Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 18

2004
‎Lan honetan, bakterioaren hiru proteina aztertzen dira. Zientzialariek “jainkotzat” hartu dituzte proteina horiek, baina oraindik ez da frogatu sortutako erantzun immunologikoak benetan babes erreakzioa eragiten duenik. Erasotzen errazenak diren mikroorganismoko anduiak ere frogatu dira.
2008
‎Epe motzerako ikuspegiak agintzen du gaur egungo bizitzan, eta horrek ez du uzten behar adina gizartearen historiaren gertakari handien inguruan sortutako erantzun zuzenak gogoan gaur eguneratzen eta hala epe luzeagorako balio lezaketen egitasmoak gauzatzen. Bolognako prozesua Europako unibertsitateen artean eremu bateratu baten aldeko apustua zen, hamar urteren buruan egiteko onartua eta 2010erako erabat gauzatuta egotekotan aurreikusi zen goi hezkuntza egitasmoa.
2009
‎In vivo eta in vitro esperimentuak egitean gune jakin bat identifikatzeko eta bertako neuronak isolatzeko erabiltzen diren ezaugarriak aztertunahi den gunearen araberakoak dira. In vivo adibidez LCa animaliarenoinean emandako presioak sortutako erantzun estimulatzaile inhibitzailearenbidez identifikatzen da. LCaren alde dortsaleko isiltasun elektrikoa (4.bentrikuluari dagokiona) ere lagungarria da LCa identifikatzeko.
2015
‎Hidalgok ez zuen inoiz ezkutuko informazio hura desegitea erdietsi, eta herritarren zati handi bat gertatzen ari zenaren jakinaren gainean izatea lortu genuen. Gisa horretan, elkartasun mugimendu zabala ernatu zen Euskal Herrian eta kanpoan, eta horren adibide dugu ETA eta FRAPeko militanteen fusilatzeak jendartean sortutako erantzuna. Bada garaia 1975eko buletin hura posible egin zutenei eskerrak eman eta haien lana aitortzeko, batzuk jadanik hilda dauden arren.
‎Hirugarrenik, ebolak sortutako erantzun emozionala aztertzeko ondorengo galdera burutuzen: –Baloratu, zein mailatan sentitu dituzun ondorengo emozioak egungo ebola izurritearenondorioz momentu honetan edo azken astean?.
‎Bat batean alde egiteak sortutako erantzuna balekotzat hartuta, Rekalde aretora jo nuen. Erakusketarako azalpen testua amaitu eta lagin izango zen potreta beraiek erabakitzea proposatu nien, nik banuela aukeratua, baina ez ote zen egokiago kanpoko begirada batek hautatzea edonor erakartzeko modukoa.
2016
‎Hirugarrenik, ebolak sortutako erantzun emozionala aztertzeko, emozio positibo zein negatibo sorta zabala (Watson, 1988) aztertu zen. Horretarako ondorengo galdera egin zen:
2017
‎Haren ustez, ez da kasualitatea urte horietan euskararen batasuna gorpuztea, ikastolak abian jartzea, helduen alfabetatzeari ekitea, euskal mugimendu kulturalaren suspertzea eta abar. Nolabait esateko, Isasik euskara galtzeko arriskuaren aurrean sortutako erantzun mugimendu gisa ulertzen du.
‎Azkenik, ikasleekin izandako eztabaidetan sortutako erantzun batzuk berdinak izan zirela eta, emaitzak multzotan sailkatzea erabaki da. Hiru dira azpimarratzeko aspektuak:
‎Nahiz eta kadmioak magurioetan sortutako erantzun biologikoak era integratzailean lehenagoizan diren ikertuak, sortzen diren efektu biologikoak antzemateko ikuspuntu orokor batlortzearren, epe labur eta epe luzeko denborak eta errekuperazio epe bat barneratzen dituenebaluazioa beharrezkoa da. Hare gehiago, esfortzu bereziak egin litzateke Cdkontzentrazio subletalen ondorioz sortzen diren lehen orduetako efektuak argitzeko.
‎Denok amaitutakoan, erantzun guztiak partekatu egingo dituzue; batzuk zuzenak izango dira, konbentzioz erabili beharrekoak; beste batzuk, zeuek sortutako erantzun xelebreak izan daitezke
2019
‎1016 ABA AIB: A. M. Labayen eta A. Ibinagabeitiaren arteko gutunak, & zuela hirugarren hitzaldia P. Axularrez maiatzaren 28an.1017 F. Krutwig eta L. Villasante bikoteak sortutako erantzun gogorren ondoren, tentu handiz ekarri zituen hizpidera, Frantziako euskal literaturaren tradizioa ez ezik, baita M. Larramendi (SI), N. Ormaechea eta J. M. Mocoroaren aldeko iritziak ere. Nafarroako medikuaren nahia zen P. Axularren idazlanaren zatiak aurkeztu eta Gueroren edizio berria iragartzea, literatura eredu ez purista eta jasoaren erakusgarri.
‎Sare diskriminatzailearen entrenamendua burutzeko lehenik eta behin corpus berri bat sortu dugu, CD, Ccorpusetik abiatuz eta sare sortzailea erabiliz. Diskriminatzaileak pertsonek emandako eta sare sortzaileak sortutako erantzunen artean desberdintzen ikasi behar duenez, bi eratako laginak behar ditu euren artean diskriminatuahal izateko. Horretarako, bi motatako hirukoteez osatuko dugu CD corpusa.
‎Hirukote hauek lortzekoC corpuseko bikoteak erabili genituen zuzenean. Bestalde, bigarren motako hirukoteek sare sortzaileak sortutako erantzunak edukiko ditu, eta ondorioz etiketaren balioa 1 izango da. Hirukote hauek eratzeko, C corpusetikhartu dira erabiltzailearen mezuak, gero hauek sare sortzaileari pasa sarrera moduan, eta sarearen irteera erabilierantzun moduan.
‎Sare sortzailea entrenatzeko galera funtzio aurkaria (3 ekuazioa) eta egiantz handieneko galerafuntzioak (1 ekuazioa) txandakatzen dira. Prozedura osoan zehar, sare sortzailearen entrenamendu prozesu bakoitza amaitu ostean, hainbat sarrera ausaz aukeratzen dira C-tik eta sare sortzaileak sortutako erantzunak CD ra gehitzen dira, eta diskriminatzailea entrenatzen da hainbat iteraziotan zehar. Prozeduraren konbergentzia bermatzeko, diskriminatzailea entrenatzerakoan probabilitate handiagoarekin hartzen dira CD n sartutako erantzun berriagoak.
2021
‎Aste honetan bi adibide izan dira: lehena Eusko Jaurlaritzaren hezkuntza batzordean Hezkuntzan Librezale taldeak eginiko agerpena eta horrek sortutako erantzuna. Bigarrena, HAZI erakunde publiko autonomoak beren garapen baterako lizitazioan ezarritako betekizunen harira.
‎Lan honen helburua da bertsoeskolak aisialdi hezitzailearen arloko eragile gisa aztertzea, nerabeei talde horien parte izateak eskaintzen dizkien ekarpenak zeintzuk diren ikertuz. Horretarako, Bizkaiko bertso eskoletako 49 kidek asoziazio askeko ariketa bat egin zuten Grid Elaboration Method delakoari jarraiki eta bertan sortutako erantzunak analisi lexikalaren bidez aztertu ziren, zehazki Iramuteq softwarea erabiliz. Horrez gain, datu osagarri gisa galdera ireki batzuk ere egin zitzaizkien parte hartzaileei.
2022
‎kontestu jakin batean sortutakoak balio ote dezake beste kontestu batean aplikatzeko? Emergentziazko begirada batekin sortutako erantzunak aplikagarri izan al daitezke emergentzia egoera desagertzen denean?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia