Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2006
‎Uda partean kontsumitu ohi ditugun aurretiaz prestaturiko elikagaiek fosforo eduki handia dute: hori, giltzurrun osasun on ona ez duten pertsonentzat arriskutsua izan liteke.
2012
‎Baziren ordena altukoak eta egonkorrak izan arren maiztasun handiko uhinekin portaera ona ez zuten zenbakizko metodoak. Horrek esan nahi zuen ezen goi maiztasunak ageri ziren ekuazio diferentzialak askatzen ari ginenean bazeudela metodo batzuk goi maiztasunak gehiegi jatera jotzen zutenak.
2013
‎–Bennet andereñoak batere akatsik gabe joko luke, baldin eta gehiago praktikatu eta Londreseko maisu baten laguntza eduki ahal izango balu. Oso atzamar joko ona dauka, Annek bezain gustu ona ez badu ere. Anne piano jole liluragarria izango zen, bere osasunak ikasteko aukera utzi izan balio.
‎Azken finean, Frantzian ohiturazko zuzenbidea aplikatzen zuten auzitegiek luzaroan erabili zuten prozedura idatzia, eta hala eta guztiz ere ez zen modu nabarian ukitu horren muina, epaile zein abokatuek ondo prestatutako juristak zirelako. Alemanian, aldiz, ohiturak ez ziren kodetu, eta prestakuntza hain ona ez zuten Schöffen horiek zailtasunak izan zituzten auzilarien argudio juridikoei aurre egiteko; arean ere, auzilarien abokatuek argudio sofistikatuak biltzen zituzten auzitegietan aurkeztutako alegazio idatzietara, zuzenbide erromatarraren aipamenetan oinarrituta. Laguntza eskatu zieten, hala heziketa juridikoa zuten funtzionarioei, nola toki bakoitzeko unibertsitatean zuzenbide fakultateko irakasle zirenei, euren jakituria juridikoa erabili ahal izateko.
2014
‎Orain, Nancyren txanda zen berriro, baina zorte ona ez zuen engoitik alde. Atzera eta aurrera zebilen zoria.
‎4 Korrosioaren eraso handiko zonakKorrosioa, ibilgailu batean, karrozeria osoan gerta daiteke, eta sistema meka­­­niko eta elektrikoetan ere bai, baina badira zona batzuk non eragina handi­agoa baita. Horregatik, fabrikatzaileek gehiago zaintzen dituzte zona horiek, babesa handi­agoa eta iraunkorragoa izan dadin.Ikusi dugun bezala, korrosioa sortzeko joera dago karrozerian zona batzu­etan, hala nola aireztapen ona ez dutenak, kutsatzaileak eta korrosio eragileak dauden zonak, kanpo eragileen mende dauden zonak, etab. Hauek dira zona nagusiak: Langetak, langak eta ibilgailuaren zoruaZona horiek, ibilgailuaren behealdean daudenez, joera dute korrosioa izateko, bai ibilgailuaren barnealdetik, hezetasunaren eraginez, bai kanpo­aldetik, korro­­siotik babesteko geruza urratu edo altxatu delako.Korrosioa izate... Ibil­gailua toki bustietan, bideetan eta abarretan ibiltzean gertatzen dira proiekzio horiek, eta, horregatik, zona horiek korrosioaren erasoa jasateko joera dute.Zikinkeria, lokatza edo hondarra metatzen den tokietan agertu ohi da korrosioa, eta nabar­menagoa da giroan hezetasuna edo gazitasuna baldin badago.
‎Estaltze gaitasun ona ez duten arren (hondo ilun edo zikinduen gainean lau esku behar izan daitezke), dituzten ezaugarriak direla-eta oso erabiliak dira. Ez dute disolbagarririk, edozein unetan berriro pinta daitezke, bakterietatik eta onddoetatik babesten dute, eta haien itxura optikoa atsegina eta leuna da.
2015
‎Uste badugu eskolasistemaren misioa eskolaarrakasta demokratizatzea dela, eskolak ahozkoa esplizituki ebaluatu behar du, horrek berez maila ona ez duten ikasleen arrakastari lagunduko baitio.
‎Izan ere, ahozkoa soziala da eta eskatzen du hizkuntzaren ikaskuntza hezkuntza unibertsalean kokatzea, egoera sozial errealetan egoki komunikatuko diren herritar autonomoak hezteko (De Pietro & Dolz, 1997), eta ikasle guztiei eman behar zaie sarbide bera ahozko forma konplexuetara. Beraz, uste badugu eskola sistemaren misioa eskolaarrakasta demokratizatzea dela, eskolak ahozkoa esplizituki ebaluatu behar du, horrek berez maila ona ez duten ikasleen arrakastari lagunduko baitio. Eta horretarako, batetik, ahozkoak idatzizkoarekin partekatu behar du eskolako lanaren erdigunetza, eta, bestetik, curriculuma zeharkatzen duela onartzen badugu (alegia, ahozkoa jakintzagai guztietan behar dela), ahozkoaren garapenaren ardura ere zeharkakoa da, alegia, irakasle guztiena da; ez hizkuntzakoena soilik.
2020
‎Gaindi zezakeela uste zuen, baina, orduan, Joseph Biden senatariarentzat batere itxura ona ez duen beste aste bat hasi da.
2021
‎Diotenez, etxealdian arazo berriak sortu bainoago, lehen zeudenak areagotu dira. Izan ere, etxean harreman oso ona ez duten pertsonek lehen kalera irten eta haizea hartzeko era izaten zuten, baina itxialdian hori egin ezin daitekeenez arazoak areagotu egin dira. Eta buruko osasunean arazoak dituztenen kasuan zer esanik ez, hor ere areagotu egin dira arazoak.
2022
‎Azkenengo aipatu ditudan ikasle hauek, zazpi, hamaika urteko zirela Euskal Herrira etorritakoek, oso jarrera baikorra, oso ona dute hizkuntzarekiko eta gainontzeko ikasgaiekiko ere bai. Baditut, badira ikasle euskaldunak, bertan jaio eta guraso euskaldunen seme alabak horren jarrera ona ez dutenak, eta urte gutxiren buruan adierazpen maila ere horren egokia ez dutenak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia