Emaitzak: 4
2003 | ||
Sanz Ortizek kexatu egin du umorea, eta urte askoan baztertu dute prozesu terapeutikotik, “nahita, baliabide hori elikatu, landu eta kontserbatu behar dela ahaztu baita”. Haren teoria da eguraldi txarrerako gomendatzen den aurpegi | onak ez duela egoera aldatuko, baina “balio kalkulaezina izango du horri aurre egiteko”. Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) OLT talde batek, Txaro Uliarte eta Lucía Campos Erizaintzako irakasleek zuzenduta, azken urteotan barrearen sendatzeko ahalmenari buruzko hainbat ikerketa egin ditu. | |
2009 | ||
Hori dela eta, “osasungarriak ez diren elikagaiekin gizentzen dira” esan zuen. Asteburuetan izan ezik, “janaria prestatzeko denbora gehiago dagoenean”, astean zehar haurrek “eskolan has daitezkeen ohitura | onak ez dituzte etxean jarraitzen”, eta prestatutako jakien kontsumoa handitzen dute. Horregatik guztiagatik, eta helduengan ikusten diren “elikadura erritmo desegoki” horietatik haurrak urruntzeko, Villarinok eskolako jantokiak elikadura osasungarria bultzatzeko eta “gero eta handiagoa den haurren obesitateari” aurre egiteko baliabide gisa erabiltzearen alde egin zuen. | |
2010 | ||
Haren iritziz, elikadura eskasa bada, erresistentzia gaitasuna murrizten da eta ahultasunak handitzen dira. “Nahiz eta nutrizio | onak ez duen eraginik GIBaren prebentzioan, ez eta HIESaren sendaketan ere, gaixotasunaren garapen prozesua atzeratzen lagun dezake; nutrizio orekatu batek sistema immunitarioa indartu eta energia mailak indartzen ditu, eta, beraz, gaixotasunaren ondorioei aurre egiten laguntzen dio organismoari”, nabarmendu du ACHek. Elikagai terapeutikoak eta amagandiko edoskitzea Pisuaren, neurriaren eta adinaren arteko erlazioak zehazten du haurren nutrizio egoera. | |
2019 | ||
Pedikulosiak ez du zuzeneko loturarik higiene txarrarekin, eta ohikoa da haien presentzia. Nahiz eta higiene | onak ez duen infestazioa prebenitzen, kontrakoa lagungarria izan daiteke hura larriagotzeko eta iraunkor bihurtzeko, eta hedapen gune izan daiteke. Izan ere, eremu deprimituetan oso banatuta egon daiteke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
on | 4 (0,03) |
Lehen forma
onak | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
on ez | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
on ez ukan | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |