Emaitzak: 7
2001 | ||
Nolanahi ere, komunikazio bikoitzaren prozeduraz | sortutako testu batzuenaurrean, testuak esplizituki esaten duena gainditu beharrean aurkituko gara inoiz, irakurketa inplizituari eutsi beharrean bestearen gainetik (irakur bitez, adibidez,. Arraultzak?,. Erlojeriazko lezioa?,. Erloju geldiaren paradoxa, edo. Sagarroiak?). | |
2002 | ||
Ez da uste bezain erraza espezialitateko testua zer den zehaztea. Hitz gutxitan esandaiteke espezialitateko testua espezialistak | sortutako testua dela, oro har, dentsitatekontzeptual eta terminologiko handikoa. Eta testu horren berezitasun nagusiaerreferentea dugu: | |
2015 | ||
Gaztearen erabiltzaileak ere bideo berriak editatu eta sarera igotzen ditu Parody eta Youtuberrak bezalako proiektuetan. Bideo horietan aldarazten eta uztartzen dituzte beste batzuek | sortutako testuak. Youtuberrak produktuetan, esaterako, maiz entzun, irakurri eta ikus daitezke beste ikus entzunezko testu batzuekiko hartu emanak. | |
Modularitateak lausotu ditu media produktuen partizipazio rolen arteko bereizketak: Gaztearen plataforma berean eta ondo ondoan kontsumitzen ditugu profesionalek | sortutako testuak eta erabiltzaileek eurek eginiko edukiak. Soslai sozio estetiko oso desberdinak dituzten Gazteako profesionalen testu idatzi eta informatiboak, eta erabiltzaileen Youtubeko bideo barregarriak batera kontsumitzen ditugu. | |
2017 | ||
253). Bestalde, bistan da Estatuakendozentrismorako joera bizia duela, hizkuntza periferikoetan | sortutako testuak gaztelaniaraitzultzeaz gainera, autoitzulpenen bidez jatorrizkotzat aurkeztea nahi izaten baitu, idazleaelebiduna den heinean eta ustez gaztelaniazko literatur sistemaren parte ere badelako.Euskarazkoari edo itzulpenari erreferentziarik egiten ez zaionean, xede literatura sistemanjatorrizko obratzat hartzen ahal da itzulpena; kasu horretan, itzulpen opakuaz (Dasilva, 2011) edo inplizituaz... edo, menderatzaile menderatu? | |
2019 | ||
70). Errepikapena musika eta literaturaren arloan jorratu izan dabereziki, azken honetan esaterako Bruno Latour eta Umberto Ecoren eskutik | sortutako testuak diraaipagarriak. Latourek eta Ecok beste literatura eta olerkigintza autoreek errepikapena nahita errekurtsogisa baliatu izan duteneko kasuak aztertu izan dituzte (Latour, 1973; Eco 2005). | |
Baina testu enpirikoetan, euren artean antzekotasunak dauden arren, guztiak dira bereziak eta bakarrak. Aldi berean, hiztun batek testu berri bat sortu behar duenean, sozialki | sortutako testu ereduen artean aukeratzen du bere helburuetarako egokiena dena. Testu ereduhoriek testu generoak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 7 (0,05) |
Lehen forma
sortutako | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu testu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu testu eredu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |