Emaitzak: 5
2002 | ||
ezagutzaespezializatuak sortuz eta akademiaren bitartez sozializatuz, unibertsitateak kulturaunibertsalaren ondareari eta kultura partikularrari egiten dizkie ekarpenak, instituzio hori gizarte zehatz bati eta bere eskariei estuki loturik agertzen baita beti.Hala ere, Unibertsitatea ez da agortzen ofizialki egotzita dituen betebeharretan.Barne ikuspegi batetik, Unibertsitatea botere arlo bat da1; bertan aritzen diraagente desberdinak, egitura hierarkikoetan kokapen bereizgarriak dituztenak etaasimetrikoki banatutako baliabideekin dihardutenak. Eta, gizarteari begira ere, Unibertsitatea botere zentroa da, ez botere politiko konbentzionalen antzeraeraturik dagoelako, ezpada botere sinbolikoa | sortzeko gune garrantzitsua delako.Azkcn aspektu hori azpimarratu gura dugu bereziki, oinarrizkoa baita txosten laburhonetan aurkezten den ikuskera ulertzeko. | |
2004 | ||
Prodeso, aipatu dugun moduan, kooperatiben ezagupena transferitzeko sortutako enpresa da, batez ere hirugarren munduko herrialdeetara (kooperazio munduan aritzen den enpresa litzateke). Ondorengo jarduerak burutzeko asmoa dute: heziketa eta trebakuntza sistemak eta heziketarakomateriala garatu, enpresak sortzeko eta berritzeko guneak sortu, aholkularitza orokorrean, etab. Beresorrera, 1998 Alecop kooperatibak eta Saiolanek, Kolonbiako gobernuarekin eta fundaziobatekin batera, heziketa zentroak eta enpresak | sortzeko guneak bultzatzeko egindako proiektuenondorio da. | |
2011 | ||
Halaber, kontuan izan behar da ikastetxean gertatzen diren etnia arteko erlazioen ikerketak, oro har, errealitate sozialean maila zabalagoan gertatzen diren erlazioen adierazle edo ispilu ere badirela. Azkenik, jakina da ikastetxea bizikidetza sozialeko hainbat maila | sortzeko gune errealak direla (LarraƱaga et al., 2010). | |
2012 | ||
Lurralde politiketan eta, batez ere, azpiegiturak, lerroko azpiegiturak: trenbideak, autobideak, ubideak, baina beste batzuk ere: energia elektrikoa | sortzeko guneak, zaborrak eta hondakinak kudeatzeko lekuak, martxan jartzean, Interes Orokorrak edo Publikoak eta tokian tokiko interesek talkaegin dezakete, egingo dute. Eta horren aurrean har dezakegun jarrera bakarrazera da, talkatik sormena etorriko dela eta arazoa ez dela konponduko baina baimotelduko pentsatzea. | |
Lurralde politiketan eta, batez ere, azpiegiturak, lerroko azpiegiturak: trenbideak, autobideak, ubideak, baina beste batzuk ere: energia elektrikoa | sortzeko guneak, zaborrak eta hondakinak kudeatzeko lekuak, martxan jartzean, Interes Orokorrak edo Publikoak eta tokian tokiko interesek talkaegin dezakete, egingo dute. Eta horren aurrean har dezakegun jarrera bakarrazera da, talkatik sormena etorriko dela eta arazoa ez dela konponduko baina baimotelduko pentsatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 5 (0,03) |
Lehen forma
sortzeko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu gune | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu gune bultzatu | 1 (0,01) |
sortu gune erreal | 1 (0,01) |
sortu gune garrantzitsu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |