Emaitzak: 7
2007 | ||
ziren: ezagutza | sortzeko sistema (I+Gko egiturak, I+Gko eskaintza, askotan ezerezetik sortua eskualde ahuletan) eta ezagutza aplikatzeko sistema (enpresen eskaria). Bi sistema horiek sortu eta gero, beren kabuz, besterik gabe, harremanetan hasiko zirela uste zen, baina enpresa txiki eta ertainen kasuan (EBkoenpresa gehienak horrelakoxeak dira), neurri handi batean, usteak ustel gertatudira. | |
2014 | ||
hizkuntzaren prozesamendu automatikoan ikertzen diren hainbat atazatan, hala nolasintaxi mailako desanbiguazioa edo hizkuntzaren ulermena, eta era berean, aplikazioaurreratuen (itzulpen automatikoa, galderak | sortzeko sistemak, etab.) emaitzakhobetzeko erabil daitezke. Hizkuntzalaritza teorikoan, aldiz, fenomeno linguistikoenazterketarako balia daitezke horrelako baliabideak baita hizkuntzen arteko aldeakaztertzeko ere (Estarrona et al., 2013). | |
2015 | ||
Baina, dakigun bezala, bertsolaritza ahozko generoan kokatzen da, eta jendeaurreko aurkezpenak berebiziko garrantzia dauka. Hori dela eta, bertsoak | sortzeko sistema automatikoaez da nahikoa, pertsonekin elkarreraginez, jende aurrean bertsoa sortu eta kantatuko duen gorpuzkerabeharrezkoa da, robota alegia. | |
Adibidez, gertakari bera aipatzen duten hainbatalbistetan oinarrituta, albiste bakarra sortzen dute. Bestalde, eguraldi iragarpenak edo antzekoak testugisa | sortzeko sistemak ere garatu dira (Goldberg et al., 1994; Coch, 1998; Turner et al., 2006). Azkenbi sistemek datu baseetatik erauzitako informazioa hizkuntza arruntean jartzea dute helburu. | |
2017 | ||
Arloa aztertuta, ikerketa lan honen helburu nagusia zehaztuko dugu. Helburu nagusia, automatikoki sortutako osasun zientzietako terminologia eta bide batez, haiek | sortzeko sistemak, ebaluatzea da, horretarako komunitatean egindako ebaluazioa baliatuz eta Medbaluatoia kanpaina abiatuz. | |
Bertso sintesia | sortzeko sistemaren egitura sortu da baina oraindik ez da lortu kalitate nahikoa duenahots kantatuko sintesia. Arrazoi nagusia automatikoki sortutako testuinguru etiketen koherentzia faltada. | |
2019 | ||
Gerora ere ugaritu dira denbora lerroak automatikoki | sortzeko sistemak. Reimers et al. ek (2016) testukogertaerak gertatzen diren egunetan ainguratzen edo kokatzen dituen sistema garatu dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 7 (0,05) |
Lehen forma
sortzeko | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu sistema | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu sistema egitura | 1 (0,01) |
sortu sistema ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |