Emaitzak: 6
2010 | ||
Testua baino gehiago egoera landu behar izan dugu," esan digu Solek." Gehiena inprobisatu dugu," adierazi du Gloriak.Eta Solek," guk aukeratu genituen antzerki lanean entzungo diren doinuak eta gero testua ekarri zuen Alexek."" Hala ere, guk gure iritzia eman dugu eta proposamenak sartu ditugu," gaineratzen du Aitziberrek. " Talde lan horrek ere taldeko harremanak sendotzen lagundu du," adierazi dute.Era honetara, | talde lana dugu gaur Manuel Lekuona kultur etxeko aretoan eskainiko duten Mikelenak lana eta denon gustukoa izatea espero dute.Urduritasunik ez zaie nabari, baina" egunean bertan hasi baino lehen dardarka egongo gara ziurrenik," aitortu du Solek. | |
2012 | ||
Jardunaldi horretarako, hainbat jarduera proposatzen ditu Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako, Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko ikasleentzat. Haur Hezkuntzan, parte hartzeak eta | talde lanak duten garrantziaz jabetu eta horren inguruan gogoeta egin nahi du, ikasleei errespetua eta laguntasuna bezalako balioak helarazteko jolasaren bidez. Herritarren arteko eztabaidek puskatan hautsitako mapamundi bat berreraiki dute. Lehen Hezkuntzan beren iritzia emateko aukera emango zaie haurrei, mapa berreraikitzearekin batera; Bigarren Hezkuntzako ikasleei, berriz, herritarren parte hartzearen kontzeptua sartuko zaie, eszenatoki bidezkoagoak sustatzen dituzten ekintzak egin ditzaten. | |
2015 | ||
Erreferente dituzte, besteak beste, Durangoko Karrika Antzerki Taldea, Artedrama, Kabia Laborategia, Dejabu Panpin Laborategia eta Metrokoadroka. Eliasek ere | talde lana du oinarri, eta, une honetan, euskal antzerkian, Dejabukoek liluratzen dute gehien," obrak sortzeko eta kontatzeko duten moduagatik". Gurrutxagak azaldu du nolakoa den modu hori: | |
2016 | ||
Koldo Ulanga andoaindarra Usurbilgo Lanbide Heziketa ikastetxe publikoan euskara batzordeko dinamizatzailea da. Berarekin izandako solasaldian, hasteko eta behin euskararen aldeko egitasmoetan | talde lanak duen garrantzia nabarmendu nahi du: “Euskararen aldeko lana ez dut nire helburu modura hartzen, taldearena baizik. | |
2020 | ||
Urriaren 22an, 11:00etan, Moriarti Produkzioak ekoiztetxeko kideek zine zuzendaritza eta talde lanaren inguruko masterclass bat eskainiko dute. Lan egiteko moduez eta filmaketetan eta ikus entzunezko proiektuetan | talde lanak duen garrantziaz arituko dira. | |
2023 | ||
Emakumeek | talde lanetan duten rolarekin lotutako zenbait ezaugarri ere aipatu ditu Aguadok. Nork bere buruari anitz exijitzea da horietako bat: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
talde | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde lan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde lan ukan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |