Emaitzak: 8
2000 | ||
Lehenengo eta behin honako hauhartu behar dugu kontuan: galdera bera testuinguru liskartsuaren lekukoa da; galderaidentitate arazoa bizi duen gizartean sortzen da; galdera hori ez zaio egiten estatunazio normalizatuetako herritar bati eta, berez, galderak berak gure izateari buruz gurebaitan zalantzak | sortzea du helburu. Puntu honetan Joxe Azurmendi euskal idazle etafilosofoaren pasarte bat interesgarria eta aplikagarria da: | |
2002 | ||
Euskal lurraldea espazio metropolitano, transnazional? eta globalizatu bat | sortzea du helburu, kapitalerako lehiakorra, baina pertsonen beharretatik urrun eta lekuan lekuko bizitza sozialaren eta kultur nortasunaren mesprezuan oinarrituta. Euskal Herria globalizazio ekonomiko neoliberalaren markoan guztiz txertatzeko proiektua da. | |
2007 | ||
nazioarteko korporazio handiak. Berauek edozein eta edonolako kultur merkatugai edoproduktu (eta berauetako bat, erosleria bera da) | sortzea dute helburu (Jameson, 1984). Horren aurrean bere burua zaindu edota, hezi? | |
2012 | ||
Horrekin batera, deskolonizazioa izango da «gizon gorriaren ideologia» elikatuko duen beste iturria. Are gehiago, indigenek ikusten dutenean Hirugarren Munduko nazio berriak ere euren lurretan dauden baliabideen egarri direla eta nazio estatu homogeneizatuak | sortzea dutela helburu. 60ko hamarkadan desarrollismoaren hasiera markatzen da. | |
2015 | ||
Egitasmo jakinetarako ez dute konturik sortu. Beraz, ez dute asmorik komunitatea sortzeko transmedia ekoizpen jakinen inguruan, baizik eta komunitatea DocuMedia egitasmoaren inguruan | sortzea dute helburu. | |
2017 | ||
Horien artean aipagarria da zirkulu anarkistetatik sortutako Pedagogia Libertarioa (hemendik aurrera PL), gaur egun aplikatzen ari den eta sistemari aurre egingo dioten subjektuak eraikitzera bideratutako proposamena. PLk pertsonok botere hegemonikoei ongi datorkiena erreproduzitu ordez pertsona kritiko eta askeak | sortzea du helburu, edota gizarte osoa askatzea1. | |
Modelizazio sinbolikoa beti errobotikaren munduarekin oso lotuta izan da (Kircanski et al., 1993) etaesparru honetan 80ko hamarkadan garatu ziren lehendabiziko formulazio errekurtsiboak (Featherstone, 1983) zeinek optimoa zen kodea | sortzea zuten helburu. Garai hartako konputazio sistemak oso mugatuak zirez garrantzi handia eman zion kode optimoa lortzeari. | |
Konposatu bakoitzaren propietateak hobetzeko, materialakelkarren artean nahasi egiten dira, hainbat sistema sortuz. Ikerketa honek, medikuntzarako gelatinazkofilmak | sortzea du helburu. Proteina honen urarekiko portaera ahula eta propietate antioxidatzaileakhobetzeko asmoz, saretze erreakzioa sustatuko duten laktosa erreaktiboa eta propietateantioxidatzaielak hobetuko dituen THC konposatua gehitu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
sortzea | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu ukan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu ukan helburu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |