2006
|
|
Legeak berak ezgaitu gintuen. Horrela,
|
nola
bada. Legeak ez zuen bide luzea egin.
|
2008
|
|
Non eta
|
nola
bada gure haurrek ikhasten dute laborantza. Aita amen ganik, haukiek ongi balin badakite ongi; gaizki ikhusten badute berritz gaizki; askotan gusturik gabe, ez dakitelarik eian hobekiago egin diteken.
|
2010
|
|
[IV 100] Jauna, esango didazu: dembora lucean gaizqui vicitu danac
|
nola
bada ateraco ditu eguindaco becatuen contuac. Era onetan:
|
2011
|
|
Baina ez, horretarakoxe zegoen! Jainkoaren izenean,
|
nola
bada! Hennie, bai.
|
|
O,
|
nola
bada. Kremazko opil finak gosalondoan.
|
|
Lurra kendu izan baliote bezala oinen petik. Agurtu ere ez du egin bahitua(
|
nola
bada agurtu bahitu duzun norbait, zuk jakin edo ez, hiltzera daramatena. Nola agurtu bahitua zure bizitzako maitea ez baduzu agurtu?), huts egin dio, gauzak ez zihoazen ondo eta berak baietz esan dio.
|
|
egunero, gauaren erdian, txortan ari zenean, idazten, ametsetan, plazer masturbatorioak eteten, desagertuak beti, nonahi eta noiznahi, supermerkatuko apalategi alkoholikoetan haiei bizkarra ezin emanda, zer aukeratu ez zekiela. Ez zen norbere kabuz desagertzea inola ere haizu,
|
nola
bada. Soto eta Zeberio, bi desagertu bazituen lehendik ere buruan eta gero aita desagertu zitzaion, ez modu zentzuzkoan orain zekienez, ez gaixotasunak jota, baizik eta etxekoen lepotik eta haien abandonuak eta sufrimenduak batere axola gabe, estekak oro hautsita bizimodu berri bat hasteko desagertu.
|
2013
|
|
Haiek festa hasita zeramaten. Eta
|
nola
bada zu, hainbeste urte eta, hemendik??
|
2016
|
|
Erantzun zidan ze, zela erri bat nun guztiak animaliak zirana. Gero esan nion ia
|
nola
bada bera gizona zan. Erantzun zidan ze Adan zala eta animalia guztiak bere sujezioan zeuzkala!".
|
|
Horditzar gizon higuina Urrun hakit bixtatik Oxala ez bahintz jalgi Putzuaren zolatik Zer sofriarazten dukan Jainko jaunak bazakik Ai
|
nola
bada gate Hau sartu nikan lephotik"
|
2017
|
|
Okurritu zitzaidan aurrenekoa, txistea, izan zen" jaungoikoaren aurrean?
|
nola
bada galdetzea, bart gauean hil da-eta?" (txistea Zaldi Eroak hobea, ohi duenez, egin zuen biharamunean). Baina halaxe egin zuen zina, jaungoikoaren aurrean.
|
2019
|
|
–Galbahea duk hik lepo gainean, ez burua. Koppel Bärrek lagunari, ergela deituz aurpegira?. Guztia behar duk hik entzun, izan guztiaren jakitun;
|
nola
bada hire kontua, hala besterentzat sortua; hor habil hi beti kalean, arrantzarako afanean. Bi ikusten badituk berriketan, hirekin hiru.
|
|
Mezan eguiten diogu [40] Aita Jaungoicoari524 ezin525 asan526 ditequean527 valizco528 presenta529 bat:
|
nola
bada uca diezaquegu530 ori escuetan dugula escatcen zaion gauzaric. Meza enzun ondoan beharsu531 guelditcen bagara, izain da, ceren ez dugun enzun behar532 bezala, edo ceren enzun dugun gogoa.
|
2021
|
|
Inork hilda dagoela antzemango balu, errukirik batere gabe jipoituko lukete, hitzez eta egitez, ez liokete tamainako lotsagabekeria edo tasuna barkatuko,
|
nola
bada!
|
2022
|
|
Bista ederrak ditu egongelatik, itsasoraino ikusten da. Konparazio bat egitearren, eta pittin bat esajeratuz, Panama Hiriko Mirakontxan emango ditu egun hauek bidaiariak bista ez da, noski, Donostiakoaren parekoa,
|
nola
bada!
|
2023
|
|
Legitimitatearen sentimenduari dagokionez, erabat hila zen; desterratu batzuen gogoetan berragertzeak, eta berarekin izatez bateratu ezinezkoak diren beste sentimenduekin batera populu baten sendaketa ametsetan toki jakin bat okupatzeak, bi datu horiek ez dute ezer erran nahi edo gauza oso guti. Eta legitimitatearen sentimendurik ez baldin bazen 1939an,
|
nola
bada izango zen gero segituan eraginkor, desobedientzia sistematikoko urte zenbaiten ondotik?
|
|
Eskuarki, erru larrienak, pentsamendu osoa faltsutzen dutenak, arimari min egiten diotenak, arima egiatik eta ongitik kanpo jartzen dutenak, izatez bereizi ezinezkoak dira; izan ere, erru horien esplikazioa da gauza batzuk arretari eskapatzen zaizkiola; baina gauza horiek arretari eskapatzen baldin bazaizkio,
|
nola
bada haiei kasu egingo genieke, nahi bezainbat ahalegindurik ere. Horregatik, izatez, egia naturaz haraindiko ontasuna da.
|
|
Esklabotzaren kontzepzio hau erromatar kontzepzioarekin bateraezina da. Izan ere, Jainkoaren jabetza bagara,
|
nola
bada gure burua inperatoreari esklabotzat eskain genezaiokeen. Jainkoak askatu gaitu kreatu gaituen momentu beretik; bere erreinutik kanpo gaude; eta gure onarpenak bakarrik denborarekin alderantzizko eragiketa egin lezake, eta gutaz egin lezake bizigabeko zerbait, zerbait ezerezaren baliokidea zeinean Jainkoa nagusi absolutua izan bailiteke.
|
|
Ezin da langileen zorigaitzaren erremedioa langileen eskaeretan bilatu. Izan ere, gorputzez, arimaz baita irudikapenez ere zorigaitzean murgilduak daudelarik,
|
nola
bada irudika lezakete zorigaitz horren zantzurik ez leukakeen zerbait. Kondizionamendu ideologiko horretatik askatzeko ahalegin bortitza egiten badute, amets apokaliptikoetan erortzen dira, edo konpentsazioa bilatzen dute langile inperialismoan zeina ez baita animatu behar inperialismo nazionala baino gehiago.
|