Emaitzak: 5
2007 | ||
Mihi murritz honen eguzki | sortzeko alderdiak gaurko Pointe au Mal eta Fox Island Riverren aldera ematen du; eguzki sartzetik berriz, mihi luzearen gainean diren Tea Cove, Lourdes, Winterhouse, Brook, Black Duck eta Long Poin  ten aldera. Egia erran, nola Tea Cove eta Lourdesen alturan gelditzen den bigarren mihi murritz hau, Winterhousetik at diren lekuak gero eta urrunago gelditzen dira. | |
2016 | ||
" etorkizunean, hizkuntzaren iraganeko erreprodukzio eredu berdinek sostengatuko dute hizkuntza aniztasuna?" Aipatutako" erreprodukzio eredu" horiek hizkuntza eskoletan erakustea eta helduek ere ikasi eta irakastea behar dute. Hala eta guztiz ere, ikasle guztiek ez dute lortzen hizkuntza menderatzea, eta asko konforme daude soilik esaldi batzuk ikastearekin, ondoren momentu egokietan nortasuna | sortzeko alderdi zehatzak nabarmentzeko; Esate baterako, Guernesey-n, batzuek nahikoa dute gerneseyeraz errezitatzearekin. | |
2021 | ||
Entzule moduan, nabaria da bertsolari bakoitzak zer nolako arreta eskaintzen dion kantaerari, betiere mezua erdigunean jarrita, baina mezu hori beti kantuz aurkezten dela ahaztu gabe. Bestalde, doinua bertsoa | sortzeko alderdi teknikoetako bat izanik eta kantaerak horrekin duen erlazio estuaz jabetuta, pentsa genezake doinuei eta kantaerari antzeko arreta eskaintzen dietela bertso eskoletan. Kantaera, ordea, bertsolariaren eskuetan uzten den konpetentzia arloa da, hark landu dezan. | |
" Atzetik oinarri bat eduki behar duzu, eta zure hautu hori justifikatu ahal izatea nolabait; ez da soilik gustatzen edo bururatzen zaidana gelara eramatea". Horrek ez du esan nahi irakas jarduna hala gertatzen denik, baizik eta hezkuntza testuinguru esanguratsuak | sortzeko alderdi metodologikotik aintzat hartu beharreko printzipioak finkatzeko beharra dagoela. | |
2023 | ||
Borondatezkotasunak esan nahi du lanak oinarri duela langileak askatasunez emandako adostasuna. Ideia hori bat dator lan egiteko askatasunaren printzipioarekin; printzipio hori Konstituzioak sendotu du eta lan kontratua | sortzeko alderdien artean behar den loturari datxekio. Gainera, borondatezkotasuna ez da mugatzen kontratua egiteko unera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 5 (0,03) |
Lehen forma
sortzeko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu alderdi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu alderdi behar | 1 (0,01) |
sortu alderdi gaurko | 1 (0,01) |
sortu alderdi metodologiko | 1 (0,01) |
sortu alderdi tekniko | 1 (0,01) |
sortu alderdi zehatz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |