Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Baina, Dávila k dioskunez,, hasta la ley Moyano de 1857, podemos decir que las escuelas normales no serán concebidas como centros profesionales de formación del magisterio? 227; hots, garai honetara iritsi arte, ez zegoen irakasle ikasketen inguruko planteamendu globalik, eta, Gil de Zarate-k dioen moduan, urte askotan, irakasle eskolak sortu arren,, la autoridad suprema carecía de fuerza? 228 1843ko araudian229 ikus daitekeenez, gobernua oinarrizko errealitateaz jabetu zen: irakasle eskolak sortzea ez zen nahikoa; kontrolatu egin behar ziren, lan horretaz probintzietako batzordeak arduratuko zirelarik (buru politikoaren begiradaren pean, noski) 230 1845 urterako, oso epe laburrean beraz, estatuko probintzia gehienek beren irakasle eskolak zituzten (salbuespenen artean Bizkaia eta Gipuzkoarenak nabarmenduko genituzke, Arabak eta Nafarroak berenak zituzten bitartean), prozesu horretan buru po...
2002
‎Agerikoa den jazoera hori igartzea eta, figura sozial berri? bat sortzea ez da erraza. Beck en ustetan, gizarte industrialeko kapitalismoaren teorikoek, XIX. mendeko pentsamendu soziala ez ezik gaur artekoa ere harrapatuta duena, modernitatearen figura historikoa, ezinbesteko baldintzatzat?
2005
‎Komunitatearen identitateari kritikaeginez gero, guztion kontra eginiko erasotzat ulertzen du taldeak. Memento horretan pasioan oinarritutako autodefentsa dinamika sortzea ez da harritzekoa izatengehienetan. Eraso horren kontra, talde barruan, buruzagitza hartzen duenak onespensozial handia izango du.
2007
‎Azkenik, Ekonomia Hitzarmena onetsi eta urte bete beranduago, uztailaren 15eko 25/ 2003 Legea onartu zen. Bertan eransten da Nafarroak gaitasuna duela zerga berriak sortzeko eta Hitzarmenean sartzeko, nahiz zerga berri bat sortzea ez den oso erraza, politikoki bederen. Azpimarratu behar da zenbait ukitu gauzatu zirela talde fiskalei dagokienez, sozietate batek eragiketa guztiak Nafarroan egin dituela definitzeko eragiketen balioa 6 milioi eurotara igotzen da, lehen 3 milioi zituenean muga.
2008
‎Hasieran, itxaropen handiak sortu zituzten bitariko kooperatibek joint venture direlakoen edo nazioarteko diru ezarle zein laguntzaile diren enpresen integrazioa bideratzeko. Kooperatiben zuzendari askok uste zuten kooperatiba mota horren bitartez askoz errazagoa izango litzatekeela kooperatibek eta kanpoko beste erakundeek bat egitea, ordura arte kooperatiben eta kapital sozietateen artean erdibideko sozietate motarik ez baitzegoen eta, beraz, integraturiko enpresak sortzea ez zen batere erraza. Iritzi hauen arabera, kanpoko diru ezarleek akziodunaren lekua hartuko lukete, gutxiengo boto eskubidearekin, baina ehuneko funtsezkoa eskuratuta.
2009
‎Dudarik gabe, adierazpen erregularrak potentzial handiko tresnak dira. Alabaina, ataza bakoitzeko adierazpen egokiak sortzea ez da beti lan erraza izaten. Nahi baino maizago gertatu ohi da adierazpena idatzi eta exekutatzean bere funtzioa ondo ez betetzea, hau da, nahi/ espero genuen testu puskarekin bat egin ez eta ustekabeko emaitzak itzultzea.
‎Enpresa ekimenerako maila handirik ez ohi du biztanleriak horrelako enpresaegituretan. Bertako biztanleen arazoak konpontzeko irtenbideak bilatzeko orduan, enpresa berriak sortzea ez da norbanakoen buruan dagoena. Gehienetan, enpresa handi baten eskutik lana eskuratzea izan ohi da gehienen itxaropena.
2010
‎Enpresa ekimenerako gaitasun handirik ez du izaten biztanleriak horrelako enpresa egiturak dituzten herrialdeetan. Bertako biztanleen arazoak konpontzeko irtenbideak bilatzeko orduan, enpresa berriak sortzea ez da norbanakoen buruan egon ohi dena kasu hauetan. Gehienetan, enpresa handi baten eskutik lana eskuratzea izan ohi da gehienen itxaropena.
2012
‎589) edo Linz-ek (1999: 16) arrazoiadute sezesioak estatu homogeneoak edo harmoniatsuak sortzea ez dela probableaesatean. Hala ere, horrek ez du esan nahi sezesioa berez «txarra» denik, gatazkanazionalak eta etnikoak gainditzeko Jurgen Habermas en (1998:
‎Hurrengo liburua, 1960ko haseran burutua, eta Peru Leartzako izenburukoan, kezkaberak azaltzen dira. Sinbolismoa ez da hain orokorra; nahiz benetako etsipena etalarridura eguneroko lanegin beharretatik jaregitean sortzea ez batere axaleko xehetasunaizan. Budismoaren tentazioa bestalde nabarmena da.
‎Beste era batera esanda, tokiko albisteen irakurketa nazionalak Euskal Herria informatiboki egituratuko luke. Azken batean, egitura politikorik sortzea ez dago hedabideon esku. Haien eginkizuna garen errealitatea ulertzeko eta horretan eragiteko informazio tresnak ematea da.
2015
‎Tamalez, horrelako lexikoak sortzea ez da lan makala. Eskuz sortzeak kostu handia du, eta lexikoaren estaldura mugatua da.
‎Horregatik integrazioa gako kontzeptu bat da transmedia dokumentalak garatzeko momentuan. Izan ere, flm bat iragartzeko webgune bat sortzea ez da nahikoa transmedia proiektua eraikitzeko. Osotasun bat bilatu behar da, eta hedabide desberdinetan agertzen diren produktuen arteko elkarreragina egon behar da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia