Emaitzak: 7
2007 | ||
• Arestian aipatutako hiztun berrien kalitatea ez ezik, kantitatea ere dugu kezka. Irakaskuntza da Nafarroako lurralderik gehienean euskal hiztun berriak | sortzeko bide nagusia eta egun bide hori Nafarroako lurralderik gehieneko sistema publikoan itxita dago hemengoen nola berriki etorritakoen seme alabendako. Hori berebiziko eragozpena da eta ez du iduri hurrengo urteotan konponbide politikoa emanen zaionik. | |
2010 | ||
Beste elementu edo lorpen asko normalizazioaren bidean FAGOR Taldearen kasuan aipa daitezkeen arren, bertan eraiki den dinamikaren emaitzen indarra eta garrantziaz ohartzeko, esanguratsua da bizitutako guztia eta egindako guztia kanpora transferitzeko gaitasuna erakutsi dutela aholkularitzaren bitartez. Honek guztiak kontzeptuak, marko teorikoak, ikertzeko aukerak, ebaluazio sistemak eta esku hartzeak etengabe | sortzeko bide eman die. | |
2012 | ||
Hemengoek duten guztiaz jabetu nahi dut, eta, aldi berean, guk daukaguna haiekin partekatu. Auzokok aukera hori ematen digu". 9 hori da Auzokoren funtsa, euskara erdigunean jarrita, bi noranzko harremanak | sortzeko bidea irekitzea. | |
2013 | ||
Saio teorikoez gain, ikastaroan ariketa edo jarduera praktikoak lantzen dira, bereziki enbererazko idazkiak eta materiala sortzeko. Halere, helburua ez da materiala zuzenean egitea, baizik eta materialgintzan trebatzea, materiala | sortzeko bidetik abiaraztea. | |
2018 | ||
Euskara Errektoreordetza hor dago, baina erabileraren inguruko kezka orain pizten eta zabaltzen ari da, oso nabarmena delako. Berez EHU erakunde erraldoia da, errealitate askotakoa, baina orain abiatzen ari da bidetxo bat euskararen erabileran eragiteko aukerak | sortzeko bidean. | |
2021 | ||
• Aitortu behar dugu azken urteotan hizkuntza errefortzua eskaintzeko planteamenduekin uzkur izan garela, Bortzirietako errealitate soziolinguistikoa kontuan hartuta halakoak desegoki izan zitezkeelakoan, ghettoak | sortzeko bide eman zezaketelakoan, etab. Datu soziolinguistikoak oinarri9 eta eskualdeko haur gaztetxoentzako aisialdiko eskaintza erabat euskaraz izanik, ereduan matrikulatutako familia migratuetako seme alabek euskara zailtasun haundirik gabe ikas zezaketela aurreikusi genuen. Kalkulu okerra, zalantzarik gabe. | |
2023 | ||
Gazteak hiru, lau eta bost kideko 11 taldetan banatu nituen, klasearen eta zaletasunen arabera, ikaskideekin batera lasaiago senti zitezen eta, era berean, elkarrizketei izaera informalagoa eman nahian. Horietan, subjektuek aurrez prestatutako galderei erantzun zieten, eztabaida edo elkarrizketa | sortzeko bidea ematea helburu zuten galdera irekiak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 7 (0,05) |
Lehen forma
sortzeko | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
sortu bide | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu bide eman | 3 (0,02) |
sortu bide abiarazi | 1 (0,01) |
sortu bide ireki | 1 (0,01) |
sortu bide nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |