Emaitzak: 6
2001 | ||
a) sozioestrukturalak direnak: makroak (gizarte eta | talde mailan) eta mikroak (gizabanako mailan); b) psikosozialak direnak: jarrerak, motibazioa, identitatea, bizitasun etnolinguistikoerlatibo subjektiboa, eta abar; c) aldagai sozioestrukturalen eta psikosozialenarteko lotura egiten duten aldagaiak, gizabanakoaren sozializazioarenarabera: | |
Aplikazio maila ezberdinetan: norbanako mailan, | talde mailan, sektore/ udaletxe/ lurralde/ eta abarren mailetan. Hauxe da, hain zuzen, esku artean daukagun lan honek egin nahi duena, sumatzen diren hutsune batzukbete nahian; bestela esanda, prozesu soziologikoen ondoan, bestelako prozesu psikosozialak ere esanguratsuki gertatzen direlako, hauek izango dira lan honetan landuko direnak. | |
2007 | ||
Komunikazio korporatiboan oso garrantzia handia dauka azaltzen ari naizenhonek guztiak. Orain arte, | talde mailan landu ez baldin bada ere, momentu honetan, oso alor garrantzitsua dela uste dugu. Orain ezin gara lurralde guztietara Fagormarkarekin joan, ea Fagor markak gure enpresa mantenduko ote duen pentsatuz, irudi eta egoera berean oinarrituz. | |
2015 | ||
– Esker onak UPV/EHUko IkasGura ikerketa taldeari, doktorego tesia iraun bitarteangogoz heldu baitio | talde mailako sostenguari eta, batez ere, eztabaidarako tarteari. Moduberezi batean, bertako partaideak eta tesiko zuzendariak izan diren Idoia FernandezFernandezi eta Clemente Lobato Fraileri. | |
2019 | ||
Etorkizunari begira, uste da | talde mailako sormen eraginkortasun pertzepzioaren alorreansakontze lana egitea beharrezkoa dela, eta horretarako, talde mailako sormen eraginkortasunpertzepzioa neurtzeko tresna bat sortzea interesgarria izan zitekeela iritzi da. Honek, designthinkingaren antzera talde lana oinarri duten metodologien eta sormenaren eraginkortasunpertzepzioaren arteko harremana modu integralagoan ulertzeko informazio osagarria eskainikoluke. | |
Etorkizunari begira, uste da talde mailako sormen eraginkortasun pertzepzioaren alorreansakontze lana egitea beharrezkoa dela, eta horretarako, | talde mailako sormen eraginkortasunpertzepzioa neurtzeko tresna bat sortzea interesgarria izan zitekeela iritzi da. Honek, designthinkingaren antzera talde lana oinarri duten metodologien eta sormenaren eraginkortasunpertzepzioaren arteko harremana modu integralagoan ulertzeko informazio osagarria eskainikoluke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
talde | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
talde maila | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde maila sormen | 2 (0,01) |
talde maila landu | 1 (0,01) |
talde maila sostengu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |