Emaitzak: 6
2001 | ||
Hartzaileen aktibazio mekanismoa edozein izanik ere, molekula usainduna heltzen denean, geldialdi polaritatearen alderanzketa eta, ondorioz, potentzial elektrikoaren aldaketa gertatzen da, Ottoson ek (1956) zioenez. Lehen aipatu bezala, usaimenaren kitzipanenaz sorturiko seinale elektrikoa, oraindik | oso argi ez dauden bide eta mekanismoen bidez heltzen da burmuineraino. Gaur egun ezin da azalpen osorik eman ikuspuntu neurofisio logikotik. | |
2003 | ||
Rhin-en arrorako egin zen analisiak ez zituen prezipitazioak bakarrik hartu, ur emariak ere hartu zituen, kasu honetan urte seriea luzea izan bai (100 urte), baina euriena baino apur bat motzagoa. Emariotan ere goranzko joera igartzen da, | oso argia ez bada ere, urteko gehienezko eguneko emarietan. Pentsatu ur emarienetengabeko erregistroak, hamar minututik behin, normalean, urte serie motza duelaoraindik, baina askoz luzeagoa dela urteetan egunean behin hartutako erreferentzia seriea (ibaiaren ur maila); azken horien mailarik altuenetan igartzen dagoranzko joera hori. | |
2007 | ||
Nonbait, haurtxoa bere buruaz eta besteez kontzientzia hartzen hasia da, bereizketa | oso argia ez bada ere, baina bestea norberagandik bereizten hasten da.Orobat, tristura aurpegia jartzeak eta mainak egiteak emozioak kontrolatzen hasiadela adieraz dezake. | |
2015 | ||
Talde honetan farmazeutikoak, zaintza pertsonalekoproduktuak edo ultramore iragazkiak aurkitzen dira besteak beste. Hauen eragina ingurugiroan, etabizidunentzat | oso argi ez dagoen arren, kalteak eragiten dituztelako susmoa dago (Jeannot, 2002; Fentet al., 2006; Bergman, 2013). Hala ere, gaur egun arte ez dira legedi hauen monitorizazio programansartu. | |
Baina noski, guk plangintza eta araudi berria esku arteangenuelarik ezin genuen sartu gabe utzi, baina ez genekien oso ondo zer jarri behar genuen. Nikuste dut, egiten ari den zerbaiten adierazle dela guk ere nola jaso dugun, | oso argi ez geneukalakonola egin behar genuen, noraino joan gintezkeen proposamen honekin. Nik hor ikusten dut, markolegala, honen euskarria definitzea tokatzen dela orain. | |
2017 | ||
Ikergaia hezkuntza formalean kokatzen da, nahiz eta batzuetan hezkuntza formalaren, informalaren eta ez formalaren arteko mugak | oso argiak ez izan. Pertsona gehienek eskolara joateko beharrezkotasuna duten heinean, parte hartzaile guztiengan kontzientizazio prozesu batek subjektu politikoen eraikuntza ugariagoa ekarriko luke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
oso | 6 (0,04) |
Lehen forma
oso | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
oso argi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
oso argi ez | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |