Emaitzak: 5
2000 | ||
Hala, beraien zentroetan eta jardueran, taldeetan gertatzen ziren fenomenoakbehatuz eta aurreko autore batzuen | talde esperientziaz baliatuz, psikoanalistentzako debekaturik zeuden bideetatik abiatzen ausartu ziren, psikoanalisiaren hastapeneta teknika talde egoerara moldatuz. | |
2013 | ||
Ikastaroak hiru saio izango ditu, ostiraletan ospatuko dira, ekainaren 7, 14 eta 21ean, 18:00etatik 20:00etara, Udal Musika Eskolako auditorioan, La Galera eraikinean (Sorkunde, 8). Matrikularen prezio 25€ izango da.Dantzan irakastea edo dantzak irakastea gauza bera ez direla ustearen ziurtasunarekin, AIKOk ikastaro honetan, ‘Dantzaldi Ibiltaria’ egitasmoarekin jasotako esperientzia pertsonala nahiz | talde esperientzia transmitituko du, dantzan modu erraz eta mailakatuan, musika eta dantza tradizionalaren 2.000 zaleturi dantzan egiten irakatsi diona.AIKOren metodoa, dantzaren forma tradizionalean oinarritzen da, eta era mailakatuan, musika, erritmo eta mugimenduak konbinatuz, dantza modu naturalean egiteko landu da. Ekimen berri honetan parte hartzen duten maisuek, herri musikako euskal dantzarik adierazgarrienetako errepertorioko ariketak landuko dituzte (valsak, mazurkak, txotisak, jauziak, jotak,...) eta bere musikaren eta mugimenduen arteko harremana azalduko da, gorpuzkeraren eta dantza tradizionalaren oinarrizko mugimenduen azalpenekin batera.Aiko Taldea, musika eta dantza maisuz osatzen den elkarte kulturala da eta bere helburu nagusia, euskal ondare musikala sustatzea da. | |
2016 | ||
Teatroa kontzientzia kolektiboan metatuz joan da, sorkuntzan aritzen zirenek horren aberastasuna publiko adituaren aitzinean erakutsi behar zuten alde batetik, eta bestetik, obra bakoitzak | talde esperientzia berria ekartzen zuen herrira. Mikhail Baktinen ikuspuntua ere interesgarria iruditzen zaigu Rabelaisen obran agertzen diren Erdi Aroko aztarnak azpimarratzen baititu. | |
2018 | ||
Luis Diaz Vianak bere azterlanean dioen moduan, musika eta testu herrikoiak sarritan egoera jakin batetik bestera egokitzen dira gai berri bati adierazpidea emateko, horixe baita folklorearen transmisio modua eta iraupen nahiz birsortze modua, horrexek bermatzen baitu azken batean bere iraupena. Gizakiak hil egiten dira, gudak berritzen dira, baina esperientziek iraun egiten dute folklorean, oroimen kolektiboaren irudietan islatuak eta | talde esperientzia bilakatuak (Daz, 1981: 26). | |
2021 | ||
Irailaren 28an, asteartean, kurtsoak bukatu eta, hirurogei ikasle baino gehiago kolegioan egon dira, | talde esperientzia bizitzeko, Urruñako Itsas Mendi zinemaldi gaualdian parte hartzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 5 (0,03) |
Lehen forma
talde | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde esperientzia | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde esperientzia baliatu | 1 (0,01) |
talde esperientzia berri | 1 (0,01) |
talde esperientzia bilakatu | 1 (0,01) |
talde esperientzia bizi | 1 (0,01) |
talde esperientzia transmititu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |