Emaitzak: 6
2001 | ||
Zertarako? Hain zuzen ere gure ekipoak | nola jokatu behar duen ikas dezan. Nekez ukatuko du inork talde hori badela, demasako indarra duela. | |
Izan ere, | nola jokatu behar den kezka handia da. Aurrera egin behar da, batetik; eta bestetik, euskararen biziberritzearen aurka ez da erretxazorik sortu behar. | |
2002 | ||
frantsesaren aldeko hizkuntz integrazioari, inertziaz ingeles botere tsuaren alde jo ez dezaten. Eta gurean ere, etorkin berrien aurrean | nola jokatu behar den sakon hausnartu behar da; izan ere, eta arestian esan bezala, mimetikoki —ez era egokienean— jokatzeko arriskua dago. | |
2010 | ||
Planteamendu horren aurrean galdera bat egin daiteke: norberaren bizitzan, borondate morala izan ezik, dena axolagabea baldin bada, | nola jokatu behar du gizakiak bere egunerokotasunean. Zer egin dezake etengabe planteatzen zaizkion egoeren aurrean? | |
2019 | ||
6 Azkenik, lege, arau eta erakundeetan ere eragingo luke, osasun, hezkuntza edo ongizate arloak horren adierazle bikainak izanik. Eremu horietan ikasiko genuke bizi proiektuak diseinatzerakoan | nola jokatu behar dugun. Izan ere, emakumeek, batez ere, erakutsi behar dute maitasun kultur aginduak jarraitzeko gai direla tratu eta zerbitzu ona lortze aldera. | |
Baina, maitasuna zer den, lekuan lekuan zer garrantzi duen edo nola bizi dugun egoki ulertzeko, nahitaezkoa da ikuspegi hori kritikatzea eta zabaltzea, jakitun, erregimen emozional (Reddy 1997) 1 zehatz baten forma hartu duen maitasun pentsamenduak (Esteban 2011) gure sistema politiko ekonomikoa eratzen eta sustatzen duela, maitasuna justiziaren, elkartasunaren eta beste balioen aurretik ezarriz, gizakiak sailkatuz eta leku eta botere posizio ezberdinetan mailakatuz. Antolaketa hori sinbolo, irudikapen eta arau multzo baten bitartez gauzatzen da, | nola jokatu behar dugun zehaztuz, eta familia, elkarbizitza eta lanaren banaketa bikote ideologiaren gainean antolatuz (Esteban 2011). Maitasun eredu horrek lau puntu kardinal izango lituzke: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 6 (0,04) |
Lehen forma
nola | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Jakin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
nola jokatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
nola jokatu behar | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |