Emaitzak: 8
2009 | ||
Z&Tren egungo baldintzen ondorioz (aztertu beharreko arazoen ziurgabetasun eta konplexutasunaren onarpena), funtsezko eginkizun jakin batzuk —kalitate bermea edo ebaluaketa kritikoa, besteak beste— ezin dira adituen eskuetan bakarrik utzi, ebaluatzaileen komunitate hedatua delakoa kontuan hartu gabe, alegia (gero eta iritzi gehiago, orduan eta aukera gehiago erabaki hobeak hartzeko) (Funtowicz eta Ravetz 2000). Zentzu honetan azpimarratu izan da, orobat, herritarrek zientziari egin diezaioketen ekarpena, bai tokiko ezagutzaren3 balorizazioaren bitartez, baita, adibidez, herritarrak ezagutza | sortzeko fasean bertan inplikatuko dituzten ikerketa parte hartzaileen bitartez ere. Parte hartzeak berak, gainera, gizarte ikaskuntza sor dezakeela kontuan hartzen badugu, zientzi kultura sakonagoaren sustapena, testuinguru honetan, parte hartzeko moduekin lotu daiteke, kultura hori parte hartzearentzako ezinbesteko baldintza izatera iritsi gabe. | |
2016 | ||
2 Bete ezazu diagrama espezie berri bat | sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin. | |
elkarrenganako harremanen garapena (18 hilabetetik aurrera). Haurtxoak barne eredu aktiboak | sortzeko fasea da. Gizarte ezagutzaren ikuspuntuaren arabera, aldentzearen ondoriozko estutasunaren bidez, atxikimendu figura gogoratzeko barne eredua eraiki duela adierazten du haurtxoak. | |
2017 | ||
2 Bete ezazu diagrama espezie berri bat | sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin. | |
2 Bete ezazu diagrama espezie berri bat | sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin. | |
Automobilgintzan, marka batzuek inprimagailuak erabiltzen dituzte ibilgailu modelo berriak diseinatzeko eta sortzeko. Zehazki, prototipoak | sortzeko faserako egokiak dira, diseinuak nahiko azkar eta merke egiteko aukera ematen baitute. Horrela, ekoizpen fasera pasatu baino lehen, hobeto aztertu eta balora daitezke. | |
Erakusketako osagaiak geldi eta hotz gera ez zitezen, bideo batek tailerraren funtzionamendua, lanabesak erabiltzeko modua eta obra bat | sortzeko faseak erakusten ditu. Zilarginaren lanbidera hurbiltzeko modu “atsegin eta didaktikoa da” Juan Manuel Gonzalez Cembellin Eliz Museoko zuzendariaren arabera. | |
2021 | ||
Eta azken fasean sartu dira orain: energia komunitatea | sortzeko fasean. «Antzeko zerbait egin dugu banaketa hori guztia egiteko, baina ez dauka izate bat, eta orain legeak uzten dizu hori egiten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
sortzeko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu fase | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu fase bakoitz | 3 (0,02) |
sortu fase bertan | 1 (0,01) |
sortu fase egoki | 1 (0,01) |
sortu fase erakutsi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |