2006
|
|
PLOren 10.3 artikuluak publizitate komunikazioa bideratuko duten hedabideen definizioa jasotzen du: «Publizitate hedabideak
|
pertsona
naturalak edo juridikoak, publikoak edo pribatuak izango dira, organizazio baten bitartez eta beren titulartasun euskarrien bidez edo komunikabide sozialen bidez, publizitatea hedatu ohi dutenak». Doktrinarekin bat gatoz dioenean legean publizitatea hedatzeko dagoen hedabideen definizioa laburra izan arren, zehatza eta ona ere badela (Santaella, 2003:
|
|
PLOren legezko kontzeptuan (10.3 art.), hedabidea, iragarlea eta agentzia bezala?
|
pertsona
naturala edo juridikoa izan daitekeela jasotzen da; araua askoz zehatzagoa da pertsona juridikoa pribatua edo publikoa izan daitekeela dioenean. Ikuspegi horretatik, Espainiako administrazioa eta baita estatuko autonomia erkidegoak ere, hedabideen jabe edo titularrak izan daitezke, baina, administrazioa iragarle izatea ohikoa bada ere (Frantzian ez bezala), horrek ez du sekula publizitate agentziarik sortu (Santaella, 2003:
|
|
Estatutuaren 18 artikuluak honako definizio hau ematen zuen: «Publizitate teknikaria
|
pertsona
naturala da, Publizitate Institutu Nazionalak emandako titulua jaso duena, eta iragarle, agentzia edo hedabide baten publizitate jarduera programatu edo zuzendu egiten duena». Lege horren arabera parekatu ziren, alde batetik, publizitate eta harreman publikoen erregistroetan inskribaturiko pertsonak eta, bestetik, Komunikazio Zientzietako eta Publizitate eta Harreman Publikoetako lizentziadunak (Martín, 1972:
|
2012
|
|
Estatutuaren 18 artikuluak honako definizio hau ematen zuen: «Publizitate teknikaria
|
pertsona
naturala da, Publizitate Institutu Nazionalak emandako titulua jaso duena, eta iragarle, agentzia edo hedabide baten publizitate jarduera programatu edo zuzendu egiten duena». Lege horren arabera parekatu ziren, alde batetik, publizitate eta harreman publikoen erregistroetan inskribaturiko pertsonak eta, bestetik, Komunikazio Zientzietako eta Publizitate eta Harreman Publikoetako lizentziadunak (Martín, 1972:
|
|
PLOren 8.3 artikuluak publizitate komunikazioa bideratuko duten hedabideen definizioa jasotzen du: «Publizitate hedabideak
|
pertsona
naturalak edo juridikoak, euskarrien bidez edo komunikabide sozialen bidez, publizitatea hedatu ohi dutenak». Doktrinarekin bat gatoz dioenean legean publizitatea hedatzeko dagoen hedabideen definizioa laburra izan arren, zehatza eta ona ere badela (Santaella, 2003:
|
|
PLOren legezko kontzeptuan (8.3 art.), hedabidea, iragarlea eta agentzia bezala?
|
pertsona
naturala edo juridikoa izan daitekeela jasotzen da; araua askoz zehatzagoa da pertsona juridikoa pribatua edo publikoa izan daitekeela dioenean. Ikuspegi horretatik, Espainiako Administrazioa eta Estatuko autonomia erkidegoak hedabideen jabe edo titularrak izan daitezke, baina, Administrazioa iragarle izatea ohikoa bada ere (Frantzian ez bezala), horrek ez du sekula publizitate agentziarik sortu (Santaella, 2003:
|