Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2002
‎Landareetan dagoen burdinari eragin handiagoa ematen diote beste elikagai batzuk egoteak, hala nola zuntzak, oxalatoak, fitatoak, eta horiek guztiak elikagaien osagaiak dira, xurgapenari eragin diezaioketenak. Burdin iturriak hobeto aprobetxatzeko, talde lana egin behar duzu.C bitamina ugari duten elikagaiek gorputzak “burdina ez hemoa” hobeto erabil dezan laguntzen dute. Horregatik, onuragarria da burdina askoko elikagaiak hartzea, laranja zukuarekin edo bitamina horretan aberatsak diren beste elikagai batzuekin, hala nola zitrikoak, kiwia, marrubiak, meloia, tomatea, piperrak, brokolia… Kafea eta tea jan ondoren hartzen dira, eta burdina xurgatzea eragozten dute.
2006
‎Desadostasun horien aurrean, badirudi beharrezkoa dela orain planteatzen den bezalako arazoen komunikazioa eta koordinazioa AESAk egitea, bere ardatz gidaria De la granja a la mesa baita. Baina hori ez da horrela, eta argi dago lankidetza politikarik, informazio trukerik eta talde lanik egiten ez bada, dela kontrolatu elikagaiekin zerikusia duten arazoak, animalia ekoizpenarekin baino gehiago. Bibliografía Galán Alejo LC, Fuster Valls N, Marín de Mateo M, Rodríguez Jerez JJ.
2007
‎Horretarako, berariazko ikuskapen teknikak aplikatu behar dira, besteak beste, ikuskapena. Horretarako, talde lana egin behar da elikagaien ekoizpenarekin zerikusia duen guztiaren ebaluazioak ezartzeko. Hala ere, sistema hori ez da ohikoa, eta, beraz, teknika horiek behar bezala aplikatzeko, langileek prestakuntza egokia jaso behar dute.
2012
‎Apustu nagusietako bat jokalari anitzeko joko masiboak (MMO) dira, unibertsitate batzuen curriculumean txertatuak. Haiekin talde lana egiten da, zenbait ikaslek lagundu behar baitute arazo bat konpontzen. Martxan dagoen lehen jokoetako bat simSchool da, eta irakasleek eskolak ematen dituzte horien kudeaketa hobetzeko.
2019
‎Ondo pasatzeak zoriontasun arduratsu ezaguna pizten du, hau da, ontzi berean ongizate dosi bat sartzea bizi garen munduan kontzientzia errazio batekin. Eta elkartasuna pizteko, espezialistek diote haurren jolasak ere kontuan hartu behar dituela taldeko harreman onak, haurrei erakutsi behar diela besteei laguntzearen garrantzia, erronkak planteatzea eta talde lana egitea arazo horiek konpontzeko. Hona hemen sei proposamen hori lortzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia