2001
|
|
Zukako erabilpen honek dramatizaziorako joera erakusten du garbi, eta" marionetak marionetentzat" (lehen edizioan esaten den bezala) edo"
|
pertsonak
pertsonentzat" hitz egiteko forma da hau. Kulturalismoaren espresabide zuzena da erabilpen dramatikoa.
|
2005
|
|
Gizakiaren formazio prozesua dela eta, bigarrenik, ezin dugu ahaztu honek beste alde bat duela, hain zuzen, gizabanakoaren garapen pertsonalarekin loturik dagoena. Hemen ere oinarrizko desira edota obligazio batez hitz egin dezakegu, ze
|
pertsonak
pertsona izateko bere burua etengabe landu behar du eta, honekin batera, behin eta berriz adiskidetu behar du berau inguratzen duen munduarekin. Azken finean, giza-formazioak ez du bere bidea maila kontzeptualean bukatzen eta, honengatik," aldi berean garaiagoa eta intimoagoa den zerbaiten" beharra du ere, alegia," joera espiritual eta moral guztien ezagutzatik eta sentimendutik sortzen den eta sentsibilitatearen eta karakterearen gainean harmonikoki isurtzen den" zerbaiten beharra117 Guretzat hemen esanguratsuena, gorago aipatutakoaren antzera, hizkuntzak prozesu honetan ere funtzio formatzaile ordezkaezina duela antzematea da.
|
2012
|
|
kopurua
|
pertsonak
pertsonak
|
2014
|
|
Itxurak asko eragiten omen du hizkuntza hautaketa egiterako orduan eta baita zauden tokiak ere. Bi belaunaldietan eginiko lau elkar hizketetan ateratako kontuak dira eta ez dabiltza denak ideiaz behintzat elkarrengandik hain aparte; kasuak kasu eta
|
pertsonak
pertsona beti ere. Ideia bat edo batzuk izatea gauza bat izaten baita eta horiek praktikara eramatea beste bat.
|
2015
|
|
Gidak honelako adierazpideak saihestera animatzen ditu: «pobrea baina zintzoa» edo «pobrea baina langilea»; pobrezia egoeran dauden
|
pertsonak
pertsona ezgai edo sumisatzat hartzea, alferrikakoak, edo ezaugarri moral negatiboekin lotzea; eta «erruki publikoko objektu gisa aurkeztea, ez eskubideak daramatzaten subjektu gisa». Horregatik guztiagatik, zehaztugabetzat jotzen dira «pobreak», «baztertuak» edo «zaurgarriak» eta okerrak, «pordioseroak», «marjinalak», «eskaleak», «eskaleak», «eskaleak», «iragaitzazkoak», «alferrak».
|
2017
|
|
fantazista Zergatik ez du txakurrak giza sendagaiak hartu behar? Bada beste pisu arrazoi bat
|
pertsonak
pertsonentzako prestatutako sendagaiak har ez ditzan: Sendagaiaren Agentziak kanalean erabiltzeko aukera ematen badu ere, oso gutxitan jasotzen du lagun iletsuak behar duen dosiari buruzko informazioa.
|
2019
|
|
^Eztabaida handia dago sistema batek Turingen testa gainditzeko behar duen portzentajearen inguruan. Erreferentzia gisa, 2011 urteanIndian Institute of Technology Guwahati institutuan ospatutako Turingen test batean, epaileek
|
pertsonak
pertsona moduan sailkatu zituztenebaluazioen% 63,3 an.
|
|
Pentsatu du hartu egingo zutela, sinetsi egin du. Sinetsi du
|
pertsonak
pertsona direla eta baten batek hartuko zuela, gurasorik gabe dagoelako, galduta. Baina orain, ordukoa kontatzen ari denean, “txerri” esaten die pertsonei, botikariari, gainerakoei ere bai:
|
2021
|
|
Besteak literatura zer den eta nola egin behar den kontatzen digu, eta literaturaren botereak sentitzen ditugunean noraino hel gaitezkeen erakutsi. Horrez gain, munduari buruz idazten dugunean, mundua ezagutu egin behar dugula gogoratzen digu,
|
pertsonak
pertsonen moduan idaztera konbokatzen gaitu, saldukeriak salatzera, dominatu nahi gaituzten indar oskurantistei men egin gabe idaztera. Nola egin ere esaten digu:
|
2023
|
|
Ordutik pilatutako eskarmentuarekin ondorio batera heldu da Chacon: " Garrantzitsuena da
|
pertsonak
pertsona sentitzea; nortasun propioa izan dezatela". Arreta indibidualaren garrantzia nabarmendu du, non mundu guztiak ikus dezakeen bere burua islatuta.
|