Emaitzak: 7
2010 | ||
Sentsibilizazio handiagoa, integrazio handiagoa Integrazioa sustatzeko ezinbesteko zereginetako bat sentsibilizazioa da. Edozein esparrutan, beste | pertsonen errealitatea ezagutzeak haiekiko konpromisoa errazten du. Horregatik komeni da entzuleek entzumen urritasuna dutenen irisgarritasun arazoen berri izatea. | |
2014 | ||
Adinekoen Lagunak Fundazioak datu horiek berreskuratu ditu gaur, urriaren 1ean, Adinekoen Nazioarteko Eguna dela eta. Gure herrialdean bakardadean bizi diren milioika | pertsonen errealitatea nabarmentzeko nabarmentzen dira. «Espainiako gizartearen arreta piztu nahi dugu arrazoi krudel eta isilenetako bati buruz: | |
Gaur, azaroak 20, Haurraren Egun Unibertsala, milioika txiki mundu guztian zehar, lan egiteko, sorginkeriaren akusatuak izango dira, baina ez dute inoiz hori egiaztatzen duen keinurik egin, abusuak, sufrimendua eta esplotazioa jasango dute. Hori da duelua, baina ezin da oroitzapen honetatik kanpo geratu, ikusezin bihurtuko bailitzateke gaur defendatzen diren | pertsonen errealitatea. Artikulu honetan, egun horretan ez zuten haurrek jokatuko dituzten egoera ezberdinak nabarmentzen dira. | |
2016 | ||
Bien bitartean, kostaldeetako eta errefuxiatu eremuetako egoera suntsitzailea da. Artikulu honetan, beste herrialde batzuetara eta aire zabalean bizi direnengana bidaia hasten duten milaka | pertsonen errealitatea erakusten da. Horrez gain, zalantzan jarri diren GKE batzuen lana azaldu da, eta Europako Batasunaren urratsak aipatzen dira. | |
Eta Eguberrietan, bakardade sentsazioa areagotu egiten da. Artikulu honetan etxerik gabeko | pertsonen errealitatea deskribatzen da, kalean bizitzera eraman dituzten arrazoiak eta beren buruarekin eta gizarte ingurunearekin bat egiten laguntzeko moduak. | |
Horren bidez, pertsona horiek pentsio gau bat izan dezaten laguntzen da, astean zehar janaria jasotzen dute, kaleko taldearen bisitak izaten dituzte edo hiru pertsonentzako etxebizitza baten hileko alokairua izaten dute. Lan, familia eta hezkuntza ingurunean etxerik gabeko | pertsonen errealitatea sentsibilizatzea. Horretarako, Cáritas Españolak haur, gazte eta helduentzako kartelak, bideoak eta material pedagogikoak dituen «INOR ETXERIK GABE» kanpaina sustatzen du. | |
2017 | ||
Down sindromea duten | pertsonen errealitatea |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
pertsonen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona errealitate | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona errealitate deskribatu | 1 (0,01) |
pertsona errealitate erakutsi | 1 (0,01) |
pertsona errealitate ezagutu | 1 (0,01) |
pertsona errealitate nabarmendu | 1 (0,01) |
pertsona errealitate sentsibilizatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |