Emaitzak: 13
2004 | ||
Kate motzean lotuta dagoenak | nola ikusten ote du bere burua. Eta nola ikusten du hori bere jabeak? | |
Euskal nazio identitatearen eta euskararen arteko uztarketa hau | nola ikusten ote zen frankismopean. Damurik, gure artetik joana dugun euskaltzale fin eta prestu baten ahotsa landatuko dut hemen orduko iritziaren lekuko. | |
2006 | ||
| nola ikusten ote du aurreko bidea | |
2007 | ||
Hortaz, | nola ikus ote dezakegu batere, orain dela 2.152 milioi urte guganantz irtendako argia? | |
2008 | ||
" Nire buruari galdetu diot idatzi du egun horretan Rafah hirian tokatu den Zayyanek | nola ikusten ote dituen kanpoko munduak jende hauek, beren ahaleginak kasik Gazan bezain gauza gutxi dagoen mugaz beste aldeko herrira iristeko, hain pozik eta gogotsu! Niretzako ez dago ikuskizun gazi gozoagorik jendeo horiek osatzen dutena baino, ilara luzeetan, bide luzea eginda, batak ardia bizkarrean, besteak bidoia bete gasolina, zoriontsu garaipen txiki eta labur hau erdietsi dutelako". | |
2009 | ||
Ozonoko zulotik | nola ikusten ote da ilargia? | |
2013 | ||
Ahalegin dentsitate bat egin da, koskak igo, eta hitz trafikoan fintzen saiatu. Hori | nola ikusiko ote da metropolietan. Ikuspegi kritiko unibertsal batetik erridikulutzat hartua izango da? | |
2015 | ||
Egungo baten tenpusaren eta irudi kopuruaren kanonak bortxatzen ditu, arriskatua da bere luzera eta errekurtsoen soiltasuna. Euskal Herrian izan dezakeen funtzioaz gain, beste bazter hauetan | nola ikusiko ote zen jakin nahi nuen. Edo banuen susmo ona, bertso arriskatu bat botatzen duzunean bezala: | |
2016 | ||
Erakundeetatik | nola ikusten ote dute egoera. Aldundietako beharginak dira Larrañaga eta Amundarain. | |
2017 | ||
Euskara etxetik at ikasi dutenei buruz egin dute ikerketa, eta hiztun berri kontzeptua erabili dute haiek izendatzeko. Ikerketan bertan aztergai izan dute hizkuntza identitatearen gaia, hiztunek eurek | nola ikusten ote duten beren burua: euskaldun berri, euskaldun zahar edo euskaldun. | |
2019 | ||
Azkenaldian, Iratxeri kultur transmisioaz asko entzun eta irakurri diot. Interes berezia sortzen dit kasu honetan transmisio ariketa hori | nola ikusten ote duen jakiteak. –Egia da transmisioa bermatu daitekeela, adibidez, errituekin, edozein heriotzatan ere beharrezkoak direnak, baita erritu horiekin sortzen diren gomutalekuekin ere. | |
2020 | ||
Gauza batek bakarrik kezkatzen nau: | nola ikusiko ote duten gertaera hau nire nagusiek; zeren atzerrira joateko billetea lortu ondoren, krokodilo baten barrura joateak ez baitu grazia handirik... | |
2022 | ||
Begitartea zorroztu du zigarro bat bildu ahala eta inoiz baino txikiago ikusi dizkiot begiak kristal borobilen atzean, hari lila mordoxka bat haietan itsasoratzen. Beti izutu nau | nola ikusten ote nauten nireen tankera omen duten begi horiek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 13 (0,09) |
Lehen forma
nola | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nola ikusi | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
nola ikusi ote | 13 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |