Emaitzak: 8
2011 | ||
Halaber, beste zerbitzu batzuk erantsi zituzten, esaterako, webcam, burtsariburuzko informazioa, online jokoak, EITBko produktuen salmenta, publizitatekontratazioa eta lan poltsa. Pixkanaka, homepagearen berrietan hipermediak ematendituen aukerak baliatzen hasi ziren, testu bidezko informazioa taldeko irratiek etatelebistek | sortutako bideoez eta audioez osatuz. Interaktibotasuna ere gehiagolantzen hasi ziren, Radio Euskadi eta Euskadi Gaztea irratien foroei esker. | |
2015 | ||
Dispositibo desberdinak erabiltzen badira (bai webgunea erakusteko, bai audientziak | sortutako bideoak grabatzeko), kontuan hartu behar da dokumental parte hartzaileen bigarren arazo nagusia: kalitateen aniztasuna. | |
Hizkuntzari dagokionez, webgunea ingelesez eta arabieraz agertzen da, baina erabiltzaileek | sortutako bideoak elebakarrak ohi dira (gehienetan ingelesaz edo arabieraz agertzen dira, eta azpititulurik gabe). | |
euskal gazteek Euskal Herriko herri baten promoziozko bideoa egitea sustatzen du ekimen horrek. Gazteek | sortutako bideo ekoizpenak webgunean erakusten dira eta webgunean bertan da publikoaren sarien hautapen plataforma ere. Beste proiektu batzuek webgunea eta Youtube bideo aplikazioa txertatu dituzte: | |
ea zenbat diren ekoizpen propiokoak. Hala, Berria egunkariak eta Goienak edizio digitalean erakusten dituzten bideorik gehienak euren ekoizpenekoak direla ikusi dugu; aldiz, Argia astekariaren edizio digitalean, bestelako eragileek | sortutako bideoak aurkitu ditugu, ikus entzunezkoak multimedia biltegian antolatu dituzte?. | |
Beraz, Argia komunikabidearen lanari erreparatuz gero, ikus entzunezkoen euskarazko biltegi propioa sortzen ari dela esan genezake, zeina, aldi berean, ikus entzuleekiko fidelizazioa sustatzeko ere baliatzen duen. Bere kanalean biltzen ditu bestelako eragile sozialek | sortutako bideoak, eta erakusleiho gisa erabiltzen du bere kanala. Aurretik aipatu bezala, agenda informatibo propioa sortzeko baliatzen dute hiru komunikabide horiek euren kanalean erakusten duten ikus entzunezko edukia, eta, era horretan, marka egiten dute. | |
Modu batera edo bestera, ondoriozta dezakegu euskarazko idatzizko komunikabideek | sortutako bideoen% 47,05ek behar duela idatzizko testuaren laguntza, edukia bere osotasunean ulertzeko. Hau da, testuingurua beharrezko dutela sortzen dituzten ikus entzunezkoen ia erdiek, idatzizko medioaren eta ikus entzunezkoaren artean menpekotasunezko harremana sortuz. | |
Aipatzekoa da bideo gehienak argazki animatuekin eginda daudela. Lehen aipatu dugun moduan, argazkiek | sortutako bideoek mugimenduzko irudiak baino pisu gutxiago dute, beraz askoz azkarrago kargatzen dira. Batzuetan tipografia mugikorra (Kinetic typography) erabiltzen da azalpenak edo itzulpenak gehitzeko bideoei. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
sortutako | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu bideo | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu bideo % | 1 (0,01) |
sortu bideo aurkitu | 1 (0,01) |
sortu bideo ekoizpen | 1 (0,01) |
sortu bideo elebakar | 1 (0,01) |
sortu bideo grabatu | 1 (0,01) |
sortu bideo mugimendu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |