2002
|
|
izena hartu zuen testuak konposatzeko makina garatu zen. Testuak konposatzeko, linotipiak tipoak lerroka urtu edo funditzen ditu, lerro bakoitzagaz bloke
|
oso
bat eginez. Idazmakinaren antzera funtzionatzen du:
|
2004
|
|
(a) expliearion: hau da, filosofiatik crlijioaren azalpcn
|
oso
bat egin nahi izan da; (b) eonfrontaiion: teologiaren azpian filosofia paraleloak egin dira, cskolastika crara, adibidez:
|
2006
|
|
Beraz, periodo sinodikoa T1 baino piska bat handiagoa izango da. Kasu horretan barrukoak bira
|
oso
bat egin eta berehala aurkitzen du berriz kanpokoa, gutxi mugitu delako, alegia.
|
2008
|
|
Backup
|
oso
bat egiteko, aldiz, honako hau da komandoa: tar cvzf backup.tgz/
|
|
Bestalde, dump komandoarekin erlazionatutako restore komandoaren bidez berreskurapenak bidera daitezke. Berreskurapen
|
oso
bat egiteko komando tipikoa hau litzateke:
|
|
Eman behar diren urratsak astero erabiltzaileen informazioaren babes kopia
|
oso
bat egin dadin, eta egunero inkremental bat.
|
2010
|
|
Gainerako batzordekideak, 8 hain zuzen ere, ganbarek beraiek aurkeztutako hautagaien artean aukeratzen dituzte, eta hautagai horiek betiere beren lanaren egikaritzan 15 urte baino gehiago daramaten ospe handiko abokatu edo juristak izan behar dute. BJKNren azterketa
|
oso
bat egiten dute ZZAAk, Jornadas de Estudio sobre el Consejo General del Poder Judicial (1981 Madrid), BJKN, Madril, 1983; ZZAAk (Koor. Pedraz Penalva, E.), El Gobierno de la Justicia.
|
2011
|
|
Bat batean planeta bat ageri da eta hasten zara apurka planeta hori eraikitzen, landareetatik hasita animalietaraino? Zuk eman behar diezu jatekoa eta beste hainbat gauza egin; hau da, mundu
|
oso
bat egin behar duzu. Zer da txarrena?
|
2019
|
|
Motibazioa informatika ikasketetara iristen diren emakumeen kopuru urriaren jatorria aztertzea izanik, lan honetan hiru urtetan zehar Euskal Herriko hainbat eskoletan 10 urte arteko gaztetxoei egindako inkesta batzukbaliatu ditugu, adin horretan haiek duten iritzia aztertzeko. Datu meatzaritzako prozesu
|
oso
bat egin behar izan
|
|
Gai horri argi printza batzukemateko asmoz, konputagailuen programazioa gaztetxoen artean zabaltzeko mundu mailan hedatu den Kode Ordua oinarri hartuta, hiru urtez hainbat ikastetxetan 10 urte bitarteko gaztetxoen artean bildutako galdetegietakoerantzun eta marrazkien azterketa egin dugu lan honetan. Datu meatzaritzako prozesu
|
oso
bat egin behar izandugu horretarako. Lortutako emaitzen artean nabarmendu nahiko genuke badirudiela gure inguruko 10 urtekoneskek oraindik hein handi batean ikusten dutela Informatikaria neska izan daitekeela, mutilek ordea, oro hargizonezkoak edo identifikatu ezinezko generoa duten gizakiak imajinatzen dituzte.
|
|
Lan honetan, mundu errealeko datu meatzaritza prozesu
|
oso
bat egin da eta horretarako, ohikoak diren urratsakjarraitu dira (Clifton, 2017). Hau da, horretan pentsatu gabe bildutako datuak aurreprozesatu eta bateratu, ikasketaautomatikoko tresnekin erabili ahal izateko prestatu, eta jarraian, azalpena eman diezaguketen ikasketa automatikoko metodoak erabili dira hainbat galderei erantzuten saiatzeko.
|