2011
|
|
Segimendu txostena. Adingabeak zentroan duen bilakaera ebaluatzeko eta erregistratzeko, hezitzaileak edo tutoreak segimendu txosten bat egiten dute, normalean hiru hiletik behin; baina, azken finean,
|
talde
tekniko edo sozial eskudunaren eskaerari erantzun behar dio. Txosten horretan islatuko dira zenbateraino bete diren hezkuntza proiektu indibidualizatuan aurreikusitako helburuak, bai eta denboraldi horretan gertatutako gorabeherak ere.
|
|
4.6 dokumentuaHaurrei arreta emateko baliabideen antolaketa eta zereginakAdingabeen alorrean, autonomia erkidegoek haur eta nerabeei arreta emateko diziplina anitzeko taldeak dituzte, eta talde horiek zeregin batzuk dituzte: Arrisku sozial handian dauden kasuak hartzea (poliziarengandik, epaitegitik edo oinarrizko arretatik etorriak). ...familian, bai erakundeek esleitutako beste familia batean (familia zabalean edo kanpoko familia batean). Esku hartzen duten talde eta zerbitzuekin lankidetzan aritzea.Haur gaietan oinarrizko arreta ematen duten gizarte zerbitzuei aholkua ematea.Erabiltzailearen oso gertuko maila batean, beste pertsona batzuk ere baditu, hala nola haurrei arreta emateko delegatuak; haur eta nerabeei arreta emateko
|
talde
teknikoen proposamenen bidez esku hartzen dute, eta haien segimenduaz arduratzen dira. Hona hemen haien zereginetako batzuk: Familiari eta adingabeari laguntzea haien arazoak ezagutzen eta haietaz jabetzen.Gatazka egoeretan, irtenbideak bilatzen laguntzea.Elkarreragina sustatzea; jarraibideen bidez, familiaren dinamikan elkarbizitza bultzatzea; eta, harremanei eta jokabideei dagokienez, orientazioak eta arauak sustatzea.Adingabearen garapen egokian eragina duten prozesuak azpimarratzea, eta garapen hori erraztuko duten jarduerak egitera bultzatzea.
|
|
Adingabeak babesteko zentroek
|
talde
teknikoak dituzte, normalean psikologiako, gizarte laguntzako eta pedagogiako profesionalez osatuak, eta haiek arduratzen dira iristen diren kasuak baloratzeaz, familia biologikoarekin lan egiteaz eta kasu bakoitzerako egokiena erabakitzeaz, hau da, adingabearen egoerari eta premiei ondoen egokitzen zaien irtenbidea bilatzeaz.
|
|
Behatzeko eta diagnostikatzeko teknikak eta baliabideak: adingabeari buruzko oharpenak begiratzea eta erregistratzea, hezkuntza langileak lankidetzan aritzea,
|
talde
teknikoekin edo familiarekin diharduten beste talde sozial batzuekin hainbat diziplinatan lan egitea?
|
|
Horietatik, ez dute huts egin behar: tutoreak, gizarte ongizateko edo horren baliokide den saileko edo kontseilaritzako erreferenteak, haur eta nerabeei arreta emateko taldeko kideek edo kasua daraman
|
talde
teknikoak, zentroko zuzendaritzak, zerbitzuko medikuak edo erizainak (edukiz gero), eta beste profesional batzuek.
|
|
Adingabearekin lan egiten duten profesionalen arteko koordinazio bileretan: hor hartzen dute parte
|
talde
teknikoek, hezitzaileek eta esku hartzen duten beste profesional batzuek (osasunekoak, psikologiakoak?).
|
|
Epaileak ebatzi du familiarengandik berehala banantzea eta, ikerketak hasten diren bitartean, harrera zentro batean sartzea. Hasiera batean,
|
talde
tekniko batek hartu du Vanesaren ardura, eta harremanetan jarri da adingabea bizi den inguruko oinarrizko taldeekin, jatorrizko eskolarekin, kasuan esku hartuko duten beste profesional batzuekin, bai eta familiarekin ere.
|
|
Egoera detektatzean,
|
talde
teknikoa harremanetan jarri zen familiarekin, erabakia jakinarazi zion, eta balorazio txostena egiten hasi zen.
|
|
Idazketa
|
talde
teknikoa:
|
|
Idazketa
|
talde
teknikoa:
|
2015
|
|
Presoa kalera irteteko prestatzea da helburua. Horretarako, beharrezkoa da presoak bere kondenaren hiru laurden gutxienez beteta izatea, portaera egokia izatea eta
|
talde
teknikoaren txostena aldekoa izatea.
|
|
Sarritan,
|
talde
teknikoek eurek diseinatu ohi dituzte aplikazio horiek, eta, beraz, ezin hobeto egokitzen zaizkie dagokion zentroak dituen beharrizan operatibo eta funtzionalei.
|