Emaitzak: 10
2000 | ||
Zer esanik ez, hori ez da ezagutza teoriko edo intelektual soila, bizipenezkoabaizik, eta honek esan nahi duena da, bizitzan jasaten diren bezalaxe, amodioa, gorrotoa, bekaizkeria, atsegintasuna, poza eta tristurak direla | talde egoeran. | |
Baina | talde egoerara eduki hauek guztiak ixuritzeak, partaideen zaintzapsikologikoa bermatuko duen baldintza batzuk betetzea exigitzen du. Bestela, angustia krisiak edo hunkipenezko gainezkak gerta daitezke, subjektuen arazo etasufrimendua gutxiagotu ordez, horiek areagotuz eta nortasunaren desorekakeraginez. | |
Honetan ere, | talde egoerak aldaketa batzuk moldatu behar izan ditu. Hala, subjektu baten ez da derrigorrezkoa saioa betetzeko; eta subjektu batisilik egon daiteke saio batean eta hala ere bertan hitz egiten denaz onuratu. | |
Taldean transferentziak dituen erak eta barianteak baino areago, transferentziaren berezitasuna | talde egoeran dago, Pichon Riviere k (1977) eta O' Donell ek (1977) zehaztu duten moduan. Egile hauek agerian jarri dute, taldea egoera aberatsadela transferentziazko elementu berezietan. | |
Hala, beraien zentroetan eta jardueran, taldeetan gertatzen ziren fenomenoakbehatuz eta aurreko autore batzuen talde esperientziaz baliatuz, psikoanalistentzako debekaturik zeuden bideetatik abiatzen ausartu ziren, psikoanalisiaren hastapeneta teknika | talde egoerara moldatuz. | |
Sarreran esan dugun bezala, | talde egoerara zabaltzerakoan, psikoanalisiakmoldaketa batzuk egin behar izan zituen, eta moldaketa hauen oinarri teorikoak etaelaborazioak derrigorrezkoak izan ziren gutxieneko koherentzia eta bermea gordeahal izateko. | |
2011 | ||
Gizarte abileziak trebatzeko beharra ere izaten dute eskizofrenia nozitzen duten pertsonek, besteekin daudenean, begi kontakturik eza, aurpegi adierazpen desegokiak, gorputz keinu desegokiak, erantzuna eman bitarteko gehiegizko denbora tarteak, besteen edo beren emozioak identifikatzeko zailtasunak, etab. ohikoak izaten baitira. Gizarte trebetasunen entrenamendua bakarka edo taldean egin daiteke, baina taldean egitea gomendagarriagoa izaten da, besteekin harreman eraginkorrak lortzeko eta estresagarriak gerta daitezkeen gizarte egoerak maneiatzen ikasteko eraginkorragoak izaten baitira | talde egoerak. Gizarte trebetasunen entrenamendurako normalean ondorengo lan eskemari jarraitzen zaio: | |
2014 | ||
Gizarte trebetasunen entrenamendua bakarka edo taldean egin daiteke, baina taldean egitea gomendatzen da, zeren besteekin hartu eman eraginkorrak lortzeko eta estresagarriak gerta daitezkeen gizarte egoerak maneiatzen ikasteko egokiagoak baitira | talde egoerak. Gizarte trebetasunen entrenamendurako eskuarki lan eskema hau baliatzen da: | |
2016 | ||
Jarduera arautuak eginez, egokitzapen eta lankidetza gaitasunak lantzen dituzte, eta | talde egoerek sortzen dituzten oztopoak ulertzen eta onartzen dituzte. | |
Urraspide osoan, | talde egoera bat eta dagozkion aldaerak badira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 10 (0,07) |
Lehen forma
talde | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde egoera | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
talde egoera aldaketa | 1 (0,01) |
talde egoera bat | 1 (0,01) |
talde egoera eduki | 1 (0,01) |
talde egoera egon | 1 (0,01) |
talde egoera moldatu | 1 (0,01) |
talde egoera sortu | 1 (0,01) |
talde egoera zabaldu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |