Emaitzak: 8
2001 | ||
Euskalgintzak bere diskurtso autonomo propio bat sortu eta plazaratu behar du. Gizarteakorain arte euskarari eta euskal kulturari erakutsi zion aldekotasun eta atxikimendua baliarazi behar ditu ideologia eta ikuspegi politiko desberdinetako | pertsonek nahi eta erabiltzen dutela aldarrikatuz. Aniztasun eta kalitate mezuak etengabe indartu behar dira eta gizarte eragileen inplikazio eta konpromiso ahalik eta zabalena lortu behar dira. | |
2003 | ||
Bigarrenik, adierazi zuen administrazio publikoa Internetera bihurtzeko asmo handiegia duten proiektuek porrot indize altua dutela, %60tik %80ra bitartekoa. Azkenik, esan zuen desadostasuna dagoela | pertsonek nahi dutenaren eta gobernuek ematen dutenaren artean. “Ahalegin handiagoek interes teknikoetatik haratago joan behar dute, eta berregituratze sakonago baten parte izan behar dute”, esan zuen Ocampok. | |
2004 | ||
Ez da nahikoa norbaitekin adiskidantza mantendu nahi izatea, bi | pertsonek nahi izan behar dute eta adiskidetasunaren esanahiaren eta berarekin daraman parte hartzearen kontzeptu bertsua izan behar dute. | |
Azaroaren 14ko 41/ 2002 Legeko 4 eta 5 artikuluek xedatua dutenez, zuk nahi duzun edo zuk baimendutako | pertsonek nahi duten guzti guztietan, ebakuntzari dagozkion eragozpen eta arriskuez, alboko ondorioez, famili eta lan alorretan izan ditzakeen inplikazioez (baja edo atseden egunak, etc.) eta, batez ere, bai ebakuntza egiten ari den bitartean, bai ebakuntza ondoko aldian ere, gertatu ohi diren eta gerta daitezkeen arazoez informazio osoa jasotzeko eskubidea duzuela. | |
2007 | ||
Ildo horretan, Selman ek proposatzen du gizabanakoarenganinkontzientea agertzen dela. Ondorioz, gizabanakoak ikasten du | pertsonek nahi ezdituzten edota ulertzen ez dituzten hainbat ekintza egin ditzaketela zenbaitetan.Bigarren urratsa nortasunaren inguruko ikusmoldearen agerpenari dagokio. Horrenarabera, nortasuna garapen historia berezia duen sistema da, eta zenbaitezaugarriren, sinesmenen, balioren eta jarreraren emaitza da. | |
2010 | ||
pertsonen osasunean eta ingurumenean kalteak eragin ditu, istripu arriskuak ugaldu ditu eta bideetan gero eta pilaketa handiagoak sortzen dira.Erakunde publikoek, beraz, bi alde dituen arazo bati egin behar diote aurre: enpresek eta | pertsonek nahi duten mugikortasuna elikatzeak garraioaren eragin negatiboak areagotzen ditu; aldiz, mugikortasuna zalantzan jartzeak, aukeratzeko askatasuna ukatu ordez, banakoa berak mugikortasun arloan hartzen dituen erabakiennahi gabeko ondorioen aurrean jartzen du (Adams, 2005). | |
2015 | ||
Horrek ez du esan nahi, hala ere, hipertentsioa duten | pertsonek nahi adina mantekado, polboroi eta mazapan jan dezaketenik, gehiegizko pisua oso lotua baitago arteria tentsioarekin. | |
2022 | ||
Estrategiaren helburuen artean zera aipatzen da: " Baldintzak sortzea | pertsonek nahi beste seme alaba izan ditzaten nahi dutenean". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 8 (0,05) |
Lehen forma
pertsonek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
UEU | 2 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona nahi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona nahi ukan | 3 (0,02) |
pertsona nahi adin | 1 (0,01) |
pertsona nahi beste | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |