2013
|
|
3 Irakurri taldean
|
sortutako
testu guztiak, eta egin beharrezkoak diren aldaketak: batetik, zein irudiri dagozkion asmatu ahal izateko nahikoa pista eman behar dituzte testuek; bestetik, ez da komeni azalpenak ageri agerikoak izatea; bestela, errazegia eta emoziorik gabea izango baita jolasa.
|
|
4 Txukun idatzi taldean
|
sortutako
testuak, eta pasatu beste talde bati.
|
|
|
sortutako
testua komunikatzeko
|
2014
|
|
1 Batek iritzia irakurriko du, eta besteak, testu antolatzaile eta informazio egokia hautatuta, adibideetan oinarritutako argudio bat osatuko du. Ondoren, idatzi egingo dituzue iritzia eta argudioa elkartuta
|
sortutako
testu laburrak.
|
2016
|
|
Komunikazio asmoaren eta testu generoaren arabera,
|
sortutako
testuan ematen den informazioa egokia bada kantitatez eta kalitatez. (K)
|
|
Gelan
|
sortutako
testuen artetik egindako hautua justifikatzeko, arrazoiak eman baditut. (P)
|
2017
|
|
Gidaliburuko atal guztietako testuetan, kausalitate erlazioa duten ideiak direnetan (hautatutako aleen eta haien justifikazioen artean; kexatzea, zerbait eskatzea, erreklamatzea& helburua duten nik
|
sortutako
testuetan, etab.), benetakoak badira haien arteko kausa/ ondorio erlazioak, eta horiek adierazteko baliabide egokiak eta askotarikoak erabili badira. (K)
|
|
Aurreko jardueran zehaztutako adierazleak kontuan hartuta, ebalua itzazu
|
sortutako
testuak eta haietan erakutsi duzun ikaskuntza. Horretarako, eskuratu 51 eta 54 jardueretan idatzitako testuak.
|
|
Aurreikus ditzakezun egoeretarako zuk
|
sortutako
testuak.
|
|
Egokitzapenik behar? Denak irakurri ondoren, norberak
|
sortutako
testuaren bi edo hiru alderdi positibo jasoko dituzue, bai eta egokitu edo hobetu liratekeen beste bi. Bete fitxaren 6 eta 7 zutabeak.
|
|
Berreskuratu bakoitzak aurreko jarduerako 2 egitekoan
|
sortutako
testua. Testua luzatzeko estrategia gehiago ezagutzen dituzu orain.
|
|
2 Beharbada, aurreko jardueran zuk
|
sortutako
testua aberasteko, zure ideiak garatu eta gorpuzteko erabil ditzakezu iritzi artikulu honetako ideiak, esaldiak, paragrafoak. Hala bada, hautatu itzazu egokiak, eta aberastu, gorpuztu, luzatu aurreko jardueran zuk sortutako testua.
|
|
2 Beharbada, aurreko jardueran zuk sortutako testua aberasteko, zure ideiak garatu eta gorpuzteko erabil ditzakezu iritzi artikulu honetako ideiak, esaldiak, paragrafoak. Hala bada, hautatu itzazu egokiak, eta aberastu, gorpuztu, luzatu aurreko jardueran zuk
|
sortutako
testua.
|
|
Bildu 12 aplikazio jarduerako hirukoteak, eta berreskuratu orduko animazioak eta
|
sortutako
testuak.
|
|
1 Irakurri elkarri
|
sortutako
testuak, eta hausnartu:
|
|
Testu koherenteak, kohesionatuak eta ulergarriak idazteko, ikasi duzu zerbait 36 miatze jardueratik hona, ez duzu uste? Taldean bilduta, berriz, 37 integrazio jardueran
|
sortutako
testuak berrikusiko dituzue. Oraingoan, halere, ideia ona izan daiteke testuak taldeen artean trukatzea; izan ere, 37 integrazio jardueran testuak planifikatzen lagundu diozue elkarri, eta, horregatik, zailagoa duzue elkar harritzea.
|
|
3 Posible ikusten al duzue Ibarzabalek iritzi testua sortzeko erabili duen estrategiaren bat erabiltzea zuek 22 aplikazio jardueran
|
sortutako
testuan. Hala bada, erabili.
|
|
1 eta 2 egitekoetan bildu eta
|
sortutako
testuak: hautatutako lanak eta hautatutako lan bakoitza zergatik hautatu duzun azaltzeko testua eta zu, webgunearen egilea, nor zaren azaltzeko testua.
|
|
6 Eta zer moduz aritu zara iritzi testuak planifikatzen? Berreskuratu 29 miatze jarduerako planifikazioa, 32 aplikazio jardueran osatutakoa, eta 32 jardueran bertan planifikatutakoaren arabera
|
sortutako
testua, eta egin hausnarketa. Lagungarria izan al da planifikazioa?
|