Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2004
‎Aristotclcsentzat, berluteen arabcra bizitzea, arrazoimenarckin bat egiten duen bizimodua egitea da. Ohitura edo joera hutsa ez. denheincan, pertsona bertutetsu bilakatzeko hezkuntza eta praktika behar beharrezkoak dira.
2015
‎5 Hemendik ulertzen dut lagunarte onak egin ohi duen probetxu handia, eta ziurtzat dut, adin hartan neure harremanak pertsona bertutetsuekin izan banitu, irmo egongo nintzatekeela bertutean. Izan ere, adin honetan Jainkoari beldur izaten irakatsiko zidanik izan banu, arima sendotuz joango zatekeen ez erortzeko.
‎haurtzaroan pertsona bertutetsuekin harremanak izatea.
‎Nola joan zen bertute hauek galduz eta zein garrantzi handikoa den haurtzaroan pertsona bertutetsuekin harremanak izatea.
‎13 Maitasun espiritualaz, grinen inolako ukiturik gabekoaz, hitz egin nahi dut orain, grinak tarteko direnean, harmonia hau guztia hausten baita; eta pertsona bertutetsuekin, batez ere aitor entzuleekin, neurriz eta zuhurtasunez jardutea mesedegarria da. Baina aitor entzulea nolabaiteko huskerien atzetik dabilela igarriz gero, har bezate guztiek susmagarritzat, eta inola ere ez bezate harekin hizketaldirik izan, ezta hizketaldi onik ere, albait lasterren aitortza egin eta amaitu baizik.
2022
‎Eta hala ere gogoratzen ditut irakasle batzuk, nola ahaztu, adibidez, 3 bat jarri zidan hura?, gogoratzen dut denborarekin maisu maistra bilakatu direnak; eta irakasle izan gabe, are batzuk sekula aurrez aurre izan gabe ere, paper hori, hitzaren zentzu zabalenean, bete dutenak. Ez dut uste lortu dutenik nitaz pertsona bertutetsu eta ilustratu bat egitea. Baina gauzak erakutsi dizkiote gauza horiek oraindik ez zekizkienari.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia