2011
|
|
Juridikoki, familia bat da ahaidetasun harremanek lotutako
|
pertsona
talde batek osatutako gizarte unitatea.
|
2012
|
|
Ez dute helburu komertzialik; enpresaren ohiko jardueran pertsona bati edo
|
pertsona
talde bati kortesiaz edo begirunez bidaltzen zaizkion testu formalak dira.
|
|
Mezua
|
pertsona
talde bati zuzentzen bazaio, honako formula hauek erabil daitezke: –Bezero agurgarriok?,. Kaixo lagunok?,. Egun on?,. Kaixo guztioi?, etab.
|
|
Hortaz, bezeroak honela sailka daitezke, beren portaeraren arabera: banakoak, pertsonak edo
|
pertsona
taldeak, eta antolakundeak, enpresak eta erakunde publikoak. Mota bateko eta besteko bezeroek oso portaera desberdina dute.
|
|
Kalitate zirkuluak Kalitate zirkulua
|
pertsona
talde txikia da, bere lan eremuan sortzen diren arazoak antzeman eta aztertzeko eta irtenbideak aurkitzeko beren borondatez eta aldian aldian elkartzen dena. Kalitate zirkuluen oinarrizko ideia antolakundeetako kide bakoitzarengan kalitateari eta produktibitateari buruzko kontzientzia sortzea da, eta, horretarako, antolakundeko kideek talde lana eta esperientzia eta jakintza trukatzen dituzte eta elkarri laguntzen diote.
|
|
KASU PRAKTIKOAK 2 Bideokonferentzia?? Eraginkorra al da bi
|
pertsona
talderen arteko puntuz puntuko bideokonferentzia. Soluzioa??
|
|
Adierazpenak ahalik eta erakargarriena izan behar du, besteak ez aspertzeko. Mezua bereziki beretzat dela sentiarazi behar zaio hartzaileari, elkarrizketa
|
pertsona
talde batean gertatzen ari bada ere. Denek sentitu behar dute komunikazioa modu pertsonalizatuan.
|
|
Bilera bat da, igorleak edo mintzalariak entzuten ari zaion
|
pertsona
talde bati informazio espezializatua emateko egiten dena.
|
|
Ez dute helburu komertzialik. Pertsona bati edo
|
pertsona
talde bati kortesiaz edo begirunez bidaltzen zaizkion testu formalak dira.
|
|
Eskola magistralean, prestatzaileak
|
pertsona
talde handi bati ezagupenak ahoz transmititzen dizkio. Denetariko edukiak azaldu ditzake.
|
2013
|
|
Ikusi dugunez, helburu berak lortzeko batera lan egiten duen
|
pertsona
talde batez osatuta dago enpresa. Helburu horiek, oro har, bi motatakoak dira:
|
|
Honela defini daiteke animazio turistikoa, Puertas en arabera (2004): «Banako batek edo batzuek
|
pertsona
talde batekin egiten dituzten ekintzak, bi helburu hauek betetzeko: lehena, turismo establezimendu bateko komunikazioa garatzea eta bizitza soziala eta kultura bultzatzea, giro egoki eta iraunkor bat sortuz, eta bigarrena, enpresaren ekonomia dinamizatzea eta sustatzea».
|
2016
|
|
Interpretazio ibilbide gidatua da,
|
pertsona
talde batek gidari edo interprete baten laguntzarekin egiten duen ibilbidea. Gidariak ezaugarririk garrantzitsuenak interpretatuko ditu, eta, aldi berean, taldea animatuko du parte hartzera, zentzumenak erabiltzera eta abar.
|
|
Nortasun motak: Erosketa portaerei edo ohiturei eragiten dioten nortasun ezaugarriak identifikatzen dira
|
pertsona
talde homogeneotan. Adibidez, kontserbadorea/ aurrerakoia, buruzagia/ imitatzailea, barnerakoia/ kanporakoia?
|
2017
|
|
Lehen gomendioa hitzezko mezua, erabilitako hitzak eta esaldiak, ahalik eta gehien zaintzea da. Hitzek zama emozional handia izan dezakete eta aldi berean oroimen desberdinak eragiten dituzte
|
pertsona
talde bakoitzarengan.
|
|
Larrialdiak: Oso krisi larriak gisa ulertzen dira eta pertsona bakarrari eragiten diete, adibidez, miokardioko infartua, aldamio batetik erortzea, indarkeriazko lapurreta bat?; baina izan daiteke
|
pertsona
talde txiki bati eragiten diona ere, trafiko akzidente bat, lantegi batean gas toxikoak arnastea edo etxebizitza bateko gas leherketa.
|
|
Komunitateari sakonki eragiten dieten gertakariak dira, bizitza asko arriskuan jartzen dituzte eta gizartearen oreka eta pertsonen ohiko portaera aldatzen dute. Katastrofe batek eragiten dituen kalteak hura jasaten duen
|
pertsona
taldearen erantzun gaitasuna gainditzen dute.
|
|
Komunitateari eta familiari babesa. Bigarren maila batean,
|
pertsona
talde txikiago batekin egingo da lan; heriotzen, banaketen, lekualdatzeen eta abarren eraginez, familiako eta komunitateko sarea eten edo kaltetu zaienekin.
|