Emaitzak: 7
2012 | ||
IHP guztiek edukitzen dituzte alderdi komunak, beti agertzen direnak, oinarrizko curriculumaren dekretuak agintzen baititu. Baina, ikastetxeko | pertsonek eginiko hezkuntza proposamenen bidez, guztiei ingurune eta baliabide jakin batzuekin erantzuteko izango duen gaitasunak emango dio beste ikastetxeekiko edukiko duen berezitasuna. | |
Hezkuntza zentro baten ebaluazioa oso zabala da, eta barne ebaluazioa, zeina hezkuntza kidegoa osatzen duten | pertsonek egingo baitute, eta kanpo ebaluazioa, kanpoko eragileek egingo dutena, eskatzen ditu. Egokiena bien arteko osagarritasuna litzateke. | |
Autokontzeptuak pertsona batek hainbat arlo edo alderditan bere buruarekiko dituen pertzepzioen eta sinesmenen multzoa adierazten du; hau da, faktore intraindibidualak dira. Norberaren esperientziatik eta guretzat garrantzitsuak diren | pertsonek egiten diguten atzeraelikaduratik datorren informazioa balioetsi, aztertu eta integratzeko prozesuaren emaitza da. | |
2013 | ||
Aurreko tipologiaren antzekoa da, enpresa eta negozio turismoaren antzekoa, alegia. Kongresu, konbentzio, mintegi, sinposio edo azoketara joaten diren | pertsonek egiten dituzten bidaiak dira. Jarduera honetan, zerbitzu osagarri ugari erabiltzen dira (ostatua, garraioa, jarduera kulturalak), eta, eskuarki, erosahalmen handiko bezeroentzako zerbitzuak izaten dira. | |
Ostalaritza eta turismoa zerbitzu sektorekoak dira; beraz, eremu horietan diharduten enpresa nagusietako jarduerak | pertsonek egiten dituzte. Halaber, turismo jardueraren izaeragatik beragatik, pertsona horiek beste herrialde batzuetako pertsonekin jartzen dira harremanetan une oro, eta, beraz, zerbitzua herrialde horretakoa ez den beste hizkuntzaren batean eman behar izaten da (esaterako, ingelesez, frantsesez, alemanez, japonieraz...) Horrez gainera, kontuan hartu behar da turismo sektorearen gaur egungo joeretako bat dela bezeroak gero eta zorrotzagoak eta eskarmentu handiagokoak izatea; beraz, zorroztasun horren ondorioz, turistek gero eta gehiago begiratzen diote turismo enpresek emandako tratuari eta erakutsitako profesionaltasunari: | |
2015 | ||
prestakuntzabesteekiko baldintza berberetan eskaintzea da sistemaren oinarrizko beste zutabeetako bat ezgaitasunen bat duten pertsonak erabat eta aktiboki gizarteratu daitezen. Nolanahi ere, hezkuntzak asko falta du helburu hori lortzeko; hala egiaztatu da, esate baterako, zeinu hizkuntzaren interpreteakbehar dituzten entzumen urriko | pertsonek egindako kexak aztertzean. Nabarmendu behar da ahalegin handiagoak egin behar direla hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten adingabeentzako hezkuntza erantzunean. | |
2018 | ||
Eroslea eta saltzailea dira. Hamazortzi urte baino gehiago dituzten | pertsonek egin ditzakete kontratuak, edo emantzipatuta dauden 16 urte baino gehiagokoek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
pertsonek | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona egin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona egin ezan | 1 (0,01) |
pertsona egin hezkuntza | 1 (0,01) |
pertsona egin kexa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |