Emaitzak: 7
2008 | ||
Maiz sexu jazarpenak botere ezberdintasunean oinarritutako harremanetan du oinarri, eta koertzio elementuak barnera ditzake, esaterako lan, ikasketa edo azterketa onurak sexu mesedeen truke eskaintzen direnean. Edozein modutan ere, sexu jazarpena gerta daiteke orobat berdinen arteko harremanetan, sexu hurbilketa jarraituek edo hitzezko portaera apalgarriek, adibidez, ondorio zaurgarriak dituztenean | pertsona baten ikasteko edo lan egiteko ahalmenetan. Sexu jazarpen moten artean, besteak beste, hurbiltze sexuala, mesede sexualen eskaera eta sexu arloko portaera fisiko zein hitzezkoak egon daitezke. | |
2011 | ||
Ikasketetan askoz geroago garatzen dute irizpide bat. Harrigarria da | pertsona batek ikasteko aukera izatea eta horrek eraginik ez izatea bere iritzietan; bada, hori gertatzen da. Nik uste dut zaila izango dela kimikaren irudia aldatzea. | |
2017 | ||
Baina alde txarrak ere badira: ikasitakoa orokortzeko zailtasunak ezin da | pertsona batengandik ikasitakoa beste batentzat erabili, eta ikasketa fasean datu etiketatu asko behar izatea, kasu. Azken hori arazo garrantzitsua da, datu etiketatuak lortzea oso zaila baita. | |
Dena den, aparteko zerbait moduan ikusten dituzte kontziliazioa eta zaintza Emunen. . Baliteke | pertsona batek ikasi nahi izatea edo herrigintzan parte hartu nahi izatea, horretan ere laguntzen du kontziliazioak. Zergatik mugak jarri? | |
2020 | ||
Praktikatuz, ahalegina eginez beste hizkuntzaren soinura hurbiltzeko, eta ikasi nahi dugun azentua daukan | pertsona batengandik ikasiz. Ezinezkoa da norbaitek azentu ona ikastea, azentu onik ez daukan pertsona batengandik ikasten badu. | |
Praktikatuz, ahalegina eginez beste hizkuntzaren soinura hurbiltzeko, eta ikasi nahi dugun azentua daukan pertsona batengandik ikasiz. Ezinezkoa da norbaitek azentu ona ikastea, azentu onik ez daukan | pertsona batengandik ikasten badu. | |
Hizkuntza bat ezagutzen ez duen | pertsona batek ikas dezan, hizkuntza hori ikasteko motibazioa behar du. Motibazioa sustatzeko, hizkuntzak erakargarria izan behar du; hizkuntza baten ikaskuntza prozesua soziala dela adierazten dute ikerketek (Brunner, J.; Vygotsky, L.) eta beraz, erabiltzeko gogoa, beharra eta aukerak sortu behar dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
pertsona | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 2 (0,01) |
uriola.eus | 2 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona bat | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona bat ikasi | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |