago ikasi zuela (higuin baldintzatuaren maila baxuagoa erakutsi zuela), eta, bestetik, EIA taldeak EI taldeak baino are gutxiago ikasi zuela. Emaitza horiek eredu teorikoaren iragarpenaren aldekoak dira, bi SB erabilita aurreazalpen fasean, nolabait ezkutuko inhibizioaren efektua areagotu daitekeela baieztatzen baitute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 7 (0,05) |
Lehen forma
taldeak | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde kontrol | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde kontrol talde | 4 (0,03) |
talde kontrol geratu | 1 (0,01) |
talde kontrol hartu | 1 (0,01) |
talde kontrol instituzional | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |